Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Nou je raadt het al. Tranen met tuiten bij t lezen van jullie hartverwarmende reacties. Wat zijn jullie schatten. Ongelofelijk K is t gewoon. Scorpion, je hebt ook helemaal gelijk!

2. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meis huilen hoort erbij en dat moet je ook gwn doen. Het probleem is ook vaak dat je in t traject maar door wilt gaan en gaan en gaan maar op een gegeven moment moet je er wel bij stil staan en t verwerken want het is niet niks allemaal. Het is zwaar en je hebt een wens en je wilt dat die wens snel uitkomt en het is al vervelend dat het niet "normaal" gaat maar hoe dan ook onze wensen gaan ook uitkomen en daar moet je in blijven geloven!😙

3. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, dat hele ICSI traject is 1 emotionele rollercoaster! Lekker spuien hier hoor, daar kunnen wij wel tegen, aangezien we precies weten hoe je je voelt!

En blijf moed houden, ik testte 2 dagen voor ik officieel mocht testen nog hartstikke OMO-wit!

4. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Zie jullie hem?
    Vandaag 12 dagen na pregnyl, 8 na tp en 10 na punctie.. pfff

Bijgevoegde bestanden:

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik zie hem wel maar hij staat zover ik deze testen kan teveel naar rechts. Misschien heb je van de week toch nog een spoortje pregnyl getest.
    Even niet meer testen anders word je gek

6. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Je hebt gelijk Scorpion. Moet even niet meer testen.
    Maar hij staat goed hoor. Precies t zelfde als de andere testen. .. Dank voor je reactie en geniet nog ff lekker daar

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Zoals hij van de week was had je dit nu niet meer moeten zien dus wacht gewoon ff 2 dagen

8. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer mag je van het ziekenhuis testen?

9. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan het niet zo goed zien, maar ik denk ook dat je ff moet wachten...
    Je maakt jezelf helemaal gek anders.

Clauve, voor jou gaat het ook niet lang meer duren toch?

10. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een hele maand wachten. Heb net mijn menstruatie achter de rug en als de volgende begint mag ik bellen. Dan wordt er 10-12 dagen later een echo gemaakt. En nog eens enkele dagen later een terugplaatsing. Ergens eind juni dus. Pff wachten duurt lang.

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Clauve, dat duurt dan inderdaad nog iets langer dan ik dacht.
    Dat eeuwige wachten is echt zo erg! Voel je je verder wel goed?

12. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vergeet niet dat je pregnyl gespoten heb en dat je snel een tp heb gehad geef t wat tijd en probeer het van de week nog een x...

Dat duurt idd nog best lang clauve dat had k niet verwacht hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je

Hier volop aan t testen word er gek van 2x per dag s wel een beetje veel ben er de hele dag mee bezig mag ook niet te veel drinken enz dus t slokt als nog je helemaal op maarja k denk dat t morgen of overmorgen zover s en dan s t keihard duimen dat alles goed gaat

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Clauve als de baby er eenmaal is is het al het wachten waard.
    Even doorbijten.

Jaxxie hopelijk morgen bingo!

14. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Pittig lijkt me dat Jaxxie. Dan ben je echt nergens anders mee bezig...

Tjonge Clauve wat een geduld heb je nodig. ..Sterkte!

15. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Clauve, vertel mij wat! Ik ben nu al twee maanden aan het wachten op überhaupt de intake.... Gek word ik ervan, en ik lees en lees maar mee met jullie. Goede berichten, zwangerschappen en ik wil zo graag meedoen:)... Maar mijn wachten is er bijna...

16. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaxxie, knettergek werd ik van die ovulatietesten tijdens de iui. Ik moest enkel met die testen doen....3 keer op een dag testen maar het geeft zoveel spanning! Heel veel succes, hij moet een keer positie worden;)

17. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten is gwn helemaal shit en idd straks zijn we t allemaal vergeten maar voor nu is en blijft t helemaal shit.

Ik zit nu op dag 13 en ben begonnen met 3x per dag om 11 uur 17 uur en 22 uur hopelijk s hij morgen positief en kan k stoppen met testen en beginnen met stressen haha het hele gedoe met ontdooien en doordelen maakt me onwijs nerveus nerveuzer dan dat k met t verse proberen was. Ik kan er erg slecht tegen dat ik geen controle heb en alles moet afwachten en overlaten moet aan een ander...

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja en dat is extreem stressvol jaxxie, nu ook straks nog duimen dat er goed ontdooid word.

19. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wat slopend Jaxxie en mischa. Wat een spanning iedere keer! Duim voor jullie!

20. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Lieve allemaal..

Ik kom hier weer terug, niet alleen om op de hoogte te blijven maar ook weer met ons eigen traject.
    Vanmorgen een miskraam gehad, woensdag afspraak bij de gyn.. We zullen het dan wel horen..

Ik reageer een ander moment op de rest, sorry voor m'n ego berichtje..

Xx

Deel Deze Pagina