Hallo Als ik morgen nog een lichte streep heb en het zh bel om de uitslag door te geven kan ik dat altijd vermelden en evt vragen om bloed te laten prikken . Ik hoor wel van meer dames dat ze niet hoeven bloed te prikken .
Waaaaaaaaaaah mijn gevoel is nu onbeschrijflijk. Ik ben zwanger!!!!!! Hcg in mijn bloed is 94. Gister met vroege test nog helemaal niks. Ongelooflijk!!!!! Maar zooooooo blij 😃😃😃😃😃😃
Meiden, ik heb hier wel van geleerd zeg. Ga niet zitten prutsen met urinetesten thuis maar wacht gewoon op de bloedtest. Hoe moeilijk ook.
Clauve!!! Wat een geweldig nieuws! Jij weet de spanning wel op te voeren 😉. Geniet ervan, dik verdiend!! ❤️
Clauve wat een geweldig nieuws!! van harte gefeliciteerd meis💋 Ik duim nog hard voor de rest van de dames Ik heb vanmorgen weer getest maar hij was erg onduidelijk je ziet iets kleurverschil maar niet echt duidelijk een streep dit had k gister en eergister wel dus vind t echt nog heel erg spannend ben blij als t vrijdag is
Genieten dan nu!!! Maar jij hebt toch ook geen bloedverlies gehad? Dus kansje zat er misschien toch nog wel in...
Klopt maar ik dacht dat dat door de utrogestan kwam. Net had ik trouwens wel een heel klein beetje bruin bij het afvegen. Ziekenhuis zei dat dit gewoon kan. Als het helderrood wordt en in hoeveelheid toeneemt, kan het meer kwaad. Dus afwachten. En vrijdag heb ik nog een bloedtest om te zien of het hcg is verdubbeld.
Clauve gefeliciteerd! En wat raar testen moeten t vanaf 20 doen toch? Jou beeb heeft je nu al beet haha
Even slikken hier. Brief binnen gekregen. Van de nog resterende 3 embryo's is er slechts 1 ingevroren. Als gewoon nog 1 kans met t risico van niet ontdooien. Slik. Nog een punctie word t namelijk niet
Omdat ik bevallen minder pijnlijk vond en mijn lichaam al extreem reageert op een asprine laat staan op alle troep die we moeten spuiten. Zou t misschien best nog wel een keer willen doen maar dan wil ik echt onder narcose
Er zijn ziekenhuizen die de punctie onder narcose doen dacht ik. Maar eerst maar eens afwachten. Hopelijk is het helemaal niet nodig.
Ik word gek!!! Ik heb vrijdag de bloedtest en ik weet dat deze negatief zal zijn omdat ik al vier dagen bloedverlies heb. Vanmiddag heb ik toch een test gehaald omdat ik bevestiging wil hebben dat het niet gelukt is. Wat blijkt; positieve test.... Ik snap er niks van?? Dus ik mag nu morgen bloedtest doen gelukkig en hopelijk is er dan meer duidelijk. Voor nu ben ik dus of zwanger, niet zwanger of buitenbaarmoederlijk zwanger. Mijn zus heeft een buitenbaarm. Zwangerschap gehad en ik heb geen een symptoom dus de onzekerheid is weer toegeslagen.... Hoe dan ook heb ik hcg in mijn lichaam zitten. Ik houd jullie op de hoogte! X
Koekje vaak komt dat pas met 6 weken tot uiting. Ik had hem met 12 weken. Ik ken ook iemand die blijvend bloed verloor. Bloedtest zal uitslag geven
Ga morgenochtend meteen naar zkh en dan weet ik meer! Emoties vliegen alle kanten op nu maar ga er vooralsnog vanuit dat het mis is. Wanneer mag jij eigenlijk testen?
Ohhh wat spannend koekje! ik ga duimen voor een goede uitkomst👍 Hopelijk is je eskimo niet nodig Scorpion en blijft t streepje wat je nu hebt