Ik snap je helemaal, ik keek mijn man aan zei wat de opbrengst ook zal zijn en of ik zwanger word of niet die punctie is eenmalig. Ik vond dat echt vele malen erger dan bevallen. Mensen die zeggen dat het meevalt hebben denk ik een olifanten huid. Echt respect voor mensen die dit blijven doen. Dit is voor mij ook de reden geweest om te zeggen als iemand dit allemaal over heeft voor een kinderwens en dit zelfs op eigen kosten in het buitenland wil laten doen dan doneer ik embryo's die er over blijven.
Nee nog niet butterfly heb ook niet het idee dat het er aan komt maar zoals Scorpion zei misschien komt dat door de hormonen enz ik hoop iig dat het dit weekend ergens komt ben t wachten echt zat. Dat vind k denk k nog wel t ergste van t hele traject steeds maar wachten. K ben niet zo goed in geduld hebben haha maar meis je hebt 1 goeie nodig en daar gaan we voor!
Even een vraagje: Na hoeveel dagen zou ik kunnen testen? Ik heb een cryo blastocyst teruggeplaatst gekregen van 6 dagen oud. Zelf dacht ik aan komende dinsdag. Dat is 6 dagen na de tp.. Wat raden jullie aan? Xx
Ik zou dat echt veel later doen. Zelf had ik een negatieve test 12 dagen na terugplaatsing van een 3 dagen oud embryo. Een dag later was de test ineens positief.
16 dagen vanaf punctie tellen. dus 10 dagen na tp dan. Maar het is bij iedereen verschillend hier geweest.. kan me iemand met een negatieve test herinneren en een posi bloed uitslag. Ik zelf had 9 dagen na de punctie dus 6 dagen na de tp een posi test. Als je drang hebt test je toch gewoon, mijn ervaring is wel dat kv het beste is.
Ok Thanks! Ik moet voor de bloedtest volgende week vrijdag. Dan is het 9 dagen na tp. Maar wilde stiekem al klein beetje weten waar ik aan toe zou zijn door thuis al te testen. Ik kan dan aan het idee wennen, of ongesteld worden of misschien zwanger, ipv dat ze me vrijdagmiddag opbellen en ik nog helemaal niks weet...
Ik heb 3 dagen na de tp gestest en daarna iedere dag. Gewoon test verslaafd maar wilde ook weten of de ovitrelle weg was. Shame haha
Haha drama die test drang. Ik teste 7 dagen na tp positief. Sterkte met dat rotte wachten. Dank voor jullie lieve woorden meiden!!
Wat spannend zeg! Kun je anders niet op donderdag testen? Dan zou hij al wel positief kunnen zijn toch. Ik hoop zo op een mooie uitslag voor jou!
Ik denk dat je woensdag en donderdag al zou kunnen testen omdat een cryo ouder is dan een verse maar je kan je nog steeds niet echt vast pinnen op de uitslag nog even volhouden meis
Ik vind het zo ontzettend spannend... Ik denk ook steeds vanalles te voelen, maar ja..dat kan ook tussen m'n oren zitten haha.. Het is vooral zo erg omdat we het zo ontzettend graag willen, maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen .
Bij mij waren het er ook maar 4, dat wil niets zeggen over de kwaliteit van de eicellen. Blijf goede moed en hoop houden! (En minder follikels betekent ook dat er minder aangeprikt hoeft te worden en je waarschijnlijk zo weer klaar bent...)
Dat s logisch muzieknootje. Ik heb dat ook heel erg ook toen we nog natuurlijk bezig waren de wens is zo groot mijn menstruatie is begonnen mooi cadeau voor moederdag haha we gaan weer van start💖💙 volgens me man is het een voorteken hahaha
Oh veel succes Jaxxie! En dat op zo'n dag als vandaag. Dat is een goed teken! Vanmorgen vroeg toch getest, 4 dagen na tp en 10 dpo en ik had twee streepjes!! Ja de teststreep is heel licht voor 10 dpo, maar toch! We wachten nu geduldig af of de test deze week donkerder wordt. We zijn zo benieuwd!
Wow, dat zou geweldig zijn Muzieknootje! ! Blijf voor je duimen. Jaxxie, wat super zeg, en idd op een dag als vandaag! Dit moet m gewoon worden. ik begin goed nerveus te worden voor morgen. En de pregnyl doet zn werk. Ben echt niet in m'n doen vandaag... zucht
Dank je Scorpion! En butterfly: voordat ik het vergeet: veeeeeeel succes morgen! Ik leef met je mee hoor! Xx
Wat spannend muzieknootje! De duimen blijven draaien voor je💋 Heel veel succes morgen butterfly en blijf denken waarvoor je het doet👪 Jaa je zou denken op moederdag ongesteld worden en als t lukt op valentijn uirgerekent zijn dit is de maand dat het moet lukken haha😄 we gaan er weer voor! Morgen bellen voor een afspraak jeeeeej
Butterfly, succes Jaxxie, een streepje is een streepje. Betekent sowieso dat er wat zit. Hopelijk blijft het lekker zitten.