Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik kom er even bij zitten hoor. Gezellig op het wachtbankje. Ik heb 2 topembryo's aan boord.

2. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Clauve, waarom kiezen ze voor twee embryo's? Welkom op het bankje:D

Ik heb slecht nieuws uit Gent. Er was niks goed genoeg om in te vriezen:( . Kortom als dit niet lukt moet ik weer door al die ellende heen:(. En ik denk dat mijn lijf het veel te druk heeft met herstellen van de punctie en gekneusde eierstokken dan dat er iets kan innestelen. Ik vrees dat ICSI 1 niet zo positief gaat zijn.

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Veel succes Clauve deze twee weken!

Mischa: dat is balen :(.. Nu hopen dat er toch een innesteling is :). Wanneer kan jij gaan testen?

4. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muzieknootje, ik heb 24 aug. de bloedtest. Wanneer heb jij dan getest? Volgens mij vijf dagen ervoor.....op welke dag testen jullie? Ik ben nog maar op dpo 7, hoor

5. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischa, ik mag kiezen voor 2 embryo's terugplaatsen vanwege mijn leeftijd. Dat kan vanaf 38 jaar. Ik ben nu 39.

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Gistermorgen voor dat we weg gingen wat licht bloedverlies dacht ach misschien valt het nog mee maar nee hoor !! Poging 2 is dus mislukt ....Maar we hebben nog 1 poging en die gaan we zeker ook nog doen ! Maandag ga ik het ziekenhuis bellen .
    Tja is wel een beetje een domper op ons mini vakantie maar ja we moeten door en dan denk ik ook maar weer zo beter nu dan weer bij bijna 12 weken of eerder .

Liefs Xxx

7. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee decembergirl! Balen zeg! Sterkte.

8. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Decembergirl, wat vreselijk voor je! Een dikke kus 💋 voor jou!

Clauve, dat verklaart waarom er twee terug gezet worden. Ik hoop dat jij over twee weken een knallende test hebt van misschien wel een tweeling😍....succes met wachten

9. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Ai nee Decembergirl, dat is jammer!!!

Clauve, veel succes!!

Mischa, hoop nog niet opgeven!!

Ik voel me ook erg onzeker, dokter had als tip gegeven: niet teveel aan denken... Pfff dat lukt niet...

10. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij ook niet hoor Eefje, zeker niet als je dan weer slecht nieuws krijgt zoals vandaag:( . Het is maar goed dat ik volgende week toch op vakantie ga....:p

11. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Wij trekken er volgende week ook effe op uit, in de hoop het even te laten rusten.
    Als het een troost mag zijn, ik heb er ook geen die ingevroren kunnen worden...dus volgende ronde kunnen we er terug samen tegen aan.. Maar laat ons eerst hopen dat het deze ronde raak is!

@muzieknootje, heb jij symptomen gevoeld waarban je dacht: ja het is raak? En vanaf wanneer?
    Wanneer kunnen we testen?

12. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ah nee decembergirl! Wat rot! Weer opnieuw beginnen, drie keer = scheepsrecht meis!

Ik kreeg beide keren een 6 dagen oude embryo teruggeplaatst. Na een dag of 3 begon het in m'n buik wat te 'trekken'.. Lijkt op ongi maar dan lichter gevoel. De eerste keer had ik 4 dagen na tp (dus 10 dpo) een licht streepje. Achteraf liepen die testen wel op, maar heb nooit een knaltest gezien. (Ik weet dat het niks wil zeggen, maar toch... Hcg verdubbelde voor m'n gevoel op den duur niet meer.)

Deze keer weer een trekkend gevoel gehad, maar op 10 dpo geen streepje te zien. Heb me er niet druk om gemaakt. (De instelling zou toch zijn: streepje erbij is leuk, geen streepje; maakt niet uit want dat kan nog komen. Kortom; geen paniek) Een dag later had ik een licht streepje en die is opgelopen tot een knaltest.

Ik moet zeggen dat ik het wel geprobeerd heb van me af te zetten.. Gewoon dingen gezegd tegen mezelf om teleurstelling te voorkomen. Dingen als; als het niet lukt, gaan we voor de volgende icsi. Of: we wachten al zo lang, dan wachten we nog drie maanden langer. Etc. Gewoon om maar niet gek te worden.

Pff meiden, ik weet zo hoe het voelt, tis echt om gek van te worden. Elke keer naar de wc van; wel of geen rood aan m'n wc papiertje? Voor mij is de mijlpaal nu dat ik hoop straks langer dan 6 weken te zijn. Ook al weet ik dat we er dan nog niet zijn natuurlijk, maar komt door miskraam, dat was bij 6 weken.

Hou vol dames, hou hoop! Ik duim keihard mee! Het moet gewoon helpen, dat moet!

13. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, blijf hoop houden!
    Mijn ervaring is dat ik mijn eigen lichaam niet meer kende na het prikken. Zo overtuigd dat ik niet zwanger was mede door een bloeding op dag 9 na tp. En zie mijn banner...! Je lichaam en geest kunnen rare dingen doen met je. Ik hoop en duim zo hard voor jullie! Het is jullie gegund. Liefs 💋

14. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eefje, ik ben niet van plan om vroeg te testen want dan heb je zo' n tuurstreepje....mijn man moet me maar tegenhouden!;) . Ik hoop dat ik volgende week zaterdag of zondag niet ongesteld ben, dan ga ik testen want maandag heb ik de bloedtest en ik wil dan niet teleurgesteld worden. De pijn verandert hier steeds. Eerst van de punctie verandert naar de eierstokken in de buik en nu enorme rugpijn. Misschien omdat mijn eierstokken weer naar beneden zakken??? Maar deze pijn ken ik van ongesteld worden. Tevens een zeurderig gevoel in de baarmoeder maar ook dat ken ik van ongesteld worden. Nu zal ik nog lang niet zuiver voelen na de punctie dus ik wil allerlei conclusies eraan hangen maar moet gewoon wachten...:)moeilijk hoor.

15. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Pff heel moeilijk is dat Mischa. Steeds denken van: wat voel ik, wat is het? Zou het?

Wat ontzettend knap als je zo lang kan wachten met testen. Ik wilde juist zien of ik een tuurstreepje had zodat ik een dag later kon zien of het zou oplopen. 😊 Dat stelde mij dan weer gerust.. Maar iedereen is anders natuurlijk en als het tweede streepje maar op de test verschijnt, dan is het goed!

16. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een streepje is een streepje

17. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    hey iedereen, vanmorgen opgestaan na heel wat gepieker; verschillende gedachten spookten in mijn hoofd: ... zou het eindelijk eens lukken.... waarom zou het dan nu wel lukken... oh wat zou het toch zalig zijn om eindelijk zwanger te zijn.... maar ik voel niets, dus het zal wel weer niets zijn....

Dit weekend weer twee koppels een aankondiging gedaan op FB dat ze hun tweede kindje verwachten... hmm in de tijd dat zij twee kinderen krijgen, ben ik nog steeds aan het wachten op dat ene wondertje... frustrerend is dit toch he... jullie kennen dit gevoel vast wel...

Mijn vriend zegt cte: niet aan denken, laat het even rusten.... dit is toch echt niet makkelijk hoor. Dit lukt me niet.

Twee dagen na de terugplaatsing voelde ik wat krampen en een zeurderig gevoel maar vandaag voel ik weer helemaal niks... (vandaag is 7 dagen na de punctie).
    Ook het feit dat de kwaliteit van de embryo op dinsdag A en 2 cellig was en de dag van de TP was het B en 5 cellig geworden, kwaliteit ging achteruit, dat voorspelt toch niks goeds? of kan het wel nog?
    Maar als ik jullie succesverhalen lees, mag ik nog hoop hebben he?

Sorry wou het even van mij afschrijven, hopelijk kunnen jullie mij wat opbeuren...

groetjes,
    evelien

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Lieve Evelien,

Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik stopte met de pil. Het was oktober 2012 en we hoopten in 2013 zwanger te zijn. Nu is het augustus 2015 en heeft het ons bloed, zweet en heel veel tranen gekost. Het is gek, maar ergens hield ik in m'n achterhoofd van: en waarom zou het ons dan eigenlijk niet gegund zijn? Ik kon maar geen reden verzinnen dus dat kon het gewoon niet zijn. Het is ons wel gegund alleen moeten we er wat langer op wachten.

Hou hoop meis, het kan nog steeds! En lukt het nu niet, dan lukt het vast over een tijdje :) Maar je bent ooit aan de beurt! Dat je wakker wordt, een test doet en gewoon twee streepjes ziet verschijnen!

19. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Eefje, jij leeft tussen hoop en vrezen en dat vergt veel van je. Ik heb al een prachtig spontaan wonder lopen. Toen leek me dat heel gewoon, binnen zes weken zwanger en alles lukte....en dan denk ik wil nog zo'n leuk kindje. Maar dat loopt heel anders en blijkt je eerste meisje een medisch onmogelijk object te zijn. Gek, en al die stellen rond je hebben en krijgen maar kindjes.... Wij ook Eefje, we zijn bij poging 1 in THE killing weken...kom op meid. We gaan ervoor en we hopen en vrezen en dromen tegelijk vanhetzelfde... Ik droom, vrees en hoop met je mee💋

20. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt goed......blijf positief!

Deel Deze Pagina