Bloedverlies kan innesteling zijn. Heb het ook gehad, dacht zelfs dat ik menstrueerde want het was behoorlijk veel. Het hoeft dus niets te betekenen. Krijg je eigenlijk ook een bloedtest voor hcg?
Oké dames. Dank voor jullie berichtjes. Het is alweer gestopt zo lijkt het en t was vooral bruin. Helaas geen bloed test. Woensdag zwangerschapstest doen en als die goed is is t goed. ..
Oef zei ik van de week nog dat ik geen bloeding's oid had gehad in al die weken ....maar zaterdagavond ging ik naar het toilet voor een grote boodschap en ik veegde mijn billen en zag tot mijn schrik bloed en ik kijk achter om en zie bloedspetters in de pot ...maar ja we hebben een pot waar het meteen in het water plonst haha dus kon niet veel meer zien ....dus meteen ook aan de voorkant geveegd maar er zat geen bloed aan het papiertje ....Nu heb ik ook last van de vervelende aambeien en ik denk dat die de boosdoeners zijn geweest want daarna geen bloed meer gezien ! En ik zei ook tegen mijn vriend dat als het foute boel is ik wel buikpijn moet hebben en krampen maar daar heb ik geen last van ! Maarzondagmorgen toch maar even met Zwolle gebeld en de situatie uitgelegd . Mocht ik weer bloedverlies krijgen of vreselijke krampen of andere klachten ik meteen moet bellen maar ze denken idd dat wel eens van de aambeien kom komen en het komt ook zeker wel voor dat je de eerste maanden bloedverlies kan hebben zonder dat er wat ergs aan de hand is ! Dus daar hou ik me dan maar aan vast en hopen dat het gauw woensdag is zodat we voor de echo kunnen !!!! Liefs Xx
Bloed van achter kan hoor, heb ik ook gehad. Alles word beter doorbloed en je kan een aambei hebben gehad die is gesprongen. Geen zorgen maken. Ook slijm met bruin/rode kleur is normaal
Muzieknootje, dank je wel voor de tip over het onthaal. We vertrekken op tijd. Lief van je dat je daar nu aan denkt.💋 Butterfly, het is nu wel serieus spannend... Lijkt toch goed te komen maar met het verhaal van Muzieknootje in mijn hoofd wacht ik toch nog even met gelukswensen... Morgen eindelijk de intake!
Spannend morgen Mischa. Laat je het ff weten? Decembergirl kan me goed voorstellen dat je dan schrikt. Maar lijkt me een logische verklaring hoor. Hoe voel jij je koekje?
Succes mischa! Hoe gaat het nu butterfly? Ik heb net een mailtje gehad. Ik word donderdag gebeld en als alles goed gaat heb ik vrijdag de terugplaatsing💖💙 vind het echt super spannend hoop zo dat alles goed gaat. Zit alleen nu wel te twijfelen ik ga zaterdag naar de Toppers weet niet of k er goed aan doe om te gaan... war denken jullie?
Ja ik heb gelukkig wel zitplaatsen dus hoef niet de hele avond te staan dat scheelt wel veel en t is allemaal natuurlijk gegaan dit x geen hormonen puncties en dat soort dingen maar weet t niet zo goed
Jaxxie, wauw nu echt spannend dus! Duimen voor vrijdag. Wat betreft je toppers concert, in principe kan en mag je alles doen. Misschien ff afwachten hoe je je zaterdag voelt?
Spannend Jaxxie! Ik ben zondag geweest. T was echt gaaf en goede afleiding idd. Ik ben er helemaal niet gerust op meiden. De testen zien er goed uit maar heb menstruatie pijn en bloedverlies. Bleh.
Je kan ook aan de ha vragen of die even 2 dagen hcg wil testen. Zolang dat stijgt is het goed. Menstruatie krampen is heel normaal.
Ik heb de huisarts gebeld en gevraagd of ze een bloed test willen doen 2x deze week. Ze belt nog terug... ik heb echt het gevoel alsof ik ongesteld ben geworden al is t bloedverlies voornamelijk heftig na t plassen en t afvegen daarvan...
Als de huisarts niet akkoord gaat kun je het dan niet via je behandeld arts aanvragen? Hopelijk is het innestelingsbloed en ben je gewoon hartstikke zwanger.. Het klinkt beetje als mijn situatie toen. Ook bloedverlies toch zwanger. En ik dacht echt dat het mijn menstruatie was. Ik ga zo hard voor je duimen! 😘
Dankjewel Koekje! Dat geeft me wat hoop. Had je ook menstruatie achtige pijn erbij? Ja ik ga ff goed achter de bloed test aan...