Jaxxie, fijn dat je kunt gaan beginnen nu! Je hebt er een bijzondere dag voor 'uitgekozen'. Succes morgen butterfly! Muzieknootje, dat lijkt in eerste instantie de goede kant op te gaan. Spannend!!!
Dankjewel meiden!💋 Dat klopt clauve maar er kan nog van alles gebeuren..... ik ga keihard duimen dat alles goed blijft gaan maar tot de officiële datum blijft het spannend
Dank lieve meiden. Nog een klein half uur in spanning afwachten. Manlief is nu aan t produceren... jullie horen het wel. Alle anderen ook een fijne dag!
Butterfly: mijn duimen draaien overuren voor je! Ik hoop zo dat ze allemaal bevrucht worden! @all: de test van vanmorgen was duidelijker! Dus het gaat de goede kant op.. Het blijft wel mega spannend. Hierbij de foto, hoe vinden jullie de testen eruit zien?
Ziet er goed uit muzieknootje! Gefeliciteerd meis💋 Mijn duimen blijven draaien butterfly! Hoop dat je morgen zsm gebeld word Hier wil het nog niet helemaal doorzetten om de een of andere reden wel even t ziekenhuis gemaild voor een afspraak en of k gevraagd of k gister echt als dag 1 moet zien. Normaal heb k t dag 1 een beetje en dag 2 zet t dan goed door dit x is dat niet geval misschien dat het door de hormonen wat langer duurt ofzo
Muzieknootje, dat ziet eruit alsof het gelukt als. Wat ongelooflijk zenuwslopend dit! Ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd...
Ja hoor muzieknootje, die test is gewoon positief 😃 Butterfly, wat goed!! Nu eerst maar eens lekker herstellen van die nare punctie. Je hebt het mooi weer achter de rug. Succes morgen, ik duim voor goed nieuws!
Dank allemaal! Gister avond kreeg ik veel buikpijn toen nog naar hap geweest. Kreeg pijnstilling en kon weer naar huis. Gelukkig zakte de pijn toen snel. Nu in spanning voor vanmiddag... en ik moet morgen eigenlijk weer werken maar zie dit nog helemaal niet zitten ( werk op een kinderdagverblijf) dus denk dat ik vanmiddag maar ga afmelden. Hoe doen/deden jullie dat? Wat gek hè Jaxxie? Dat t niet echt doorzet, juist als je er zo op zit te wachten... begin je het al te beseffen muziek nootje?