@mathildeve Jullie mogen heel trots zijn, dat jullie al zo ver gekomen zijn! Ik hoop dat dit jaar voor jullie duidelijkheid geeft. Natuurlijk het liefste afgesloten met een klein wondertje. XXX
Hoi Marhildeve, Ja je kunt zeker ook trots zijn! Ik heb gisteren gelezen dat minder follikels vaak betere kwaliteit leveren dan heel veel! Vrijdag weer een echo dus? Ik donderdag middag. Hoop dan wat meer over de dag van de punctie te weten! Zou mooi zijn als we tegelijk kunnen inderdaad!! Kunnen we samen in spanning zitten! Succes!
@ Pannenkoek, heel veel succes vanmiddag! Lastigste nu is de volle blaas . @ Mathildeve, wat een heftig verhaal zeg. Nogmaals heel veel succes met de ICSI poging. Ik hoop dat we aan het einde van het jaar allemaal een gezonde baby in onze armen mogen hebben.
we gaan ervoor meiden! pannenkoek jij hebt het voor vandaag weer achter de rug, doe je rustig aan? ik hoor het wel hoe het gegaan is! xxx
Hij zit erin. Nu hopen dat ie blijft zitten... Er is helaas nog maar 1 embryo over. Ze kijken morgen of deze goed genoeg is om in te vriezen. Spannend! Overigens was deze 'ingreep' niet bijzonder. Eendebek, slangetje en klaar. Volledig pijnloos! Ik durf niet te gaan plassen nu...
we gaan weer duimen Pannenkoek! Barnel voor jou nu heel veel succes morgen! ben benieuwd en ik mag dan vrijdag inderdaad! wie van jullie meiden zat er nu ook in het Amc?
Thnx! Maar er zaten er nog steeds 6 die iets waren gegroeid maar niet veel en een stuk of 20 kleintjes. Dus ze zei wederom dat ze me goed in de gaten moeten houden en dat ik daarom ook zo weinig (112,5 eh) moet blijven spuiten. Zeker niet voor zondag een punctie en zaterdag terug voor een nieuwe echo dat is cyclus dag 12.. Dusja eigenlijk nog niets nieuws gehoord! @Pannenkoek hoe is het met je? Last van spanning of komt dat pas volgende week? Fijn dat er nog een in de vriezer is gelegd! Dat geeft misschien toch net iets meer rust! Succes met de komende dagen!
Hoi Barnel, bij mij vond de punctie plaats op cd16. Hou moed, het komt vast goed. We vertrouwen er maar op dat de hoeveelheid niets zegt over de kwaliteit... Ik voel me trouwens prima. Wel in spanning natuurlijk, maar lichamelijk gaat het goed. Heb vanavond zelfs weer rustig aan gesport. Ze zeggen dat je na de tp gewoon moet doen wat je altijd doet en niet teveel moet denken. Maar 3x per dag die utrogestan maakt dat je er toch heel de dag mee bezig bent. Pfff...
fijn pannenkoek! nog 1 in de vriezer, lijkt me ook erg moeilijk om nu te doen wat je eigenlijk altijd doet joh. wat is die 3 x daags utrogestan? is dat die vaginale pil? en wanneer is het je cd 16? morgen is het voor mij de 16de dag dat ik met spuiten begon, of moet je rekenen vanaf het moment dat de 2de hormoon erbij is gekomen?
Je eerst cd is de dag dat je begint met spuiten, dus je eerste dag van je menstruatie (helder rood bloed). Die utrogestan zijn inderdaad die kleine witte capsules die 3x daags vaginaal ingebracht moeten worden. Dat geeft een witte smurrie als afscheiding joh! Je moet echt een inlegkruisje gebruiken... @mathildeve, succes vandaag! Laat je het weten?
Barnel, heel veel succes! Pannenkoek, wat goed dat er toch nog 1tje in de vriezer kon. Mathilde, wat een heftig verhaal, en wat fijn dat er toch nog dokters zijn die jullie wel goed helpen! Ontzettend veel succes! Hier alleen het trieste nieuws dat mijn gynaecoloog afgelopen week is omgekomen door een ski ongeluk. Wel heeft hij nog voor ons kunnen regelen dat wij onze intake in zwolle op 20februari hebben. Meiden, veel succes en een goed weekend alvast.
jeetje Lianne dat is heftig zeg! gecondoleerd ik ben inmiddels weer terug met best goed nieuws! er zitten 8 te wachten op een punctie tussen de 14 en de 20 mm! ik hoor vanmiddag of ik zondag de punctie heb of maandag. kwa protocol zou het zondag zijn, maar misschien willen ze er nog 1 dag aanplakken om die kleintjes nog iets groter te laten worden. dus of vanavond de pregnyl anders morgen! zo spannend!
@ Lianne, wat heftig, gecondoleerd. @ Pannenkoek,w at fijn dat er nog 1 ingevroren is, maar hopelijk blijft deze gewoon plakken . Die utrogestan bolletjes vond ik ook echt vervelend om te gebruiken. Moet jij ook 3x per dag 2 bolletjes gebruiken? @ Barnel, geeft niets dat het langzaam maar gestaag groeit, enige nadeel is dat je wat langer spuiten moet zetten. Zh heeft tegen mij ooit eens gezegd dat je gemiddeld genomen 14 dagen na start van spuiten met stimulerende hormonen, dus de gonal, de punctie plaatsvind. @ Mathildeve, spannend! Succes!