Koekje, heb je nog bloedverlies? Ik heb sinds gister bruin verlies. Vanmiddag is het meer geworden en ook wat rood. Ik maak me zorgen.
Nee ik heb sinds vandaag niets meer. Gisteren nog een heel klein beetje. Ik kan je helaas hierin geen advies geven. We zijn nu zo pril zwanger dat er helaas nog van alles kan gebeuren... Misschien kun je ziekenhuis ff bellen??
2 dagen echt best heftig. En inderdaad echt rood bloed. Eerste dag bruinverlies en rare zwarte slijmdraadjes (sorry beetje vies) Gisteren echt alleen nog een beetje rood bij afvegen. Dus totaal zeg 3,5 dag. Ik snap dat je je zorgen maakt! Ik zou het een avond/nachtje afwachten en anders ter geruststelling echt ff bellen. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je 😘
Morgen heb ik sowieso nog een bloedtest om te zien of het hcg goed is doorgestegen. Als ik de uitslag krijg, zal ik ook het bloedverlies zeggen. Dan kunnen ze hopelijk iets meer zeggen.
Er staat echt zwanger!! Onwerkelijk en onzeker hè. Ben benieuwd naar je bloedtest morgen. Ik heb zoveel gelezen vandaag over bloedverlies en toch zwanger dat ik wel geloof dat het kan. Maar alle dames zijn onzeker geweest erover dat is wel echt het moeilijke ervan.
Heb op de site van CB gelezen dat de test 2-3 aangeeft vanaf 200 HCG. Woensdag was mijn HCG 94 en dat moet morgenochtend verdubbeld zijn. Het lijkt erop dat dat inderdaad is gebeurd. Dit stelt mij enorm gerust. Uiteraard nog even afwachten of het echt zo is maar daar heb ik nu wel vertrouwen in. Hopelijk stopt het bloedverlies snel.
Dat klinkt inderdaad positief! Na vandaag ben ik blij maar nog onzekerder geworden. Vreselijk dat ik nu alleen maar kan denken dat het misschien niet goed is. Ik wil positief zijn hoor maar ik vind het zo onwerkelijk na afgelopen week. Ik voel nu ook heel de tijd een raar gevoel bij mijn vagina en baarmoeder. Ben zo bang dat het op niets uit gaat lopen. Ik ga proberen te slapen en hopelijk is het nieuws dan een beetje geland.
Ik doe lekker mee met die onzekerheden. Gister zo een dikke duidelijke streep en nu minder. Moest wel heel weinig plassen na zo een nacht.
Goeimorgen dames, Ik word zo blij van deze topic! Ik moet waarschijnlijk ook door met icsi en ik zie hier allemaal zwanger berichtjes staan. Is het goed als ik met jullie mee klets? Ik ben nu bijna twee jaar aan het proberen om zwanger te geraken. Heb nu twee mislukte iui gehad met veel te weinig zaadcellen. Laatste was met 250.000 dus te weinig om door te gaan. Ik heb dinsdag 14 april een gesprek met de gyn en hoop dan door te mogen in Gent. Zijn er hier meer meiden die in Gent lopen? Alle zwangere dames van harte gefeliciteerd. Koekje, ik snap dat je zenuwachtig bent maar de test is goed, nu genieten!
Scorpion, kun je geen gevoeligere test proberen? Misschien geeft dat meer zekerheid want dit zijn testen om gek van te worden.