Ik denk dat je altijd hoopt dat t snel raak is zeker met zo een behandeling maarja die behandeling is voor vele wel het eindstation en dat beseffen een hoop niet. Ik dacht vroeger ook dat t niet veel voorstelde maar ben behoorlijk geschrokken. Ik heb ook gezegd als wij dit achter de rug hebben wil ik zeker eiceldonatie of 1x draagmoeder doen. Als mensen dit allemaal er voor over hebben moet je die mensen helpen als dat kan
@mathildeve, het komt goed morgen, laat het maar gebeuren allemaal, binnen een paar minuten is het achter de rug en mag je nog weer even bijkomen. Dikke knuffel xxx
@barnel, hoe voel jij je? Voor jou ook spannend morgen! Hopelijk duidelijkheid over punctie. Dan heb je tenminste het gevoel dat je verder komt. Xxx
Daar zit ik dan midden in de nacht klaarwakker. Ga zo weer proberen nog een paar uurtjes te slapen. Ben gek genoeg nu redelijk rustig, maar ook onder invloed van oxazepam moet ik eerlijk zeggen. Barnel: Succes morgen met je FM meting! Hopelijk voor jou ook een datum voor de punctie. Scorpion: Wat een super mooi gebaar dat je ook anderen wilt helpen! Volgens mij kun je ook urine inleveren in de eerste maanden zwangerschap? Wordt daar niet de pregnyl van gemaakt? Dat zou ik dan ook zeker gaan doen! Pannenkoek: Kom jij de dagen een beetje door?
Heel veel succes mathildeve! Komt goed! Ik duim voor je Barnel: ook veel succes morgen, hopelijk weet je daarna iets meer. Scorpion: ja helaas is die behandeling voor veel mensen een eindstation. Ik was daar ook nooit mee bezig, maar dat is tegenwoordig wel anders. Wat een mooi gebaar een donatie of draagmoeder. Dat plassen voor moeders voor moeders ga ik sowieso doen! Dat gebruiken ze volgens mij ook voor de pregnyl, maar dat weet ik niet zeker.. Pannenkoek: hoe gaat het? Zijn de wachtweken zwaar?
Arts belde vanmorgen ivf punctie vrijdag schok enorm meestal belt er iemand van het laboratorium, van de 10 eicellen zijn ze alle tien bevrucht hoera, maar de arts belde op te zeggen dat er Door de ivf 1 eicel is gesneuveld risico van de ivf. Ze brengen om 14.00 er 1 terug die is al meer gedeeld dan normaal 8 cellige deze is 9 cellige Hoe gaaf is dit meiden vorige keren had ik 3 en 4 embryo's overgehouden.
klavertje wat goed!!! en wat veel! dat geeft goede hoop! barnel en mathildeva succes! Bij mijn eerste heb ik meegedaan met MvM, na een paar flessen te hebben gevuld had ik er genoeg van want ik ging over me nek van de lucht uit de flessen. Bij mijn 2e dus niet eens meegedaan. Dom zeg ik nu, had best iemand anders kunnen vragen het erin te stoppen. Zo belangrijk die zwangere plasjes, zonder dat kunnen wij nu niks anders
hey meiden, ben nog half van de wereld hoor, maar toch even kort berichtje. het is goed gegaan! verhaal volgt nog, maar van de 8 eiblaasjes waren er 7 eicellen! dus prima resultaat. donderdag ochtend bellen of en hoeveel er bevrucht zijn en dan smiddags de terugplaatsing. dus nog even paar dagen in spanning! xxx
Super nieuws zeg, viel de punctie mee? ik ben het terug van een terugplaatsing van 10 eitjes 9 bevrucht 1 gesneuveld risico van ivf . 9 cellige net terug gezet
@ mathildeve: mooie score! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Nu rustig aan doen en weer afwachten. @ klavertje: goed nieuws! Terugplaatsing goed gegaan vanmiddag? @ Barnel: hoe is de FM meting geweest? Ik heb eerste meting weer achter de rug, 9 follikels die nu actief zijn, de meeste zo rond de 10-11 mm en twee iets grotere. Naast die 9, nog 10 kleintjes, is nog even afwachten of daar nog iets van gaat meegroeien. Woensdag weer terug voor volgende meting en waarschijnlijk maandag punctie. Vorige keer was punctie al op vrijdag, maar verwachting is dat dat deze keer nog te vroeg zal zijn.
@Mathildeve, zo te lezen is het mee gevallen Fijn! En goede opbrengst, spannend nu dat afwachten! @Klavertje3, welkom op het wachtbankje! @Tabbey, fm ziet er goed uit. Spannend hoe ze zich blijven ontwikkelen! @Barnel, en???
@Mathildeve, Fijn dat het is meegevallen! En mooie uitslag, spannend nu dat wachten lijkt me! Kreeg je verdoving? morfine? @Klavertje3, jij ook een mooie score! Nu wordt het pas echt spannend! @Tabbey, Ook zo spannend.. komt nu allemaal dichterbij he! Ik ben net terug en had 9 follikels variërend van 13 tot 19 cm dus dat is goed nieuws. De vele kleintjes blijven waarschijnlijk klein zodat alleen de grote doorgroeien. Gewoon doorgaan met het spuiten van 75 eh Gonal F en woensdag terug voor alweer de 5de FM! Ze laten lekker op zich wachten.. Ze dacht vrijdag punctie maar kan ook zaterdag zijn. Fijn dat het einde van het spuiten in ieder geval in zicht komt! Nou meiden succes allemaal en rustig aan! Hopelijk binnen 2/3 weken goed nieuws voor iedereen!
barnel, dat gaat dus helemaal goedkomen! Super! tabbey voor jou ook dus! Leuk dat we allemaal zo dicht op elkaar zitten, echt superfijn het samen delen! klavertje, voor jou nu de wachtweken samen met Pannenkoek en hopelijk schuif ik donderdag ook aan! Voelt allemaal zo onwerkelijk!
Meiden, wat een herkenning lees ik in jullie verhalen. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben ook met de eerste icsi poging bezig en heb morgen m'n 2e fm meting. Ik spuit gonal F 300 en triptofem...