Een hoop onderzoeken al gehad dan. Goed zeg dat je volgende week al terug kan komen. Hopelijk heeft deze Prof een mooie methode die voor jullie tot een mooi resultaat zal leiden.. Spannende tijd zo!
Koekje, nu vind ik het nog niet spannend maar ik ben zo angstig voor de hormooninjecties. Ik ben niet zo'n held met prikken en zeker als ik dat zelf moet gaan doen.... Ik vind jullie allemaal zo moedig, ik moet mijn heldhaftigheid nog tonen Gelukkig met mijn werkgever al een oplossing voor de twee weken voor de punctie. Ik sta namelijk voor de klas, ik krijg twee weken een vervanger en als ik kan werken, dan mag ik administratie enzo doen... Echt super fijn
en dat prikken is nou juist wat heel erg meevalt. tip; je leert om een beetje te darten zeg maar, wat ik makkelijker vind is het scherpste stukje van de naalt gewoon tegen een vetrolletje aan te zetten en gewoon langzaam door te drukken, dan zit er ook geen pijn idee tussen je oren. Ik vond de vloeistof in het begin alleen heel erg kietelen
Dat is ook het enige waar ik tegenop zie: het prikken. Al wordt dat gevoel wel minder, ik wil nu vooral beginnen. Maar die eerste keer is toch wel een drempel waar we overheen moeten. Succes!
Het prikken valt erg mee meiden. Moet je even doorheen! Sterkte hoor hier nog steeds krampen. Ook in m'n rug en benen. Gister avond verloskundige nog op bezoek gehad.. die verwachtte dat het echt af zou gaan nemen dus dat hoop ik dan maar. Super fijn die goede echo's meiden. Geeft mij ook weeer kracht om door te gaan
goed nieuws al die mooie echo's Wat spannend mischa! Het prikken valt echt mee na de eerste x denk je was dit het nou Ik heb zojuist een terugplaatsing gehad van een top cryo hij was van top kwaliteit 12cellig dus alles ziet er echt goed uit. 8 juni is de testdag maar 7 juni is mn nod dus het worden korte wachtweken☺💖💙
Jaxxie, bij jou is het pas spannend! Hier is er nog niets aan de hand, af gezien van het feit dat ik leeg loop aan de onderkant goede deling, zeg je. Tjonge, ik hoop dat dit jou dochter of zoontje wordt! Ai, en nu wachten tot 7 juni...het is niet lang maar toch zeker spannend. Hoop over een goede week mooie testen hier te zien van jou
Hallo lieve meiden Nou het gaat op en neer met me ...vreselijke huilbuien en elke keer de vraag waarom maar ja daar krijgen we geen antwoord op ! We hadden ons er zo op verheugd en dan wordt je in eens van de roze wolk af gegooid ! Maar zodra het weer kan dan gaan we zeker weer een poging doen en hopen dat het weer allemaal zo voorspoedig mag gaan en met een mooier eindresultaat ! Maar dat zal nog wel even duren denk ik eerst moet ik van binnen natuurlijk helemaal schoon zijn maar ik heb zelf het idee dat het al een flink eind op weg is ik bloed nog weinig tot niks maar dat zien we dinsdag wel en dan wachten op een nieuwe cyclus en de keer er na mogen we weer ! Gelukkig gaan icsi behandelingen in Zwolle gewoon door in juli en aug ! Meiden die op het wachtbankje zitten sterkte ! Liefs Xx
Eerste keer prikken vond ik ook helemaal niks! Maar het valt echt mee... Na een paar dagen is het een routine en heb je het in een paar seconden voor elkaar. Dat komt helemaal goed met jullie. Jaxxie, mooi gedeelde cryo! Duimen duimen duimen. Ondanks dat je moet wachten valt een dikke week nog te overzien. Decembergirl, sterkte met de verwerking. Het is niet niks heel dit proces. Xx
Hallo lieve meiden Alweer een week geleden dat het mis ging ....en de hele week heb ik me vaak afgevraagd waarom ...maar ja daar krijgen we denk ik geen antwoord op ...En wat had ik anders kunnen doen ...waarop mijn vriend dan zegt lieverd je hebt alles goed gedaan meer dan dat heb je niet kunnen doen ! Het gaat redelijk goed met me ...ik probeer de draad weer wat op te pakken ! Morgen weer voor controle naar Zwolle eens kijken wat er nog op de echo te zien is ...of alles schoon is . Misschien kan ze me ook vertellen wanneer ik mijn gewone cyclus ongeveer weer kan verwachten want ja dan kunnen we de maand er na weer beginnen met een nieuwe icsi poging .We gaan het zeker nog een keer proberen ! Want de tijd tikt wel door en gezien mijn leeftijd heb ik nog tot december dit jaar ! Liefs
natuurlijk heb jij niks fout gedaan! al zou je op een trampoline hebben gesprongen!! Het moet dat allemaal kunnen hebben hoor. Het was gewoon niet sterk genoeg of het was de tijd nog niet. Heb je het trouwens afgestaan voor onderzoek? Wat mijn gynaecoloog zei was dat als dit vaak zou gebeuren ze soms ook mensen extra lang tot 12 weken die bolletjes laten gebruiken omdat dat je bm goed dik houd en afsluit. dat zou je volgende keer gewoon kunnen doen toch baat het niet dan schaad t niet. cyclus na een mk is geen pijl op te trekken, misschien ff primolut om t te reseten? Hoe oud ben je dan? dat is wel heel kort dag meis. ik duim voor je
Je vriend heeft gelijk hoor! Je kan er zelf helemaal niets aan doen. Het is gewoon heel verdrietig dat je dit mee moet maken. De emoties liggen ook zo ver van elkaar af. Eerst roze wolk en dan donder je er keihard vanaf. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat ondanks je leeftijd jou dit grote geluk nog een keer gegund is. 😘
Hoihoi Ik ben 42 jr wordt in dec 43 . Over de bolletjes heb ik nog geinformeerd maar hoefde niet langer dan voor geschreven maar mocht het een volgende keer weer lukken ga ik ze zeker langer gebruiken
Hoihoi Mijn vriend is echt een schat ondanks zijn eigen verdriet sleept hij me er door heen ! We hopen idd dat het ons nog gegund wordt om samen een kindje te krijgen !
Hallo lieve meiden Vanmiddag voor controle geweest na de miskraam van vorige week . Mijn vriendin was mee en daar was ik erg blij mee ...ze dacht dat ze moest wachten in de wachtkamer ...ik zei nee hoor loop maar met me mee naar binnen ! De arts vroeg hoe het ging ...nou zeg ik als ik zeg van goed dan zou ik liegen ...nou zegt ze doe dat dan maar niet ! Er was op de echo nog wel wat te zien ....slijmvlies was nog erg dik en duidelijk zichtbaar . Er zijn een paar optie's zegt de arts . * we wachten nog even een week af of het vanzelf verdwijnt * we geven pillen maar dan loop je het risico dat je een flinke bloeding krijgt dat je evt naar het ziekenhuis moet * we doen curettage daar zit ook risico aan dat je verklevings krijgt en je baarmoederslijmvlies minder goed is de volgende keer . Dus we hebben afgesproken dat we een week wachten en dan zien wat we gaan doen . Volgende week dinsdag weer heen . Na de echo mijn tranen nog even de vrije loop gegeven ..... Liefs Xxx
Fijn dat je vriendin mee is gegaan. Hopelijk ziet het er volgende week wat rustiger uit en heb je geen pillen of curretage meer nodig. Succes en sterkte met alles X
Decembergirl, nu begrijp ik je naam beter.... Wat vreselijk om te moeten wachten zodat iets vanwege verdwijnt terwijl heel je hart wilde dat het bleef. Ik wens je sterkte toe...
Meis er is niks wat je anders had kunnen doen. Dit is helaas het onderdeel waar we gwn niks aan kunnen doen het is de natuur. Je lijf beslist. Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen en er een kindje in jullie armen ligt💋 Hier beginnen de zenuwen dan toch echt door te slaan ik voel van alles maar ben zo bang dat het niet lukt en we straks weer teleurgesteld worden.... ik ben echt een vroeg tester maar durf er niet eens aan te denken... voel me zo verschrikkelijk onzeker 😔
Jaxxie, logisch dat je zenuwachtig bent. Op hoeveel dagen na tp zit je nu? Dat wachten is zo vervelend. Hoop zo op een mooi resultaat voor je. Mijn duimen draaien nog voor je hoor... Kun je je nog inhouden met testen? Zou ik echt moeilijk vinden...