Scorpion, het is protocol. Ik ben er wel blij mee eigenlijk dat ze zo goed checken. Verpleegkundige zei al; 9 van de 10x is het niets maar we testen toch uit voorzorg. Dames, jullie maken het spannend hoor met al die testen!
Die is positief hoor decembergirl alvast voorzichtig gefeliciteerd meis! Dat s wel fijn koekje goed dat ze na controle doen Ik doe trouwens ook de kruidvat 2 voor 5 heb op andere forums gelezen dat dit de testen zijn voor ivf en icsi dames haha
Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee en wat vind ik het fijn dat jullie hier alles met elkaar bespreken! Blij zijn voor elkaar wanneer het goed gaat en steun geven waar dit nodig is. Ik merk zelf dat ik meer met het icsi traject bezig ben dan ik van te voren had gedacht en moet zelfs nog beginnen! 17 april mijn eerste decapeptyl spuit dus ben stiekem al aan het aftellen.. Super voor de meiden hier met een positieve test!! GEFELICITEERD!! Dit geeft moed zo voor de behandeling.. En voor de anderen een hart onder de riem! We gaan ervoor! Zoals ze in het Fries zeggen "de kop dr foar" en we gaan met z'n allen voor een goed resultaat!!
Hoi Doutzen idd op zn Fries!! Haha. Alvast veel succes. Ook ik was al druk er mee bezig van te voren. Ik kom btw ook uit Fryslan. Liefs.
Doutzen, alvast heel veel succes gewenst met het starten! Leuk dat je na het meelezen nu ook meeschrijft 😃.
Dat super zijn en ook nog wel een beetje onwerkelijk hoor ...dat het meteen na de eerst poging raak kan zijn ! Hoop dat het streepje donderdag nog wat donkerder is !
Wat ontzettend kl*te clauve echt balen 😟 Ik snap wat je bedoel decembergirl k heb er nu 2 gedaan beide positief maar geloof er nog niks van haha komt denk k pas na de bloedtest haha Ik ga heel hard duimen voor ons allemaal lente 2015 moet gwn een mooie vruchtbare lente worden voor ons💖💙
Ik heb de bloedtest morgen, maar het ziekenhuis heeft al gezegd dat ik ervan uit kan gaan dat het niet is gelukt. Die bloedtest is eigenlijk alleen nog protocol.
Clauve sterkte de aankomende dagen! I know the feeling helaas... Maar voor ons gaat het ook goed komen hoor. X 😘
Nog 1 nachtje slapen en dan zijn mijn wachtweken voorbij en ga ik officieel testen na de tp van 2 embryo's (icsi). Heb afgelopen zondag en gister al een test gedaan en er verscheen een streepje niet een knal test maar er staat wel iets mocht het niet goed zijn dan was hij wit gebleven toch ?
Beterschap scorpion! Decembergirl, ik durf het je helaas niet te zeggen maar duim voor je hoor. Krijg je ook nog een bloedtest?
Nee ik hoef niet te bloedprikken ...ik heb ff op google gekeken en een streep is een streep zeggen ze ook al is hij licht van kleur dus we gaan van het positieve uit !!
Thnx koekje. December een streep is een streep maar tegen ons hebben ze gezegd dat t bloed belangrijk is omdat de waarde je kan vertellen hoe of wat. Met 2 embryo's terug zou ik denken dat je een behoorlijke test moet hebben of dat deze test positief is van 1 embryo. Ik vind t dan ook raar dat je geen bloedtest krijgt zeker met 2