Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik dacht dat je vandaag moest butterfly.
    Wat is er met die andere 4 gebeurd dan?
    Onthoud...je hebt er maar 1 nodig die ze werk goed doet he ;)

2. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Ik wil jullie toch even laten weten dat de echo goed was vandaag een mooi kloppend hartje gezien en gehoord !

3. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd decembergirl!

Succes op t wachtbankje meis wel fijn dat t wachten niet meer dan 14 dagen is.

Ohhh wat spannend! Voor je het weet is het maandag ik ga zo keihard duimen voor je💋

K ben nog steeds aan t wachten haha mag van mij nu wel komen officiële nod is morgen maar geen idee of t ook echt gaat gebeuren door de hormonen enz hebben jullie enig idee?

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Decembergirl! Gefeliciteerd. Wel 1 dus begrijp ik? Of twijfel nog?

Jaxxie mijn lichaam (gek lichaam) is na ieder hormoon van slag.
    Nu van de icsi kan ik niks zeggen omdat die gelukt was maar na de iui wat ook hormonen waren werd ik pas na 19 dagen ongesteld. Normaal voel ik alles aankomen etc maar toen helemaal niks. Geen rug of buikpijn of pukkels of wat dan ook. Maar mijn lichaam is dus snel van slag.
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat door hormonen alles een week eerder en later kan komen.
    Ik hoop voor jou dat t morgen doorbreekt en jullie snel verder kunnen.

5. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nee is geen twijfel het wordt er 1

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Wat een geluk dan dat er 2 terug zijn geplaatst. Zo zie je maar...

7. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nou dat zeiden wij ook al ...anders hadden we misschien nog een keer gemoeten !

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Meiden.... Sorry dat ik zo bot kom inbreken in jullie topic, maar er is echt méérdere keren door verschillende mensen gevraagd of er over zwangerschap verder gepraat kan worden in andere topics, maar jullie blijven híer maar doorkletsen! :$ Wat is er niet duidelijk aan die vraag?! Er stond zelfs op de vorige pagina dat jullie inderdaad op zouden houden?
    Het is, hoe erg ik het jullie ook gun, gewoon niet leuk om steeds verhalen te lezen over kwaaltjes en echo's. Dat zouden jullie toch als geen ander moeten snappen? Als we daar meer over willen volgen van jullie, zoeken we jullie wel op in de juiste topics van dit forum.

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

Weet je wat ik een beetje bot vind...
    Iedereen zit/zat hier met hetzelfde doel...zwanger worden!!
    Kwaaltjes zijn misselijk/moe etc daar ben ik het mee eens hoort hier niet thuis maar als je een tp heb gehad vind ik het normaal dat je vermeld of het wel of niet gelukt is.
    Daar hoort een eerste echo met een kloppend hartje ook bij.
    Als iemand dan 2 embryo's heeft terug laten plaatsen is het denk ik een hele normale vraag of dat dan gelukt is. Of niet?
    Sorry maar dat is het risico als je je aanmeld in zo een groep dat andere een behandeling eerder afronden en of eerder zwanger worden.

Ik vond het heel klote om te lezen als t bij iemand gelukt was omdat ik mijn punctie nog niet had gehad maar was tegelijk ook blij te lezen dat het met icsi dus wel lukte!
    Ook verhalen hoe dan verder als t gelukt is.
    Misschien heel bot hoe ik dit schrijf maar hou eens op met t geklaag! Als je niet geïnteresseerd bent in andere hoor je hier niet thuis maar in de flyer van t zh waar je geen feedback krijgt.
    Ik hoop en duim net zo hard voor iedereen hier, sterker nog ik heb mijn medicatie gegeven aan iemand die in het traject zit en het zelf moet betalen en dat zelfde zal ik met onze Eskimo doen, weggeven aan een stel dat het kan gebruiken!!

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Nou sorry hoor maar ik vindt het idd niet meer dan normaal dat als je je hier heb mee geschreven dat je voor de eerste icsi behandeling gaat dan ook even laat weten hoe het is afgelopen !

Maar goed ik zal jullie verder niet lastig vallen met hoe het nu gaat !!

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik twijfelde of ik de vraag moest stellen of het er 1 of 2 waren juiste door alle berichten hier, heb hem toch gesteld omdat ik de vraag namelijk topic gerelateerd vind, als andere daar mee zitten...sorry dat is jullie probleem dan.

Decembergirl ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe en dat je in december maar een mooi gezond beebje mag vasthouden. Wij zitten alle 2 in een ander december topic maar hoop dat je tegen die tijd toch even laat weten hoe alles gaat. xx

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat iedereen elkaar hier alles gunt en natuurlijk is het heel logisch dat je de vervolgstappen na de icsi ook wil melden. Dit kan goed nieuws maar ook slecht nieuws zijn. Helaas is het natuurlijk voor de dames waarbij een poging niet meteen slaagt best wel confronterend als je dan allemaal goed nieuws berichten leest terwijl je dat voor jezelf ook zo graag zou willen. Sommige dames schrijven hier al een hele tijd met elkaar en je bouwt toch een soort van band op, dan is het minder leuk om ineens in een ander topic mee te gaan schrijven bij allemaal onbekenden. Toch uit respect naar de dames toe die nog volop in de mmm zitten lijkt me dit wel de beste oplossing....

13. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Kaila maar wie ben jij om daar commentaar op te leveren? Je hebt nog nooit met ons mee gekletst. En inderdaad er is gevraagd om niet over klachtjes enz te praten maar ook ik vind het normaal dat je even laat weten hoe de eerste echo is gegaan want het blijft tot dan en zelfs nog tot 12 weken erg spannend en dat je vraagt of er 1 of 2 embryo's zijn teruggeplaatst vind ik ook een normale vraag. En als je zwanger bent kun je nog steeds mee kletsen want je weet toch wat een ander mee maakt alleen het moet niet alleen maar over klachtjes gaan dat is erg confronterend. Vind het erg jammer dat er zo gedaan word tegen elkaar! Dit forum is er om elkaar te steunen niet om elkaar af te zeiken!

14. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoogst verbaasd ben ik over deze wending in het gesprek. We zijn hier om elkaar te helpen, op de hoogte te houden van elkaars ziekenhuisavonturen en om elkaar te steunen. Ik spreek hier nog niet vaak omdat ik al een poosje wacht op mijn intakegesprek voor ICSI, maar ik lees dit forum wel trouw mee.

Alle zwangere dames, natuurlijk zijn wij wel geïnteresseerd in jullie verhalen. En zeker hoort daar de echo bij van eerste hartje en hoeveel hartjes er zijn gaan kloppen. Ik leef juist van de succesverhalen want dat betekend dat er hoop is:D

Laten we hier alsjeblieft geen ruzie maken maar luisteren naar elkaar.

15. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    +1!
    Thanks! Precies wat ik ook wilde zeggen! Laten we elkaar steunen, dingen aan elkaar vragen, meeleven, geïnteresseerd zijn etc.. Daar heb in behoefte aan, en daarom is dit forum ook zo fijn.

16. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens misha! Daar s t forum voor om naar elkaar te luisteren en mee te leven. Ook als t bij de een wel lukt en bij de ander niet. Hoe rot ik het ook vind dat het bij ons niet in 1x gelukt wil niet zeggen dat ik niet blij ben voor de meiden waarbij t wel gelukt is. En ik leef dan net zo hard mee met de spanningen voor de eerste echo want iedereens grote angst is dat er geen hartje klopt.

17. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

Ik ben het helemaal met jullie eens ik denk dat er sommige van jullie als je de mooie verhalen lezen de hoop niet opgeven om door te gaan !

En tja dat het bij ons in 1 keer raak zou zijn dat had ik ook niet durven dromen ! Maar dat het gelukt is wil je dan ook graag delen met anderen !

En ik zal zo nu en dan laten weten hoe het met me gaat als dat geen probleem is !

Liefs

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Gelukkig staan de meeste er dus t zelfde in!

19. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens!

20. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Super december girl! Heel blij voor je!

Nee scorpion. Ik had donderdag pas de 2e follikelmeting. Na de eerste was de vraag of ze allemaal door zouden groeien. Vorige punctie 5 eitjes en dat is toen ook goed gekomen al werd t een miskraam. Ben wel weer bang voor de punctie hoor:(

Al ongesteld Jaxxie?

Deel Deze Pagina