Koekje ik mag de 14e voor bloedtest. Jaxxie ik denk dat ik streepjes wil zien Heb me zelf voorgenomen het pas te geloven als ik niet hoef te turen
Ik snap wat je bedoeld Scorpion k heb nu 2x licht streepje gehad en 1x een tuurstreep maar geloof t pas als me bloedtest ook positief is t kan vrijdag ineens allemaal anders zijn dat hebben de dames hier wel bewezen haha
Hallo meiden Vandaag waren dan mijn wachtweken van de tp na icsi voorbij en mocht ik testen . Samen met mijn vriend 5 min in spanning zitten ...verschijnt er een streep en hoe duidelijk is hij dan ? De bovenste test is van dinsdag en de onderste van vandaag ! Nou volgens mij kan ik zeggen dat ik ZWANGER ben ???
Gefeliciteerd decembergirl🎉🎉 Spannend Scorpion kan bijna alleen nog maar goed komen☺ Ik mag morgenochtend bloed laten prikken spannend !!!
Vanmorgen bloed geprikt. Mag om 13u bellen. Vanmorgen nogmaals positief getest. Duidelijke streep te zien... Het is erg verwarrend en de spanning is niet te doen. Ik ga van het slechtste uit.
Spannend koekje! Ik duim voor je! Het verwarrende snap ik heel goed k heb deze week positief en negatief getest k weet niet meer wat k moet denken heb door die negatieve test wel t gevoel dat t niet gelukt is😓
Gefeliciteerd dames! Wat een positieve berichten! Ik wacht op mn menstruatie, verwacht niet dat ik zwanger ben, kans is zo klein... Tijd om met icsi te beginnen!