Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Jeeh muzieknootje.
    Die verwachten we ff niet. Op de echo was toch alles goed?
    Heel veel sterkte

2. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Lieve lieve Muzieknootje. Zoals ik in t andere topic al schreef, vind het echt heel erg voor jullie. Een diep dal waar je nu in valt. Laat het verdriet er zijn meis, dat moet er eerst uit voor je weer verder kunt. En geen sorry, logisch dat je nu ff niet op anderen reageert...
    Hele dikke knuffel

3. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve muzieknootje,
    wat is het leven soms oneerlijk. Zo verdiend en gegund en dan toch alweer verloren! Eindelijk jouw euforische moment beleefd en dan die vreselijk teleurstelling en het grote verdriet. En zelfs misschien weer de moed moeten vinden om door te gaan. 💋 een kus voor jou

4. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh lieve muzieknootje wat ontzettend klote! Vind het zo zo erg voor jullie. Heel veel sterkte meis💋💋

5. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Muzieknootje, wat vreselijk! Veel sterkte 💋

6. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och muzieknootje wat naar! Knuf en heel veel sterkte?

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Dank jullie wel allemaal 😘

De echo zou ik woensdag hebben, en dan nog steeds bij de gyn. Ik laat die afspraak gewoon staan zodat hij meteen kan kijken of alles schoon is en wanneer we voor onze laatste cryo kunnen gaan. Voor ons gevoel is dat eventjes onze laatste kans. Natuurlijk is dit nog maar onze 1e ICSI, maar ik ben toen zo ziek geweest, ik weet niet of we meteen door willen en kunnen gaan naar poging twee als deze laatste cryo ook niet lukt.

Ik wens jullie een fijn en zonnig weekend toe. Ik houd jullie woensdag na het bezoek van de gyn nog even op de hoogte en daarna heb ik weer tijd om op de rest te reageren. 😊 Veel succes iedereen!

Xx

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Doe je goed. Je weet nooit wat er achter blijft.

En je gevoel snap ik ook. Ik zei na de punctie ook hier blijft t bij of t nou wel of niet lukt.
    Denk goed na en starten kan altijd, je droom opzij zetten is niet makkelijk.
    Misschien na heel veel overleg en misschien minder hormonenen dat t anders is.

Ik wens je heel veel sterkte en even rust toe. Verwerk dit goed.

9. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef jezelf even tijd het is niet niks geweest allemaal en dit is ook een uitkomst die je gwn niet wil hebben. Vind het echt onwijs shit voor jou en je partner eerst overstimulatie en nu dit. Toch echt zo naar het is allemaal al zo moeilijk en dan dit ook nog is pff

Hier heeft de teststress plaats gemaakt voor ontdooi/delen stress. Ik had vanmorgen 3 mooie knaltesten van de action, kruidvat en clear blue gaf een mooie smiley dat gaf me zoveel rust voor toch wel een uurtje haha daarna begon het stressen voor woensdag/donderdag. Als ik het goed begrepen heb gaan ze woensdag ontdooien en als het dan goed gaat het heb ik donderdag de tp pff zenuwen!!

10. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muzieknootje, heel veel sterkte... Dat was niet waar we op gehoopt hadden voor je...

Jaxxie, spannend!!!

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dat is ook niet leuk jaxxie. En je hoort t zeker ook pas donderdag?

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaxxie, wat stressvol en spannend! Wanneer weet je dan of de cryo goed ontdooit is?

13. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Jeetje wat spannend Jaxxie. Kan me voorstellen dat de spanning alweer oploopt hoor.

Ik merk dat ik na t verdrietige nieuws van Muzieknootje t lastig vind om hier foto's te plaatsen van m'n testen... maar wilde jullie toch mee laten kijken...
    Vandaag 12 dagen na tp. 14 na punctie en 16 na pregnyl...

Bijgevoegde bestanden:

14. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie een streepje hoor! En hij is opgelopen... Voorzichtige felicitatie 😘

15. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Wauw butterfly! Die zijn zo mooi die testen! En je hoeft het niet moeilijk te vinden, ik gun het een ander ook! En jullie waren twee weken terug ook zo blij voor mij.. En ook nu leven jullie weer mee..

Wanneer is de testdatum van het ziekenhuis? Spannend meid! Xx

En Jaxxie: dat wordt dan ook spannend voor jullie! Ik ga mega hard duimen dat ie goed ontdooid en goed doordeelt!

16. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    En Mischa: veel succes morgen in Gent! (Een tip: zorg dat je op tijd bent bij het Onthaal, want dat kan lang duren bij die balie)

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

Even meekijken??
    zie jij hem niet dan? :p
    Ik zie hem op alle foto's en hij loopt op!!:D

Gefeliciteerd en duimen dat t nu goed blijft gaan.

18. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Haha, ben onwijs onzeker of t streepje wel goed is enzo. Dankjewel! ! Vind t ook heel spannend maar voor nu goed nieuws. Woensdag doe ik de clearblue

19. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wel licht bloedverlies nu. Pff

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Kan een innesteling zijn.
    Maar t streepje zegt echt niks, je waardes doen dat wel.
    Ik had bij mijn bbz geen positieve test maar een hcg van 12 weken zwangerschap.
    Bij mijn dochter ook negatieve test met 4 weken. Ben toen primolut gaan slikken om menstruatie uit te stellen ivm vakantie en bij t stoppen kwam er geen bloeding. Bleek toen 7 weken te zijn.
    Streepjes en testen zeggen niks

Deel Deze Pagina