Suusje; lekker zeg, vakantie!!! zelf moet ik nog even wachten tot sept. hopelijk is het dan mooi weer ( gaan in stacaravan) Njs; kan me voorstellen dat verspreken zo is gebeurd... zeker als je zelf weet wat het word. hihi, wel leuk dat je het geheim houd, blijft het iig een verassing voor iedereen. Roodje; hoe gaat het met jou en Kenzie? heb een een leuk fotootje van dr? ben benieuwd hoe je mooie poppetje eruit ziet Enuh, pinda al bevallen? wanneer, hoe en wat? Wel alles goed met beide hoop ik? Hier settelen we langzaam aan... eindelijk weer een beetje in het land der levende, we genieten intens en het is zòoo leuk met Rachel bezig te zijn...echt ons moppie!
Oh dames ik zit met een dillema... Wij zijn nu bezig voor een cryo terugplaatsing. We hebben er nu nog 3 in de vriezer die we allemaal laten ontdooien. Nu hebben wij de vorige keer telkens de embryoscoop gebruikt. Maar ik denk dat het nu niet zoveel zin heeft. We willen namelijk sowieso 2 laten terug plaatsen. Dus ik zit te denken kunnen we ze dan niet beter gewoon op dag 3 laten terug plaatsen. Voor het geld hoeven we het niet te laten want wordt nog vergoed. En van mij zouden ze zelfs alle 3 mogen laten terug plaatsen. mochten ze alle 3 goed ontdooien. Moet ik nou wel de embryoscoop gebruiken ( blijven ze 5 dagen in) of gewoon op dag 3 laten terugplaatsen.
Lin, ik zou toch de embryoscoop doen als ze alledrie goed ontdooien. Dan kunnen ze de 2 beste gebruiken. Heb je er na ontdooien 2 van de 3 over, dan zou ik ze gewoon meteen terug laten plaatsen.
heej meiden, nee hoor ben jullie niet vergeten maar zo druk gehad de afgelopen week...met kraamzorg, wennen aan tijden opstaan etc bevallen is het meest pijnlijke wat ik ooit heb mogen ervaren maar wel het mooiste en het is de pijn duidelijk waard! had een aantal dagen met weeen gelopen en midden in de nacht zette het door...vond die weeen vergelijkbaar met de hsg behandeling aan de piek. thuis in een paar uur van 2 naar 4 cm ontsluiting gegaan..eenmaal in het zh aangekomen opeens 9 cm en mocht toen al geen pijnbestriding meer hebben. persen was erg pijnlijk maar duurde ong. 50 minuten en ben niet ingeknipt of uitgescheurd...op 8 juli is Vayen Susanna geboren, 51 cm en 3740 gram
Pinda; van harte gefeliciteerd!!! idd, een mooie naam. En heel herkenbaar hoor, dat druk zijn en je ritme moeten vinden
Pinda Gefeliciteerd met je dochter! Allemaal meiden! tot nu toe. Kiekske nog even en breng jij het eerste jongetje ter wereld van dit topic! Leuk!
Pinda: gefeliciteerd meis!!!!! Vanmorgen echo gehad en het ♡ klopt!!! Wat een mooi en bijzonder moment!! Xxx
Mona; van harte gefeliciteerd, bijzonder moment is dat he! Pinda; heb je een fotootje van je meisje? en gaat het verder goed met beide?
Hoi dames, Even snel vanaf mijn telefoon: Afgelopen zaterdag opgenomen ivm gebroken vliezen, even schrikken, want dat was vroeg! Gisteravond is om 18.35u na een turbo bevalling ons prachtige mannetje Julan geboren! Hij doet het geweldig! Stevig kereltje (3015gr) en echt een snoepie! Liefs!
@Kiekske: gefeliciteerd!! wel vroeg inderdaad! Fijn dat alles goed is met jullie beiden! Lekker genieten nu @Mona: super!!
Kiekske! Proficiat meid!!! Ben ik nu de volgende in het rijtje? Hoe gaat het anders nog met iedereen?
kiekske van harte gefeliciteerd !!!! mooie naam. Eindelijk jouw mannetje in je armen. nu lekker wennen aan elkaar