Hallo Gister de laatste utrogestan bolletjes ingebracht nou en dat vindt ik niet erg jakkie wat een rotzooi is dat zeg ! Maar ja als het zijn werk maar heeft gedaan ! Het gaat hier goed heb het idee dat de misselijkheid wat minder aan het worden is mijn eetlust is nog niet zo als voor heen maar ipv af te vallen kom ik nu wel weer wat aan ! Nog 3 weken wachten voor dat we voor de eerste echo mogen ....
Dank je koekje, lief van je! Heb net bloed laten prikken en mag einde van de ochtend bellen. Zodra ik wat weet, zet ik het hier ook neer.
Helaas, het is niet goed. Ik heb een miskraam gehad. Ik had het al verwacht maar toch is het wel een klap. Ben nu blij dat ik zekerheid heb. 30 april vervolggesprek en we hebben nog 1 cryo.
Ah Clauve wat ontzettend verdrietig... Ik vind het echt heel naar voor je. Heel veel sterkte 😘 Kan me voorstellen dat het fijn is dat je nu zekerheid hebt. Hopelijk een mooie cryo straks. Maar kan me voorstellen dat je eerst dit verdrietige bericht moet verwerken. Xx
Dat is heel verschillend. Het gaat meer om de toename dan om de waarde zelf. Afname is in ieder geval niet goed. Het zal niet lang meer duren voordat alle hcg mijn lichaam uit is.
Krijg je niet nog een controle echo om te zien of je schoon bent? Of is dat in dit vroege stadium niet nodig?
Nee, geen echo. Als het bloedverlies stopt, is dat niet nodig. Het is inderdaad flink minder. Als het de komende dagen niet helemaal weg is, neem ik weer contact op met het ziekenhuis.
Clauve, wat ontzettend triest nieuws. Eerst de blijdschap dat het na alle moeite gelukt is. En nu weer te verwerken krijgen dat het een miskraam is. Ik leef met je mee, soms is het leven niet eerlijk.
Halloo, Ik ben nieuw op de forum ik heb een vraag aan degene die al een icsi achter de rug hebben. Ik heb 30 maart tp gehad 2 embryo's van topkwaliteit.. 8ste dag van de wachtweken al positief getest. Vandaag een bloedtest hcg waardee 5000 nog wat. Ik heb tot op heden geen druppel bloed verloren.. wijst dit misschien uit naar een tweeling? Ik ben nu begin 5 weken zwanger volgens de veloskundige
Allereerst welkom en gefeliciteerd!! Ik moet helaas wel meteen zeggen dat ik niet weet wat die waardes betekenen. Zou wel leuk zijn een tweeling!! Veel succes verder!
Dankjewel!! De waardes zijn ook niet echt superbelangrijk maar wat mij het meest aan het twijfelen zet is dat, ik gewoon geen druppel bloed verloren ben. Dat zou toch een goed teken moeten zijn dat, ze er misschien beide nog zijn? Ik hoop stiekem natuurlijk van wel!! 2 in 1 geweldig
Tsja het zou kunnen inderdaad dat ze allebei zijn ingenesteld bij je! Zou top zijn! Aan de andere kant, ik ben geen dokter dus heb eigenlijk geen flauw idee haha.. Ik zal in ieder geval voor je duimen!
Ahh dat is lief van je! Nou ik vind het allemaal super spannend. 14 jaar lijden van endometriose 2 zware operaties.. dode eileiders.. geen hoop meer! Gevlogen naar turkije voor icsi behandeling gestart meteen de dag dat we aankwamen. Hele behandeling 17 dagen super ontspannen geweest vakantie en behandeling in 1. Ziekenhuis en team daar pppffff...ik raaaad het iedereen aan echt. Meteen raak bij terugkomst getest.. en word om de dag gebeld hoe het met me gaat. Nou hier herkende mijn gyn me niet eens meer en elke keer een ander met een ander antwoord waar je gewoon ziek van werd!