Jaxxie, wat leuk een jongetje. Dat hebben ze vroeg gezien of was het zo duidelijk😉? Ik ga als alles goed gaat weer lekker 40 weken gissen... Ik wil het niet weten, zo leuk als het een verrassing is. Heb ik bij mijn dochtertje ook gedaan en prima bevallen.
Oooh Clauve dat is inderdaad heel erg spannend ja! In theorie zouden het er zelfs nog 4 kunnen zijn 😂 maar ok, das misschien een beetje teveel? Oh wat leuk Jaxxie een jongetje!
Je hcg verdubbelt nu elke dag Clauve, dus dat zal de test ook meten! Leuke berichten dames, ik ben blij voor jullie! Ik zit nu voor mijn werk in het buitenland en mijn eerste injectie decapeptyl zit er net in. Nu duimen voor weinig bijwerkingen en blauwe plekken. En hoera voor de technologie, want ik kan mijn man en ouders op de hoogte houden. Zo ook maar even wat berichtjes naar de schoonfamilie.
De punctie zit er op! En wat het meest tegenviel? Het infuus prikken! Pas de zesde poging zat het infuus goed. Op de één of andere manier knijpen m'n aders samen. De eerste twee pogingen was ik nog erg gespannen maar daarna stukken minder. Het infuus is de laatste poging door de anesthesioloog gezet. De punctie zelf viel in verhouding mee. Het was pijnlijk, maar steeds maar even. Alleen de rechter eierstok is aangeprikt, ongeveer 6 blaasjes. De oogst: 4 eicellen. Niet veel, maar ik ben toch wel tevreden. En gelukkig ook genoeg zaadcellen. Donderdag krijgen we te horen of er bevruchting zijn. Ik ben erg benieuwd! Nu lekker uitrusten met mn pijnlijke dikke hand, armen vol gaatjes, en een beurse buik en me laten verwennen.
Guppy Maaike, ik hoop dat de pijn al wegtrekt. Ik weet niet wat normaal is maar de meeste vrouwen die ik zag bij de terugplaatsing liepen fluitend naar binnen. Ik hoop dat jij zo'n vrouw bent! En ik hoop voor je dat er bevruchting is. Ik hield 1 embryo over. En zie de banner Mystiek, de Decapeptyl geeft hoofdpijn. Eerste dagen nog niet maar dat komt aan het eind echt. Succes met prikken. Vandaag de bloedtest gehad. Ik ben een gelukkig mens, en ga maar netjes voor jullie in een potje plassen
Dat hoop ik ook! De pijn is al veel minder dus dat moet goed komen! En voor zo'n uitslag als jij: ik teken ervoor!
Donderdag pas... ik word tussen 0830 en 1030 gebeld. Bij goed nieuws is die middag terugplaatsing. Donderdag ook beginnen met Utrogestan. En dan pas 7 september testen. Duimen!
hey iedereen, ik heb deze morgen mijn bloedafname gedaan en mag deze namiddag bellen.... ik ben maar thuis gebleven van mijn werk, want ik vrees er nog altijd voor. Iedere morgen sta ik op met het gevoel dat de ongi erdoor komen, wel raar is dat dit gedurende de dag weggaat... maar ja dan ook de negatieve test op zondag, terwijl iedereen hier al positief testte... en ook al heb ik het vermoeden dat het niet gelukt is, heb ik toch nog hoop en heb ik zo schrik om deze middag het zkh te bellen, ben er zeker van dat er tranen zullen rollen... Ik had voor deze eerste IVF mijn verlof gepland zodat ik dit in alle rust kon doen, voor de volgende IVF zal ik dit moeten combineren met mijn werk en daar zie ik echt zo tegenop... ik laat jullie zeker iets weten... goed of slecht nieuws...
net gebeld... negatief... zoals ik al vreesde... echt voel me verschrikkelijk... waarom waarom?? Gynaecologe zei dat er te weinig rijpe eitjes waren, dus volgende keer starten we met 6E Menopur ipv 3E, dit is de hoogste dosis, in de hoop dat er meer eitjes zijn een dat er dus meer bevruchtingen zijn... maar ja gaat dit dan de kans verhogen?? iemand ervaring hiermee? ik geloof er niet meer in...
He Eefje, wat jammer zeg! Ik snap dat je nu verdrietig bent en dat mag ook best natuurlijk. Ik denk wel dat verhoging van menopur kan helpen. Het blijft afwachten maar laat het koppie niet hangen. Probeer positief te blijven. Hoe moeilijk nu ook. Knuf!
Lieve Eefje, Wat rot meis! Hele dikke knuffel! En wie weet helpt de ophoging van Menopur wel, das even afwachten.. Niet opgeven he? Xx
Eefje, wat ontzettend jammer. Hopelijk helpt de verhoging de volgende poging. Blijf moed houden! Liefs 💋
Eefje, wat vreselijk rot voor je. Je moet nu eerst rust houden en dan weer alles opnieuw. Je hebt geen cryo's. Wat een vreselijke pech! Ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Toch is het nog mogelijk dus verlies niet alle moed. Dikke 💋 voor jou!
Eefje: heel veel sterkte! En als ze in het ziekenhuis geen hoop meer hadden, zouden ze geen nieuw plan voorstellen. Zolang zij hoop hebben, is er ook nog hoop!
Net mijn bloeduitslag gekregen. Mijn hcg is 323. Hoog zeiden ze. Vrijdag weer bloedprikken om te kijken of het is verdubbeld.