Vertel! Hoezo is dat een ramp? Wij dachten ook aan een wagen met drie wielen om overal te kunnen rijden bijv. bospad etc.
Omdat zo'n wiel van voren zijn eigen weg kiest waardoor je vaak uit koers raakt. Wij hebben een quinny, maar die zou ik nooit meer kiezen. We hebben hem weliswaar tweedehands dus niet te veel voor gegeven. De bugaboo cameleon heeft mijn zus en vriendin rijdt prima maar het onderste bakje kun je nauwelijks gebruiken omdat de bak erboven zit. Joolz hebben andere vriendin is erg duur maar rijdt ook fantastisch....
Mijn zussen hadden allebei een Mutsy. Die vind ik ook erg mooi, vooral de evo en igo. Die hebben ook lekker veel ruimte onderin voor boodschappen. Maar ook duur!!!
Hoihoi Nou ja zeg het is prachtig mooi weer en ik heb het koud ...zou dat er ook bij horen haha Gelukkig wordt de misselijkheid al wat minder alleen s'morgens er nog last van ,ook nog wel last van mijn borsten gespannen en pijnlijk en moe . Ohh we moeten nog zolang wachten voor dat we voor de eerste echo mogen jeetje ons geduld wordt wel op de proef gesteld hoor ...Ik wil het zo graag aan iedereen vertellen maar we hebben samen afgesproken dat we de eerste echo afwachten en als die goed is en we weten hoeveel embryo's er zijn blijven plakken het dan aan de familie gaan vertellen !
Ja het wachten is echt niet leuk! Ben zo benieuwd of het goed zit... Ik ben vaker in de avond misselijk en ik kan weinig eten echt verdragen. Dus nu meer licht voedsel anders heb ik meteen buikpijn. Waar ik echt last van heb is een kort lontje en geïrriteerdheid. Hoop dat dat snel overgaat. Denk ook dat het door de onzekerheid komt....
Hoihoi Nou dat korte lontje is hier ook duidelijk aanwezig ....als me vriend me iets vraagt dan reageer ik al fel zonder na te denken ....Maar ach zegt hij ik weet waar het aan ligt ! Je hebt eerder de eerste echo dan ik zie ik ....mag een weekje later .
Dat korte lontje is héél herkenbaar, althans, volgens m'n man . Ik had er zelf weinig last van... Ben echt super blij voor jullie!!! Hier gaat het goed, inmiddels alweer 15 weken. M'n buik begint zoetjes aan een bolling aan te nemen, heel apart. Voel me lichamelijk prima (gelukkig!), geen rare vreetbuien, wel veel behoefte aan fruit. En ik eet vaker over de dag een klein beetje. Laatste keer hartje gehoord op 7 april. En omdat ik het kleine wurm nog niet voel bewegen slaan dan soms ineens de twijfels toe of alles nog goed gaat. Dat zal er wel bij horen. Eind mei mag ik op voor de 20 weken echo. Spannend!
Wat heerlijk om te lezen dat het goed met jullie gaat meiden! Ik wilde even vertellen dat ik volgende week (1e dag menstruatie) weer begin met spuiten voor icsi nummer 2. Ben er helemaal klaar voor
Pannenkoek ik voelde mijn zoontje met 11 weken en mijn dochter pas met 22. Wees niet ongerust! Butterfly ik ga voor je duimen!
Wat fijn dat je je zo goed voelt. En al een buikje, geweldig 😄. Ik denk dat er altijd twijfels zullen zijn, in welk stadium je ook zit. Het is gewoon elke keer weer mega spannend. Willen jullie het geslacht weten straks bij de echo? 💋
Hoihoi Nu de misselijkheid wat minder is geworden alleen maar s'morgens ik eet overdag weer "redelijk" normaal gelukkig . De eerste weken viel ik af maar gelukkig is er nu 1,5 kg vanaf de dag van de positieve test . Toen ik de uitslag ook door belden aan de kliniek zei ik ook tegen de vp dat ik alleen maar afviel nou zei ze op zich is dat niet zo erg eet maar wat als je zin hebt maar denk er wel goed om dat je goed drinkt . Ik merk wel dat ik geen borden vol eet zoals ik van me zelf gewend was van voor dat ik zwanger was . Straks dan vliegen de kilo's er aan haha Hoe is dat bij jullie ?
Ik ben volgens mij nog niets aangekomen. Zal me straks eens wegen. Wat is normaal bij 6 weken zwangerschap?
Wij willen niet weten of het een jongen of meisje wordt. Dat houden we een verrassing, ook voor onszelf. Als het maar gezond is . Ik ging pas met 12 weken wat aankomen. Zat toen op net aan 1 kilo meer... Fijn butterfly dat je ook weer gaat starten! We duimen voor je!
Gezond is zeker het belangrijkste. Maar ik ben zo nieuwsgierig, ik wil het zeker meteen weten 😊