Kiekske en pinda, van harte meiden!!! Ik was jullie kwijt...maar weer gevonden. Ben weinig tot niet online en dat bevalt me eigenlijk wel. Jullie zullen me dus sporadisch voorbij zien komen. liefs
Ja is echt even stil he! Heb zelf vakantie en zit weinig op internet. De meeste meiden zijn ook lekker aan het genieten van hun zwangerschappen of van hun nieuwe baby's En ook mooi weer gehad
Is hier inderdaad rustig. Hier ondertussen 23 weken ver, volgende week vrijdag opnieuw controle. Al veel inkopen gedaan. Sinds gisteren kinderwagen en verzorgingstafel in huis. Vollop bezig met voorbereidingen doopsuiker. Weet dat het nog vroeg is, maar heb nu vakantie en da's wel handig. Ook al veel genoten van mooie weer. Hoe gaat het met de rest?
Wauw panter!!!! Wat geweldig! Nou hopen dat alles goed blijft gaan! Heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo? Gefeleciteerd! en geniet er lekker van
Neeneeneenee, ben je het wel 100% zeker? Ik heb ook bloedverlies gehad in het begin en dacht ook dat het game over was. Ik blijf hopen.
Ooooooo gvd, panter.. Wat verschrikkelijk.. Alle lelijke woorden bij elkaar!!! Meiske leef echt met je mee!! Knuffel
Oneee Panter! Wat ongelooflijk erg zeg!! Ik weet niet wat ik moet zeggen meis! Hier zijn geen woorden voor!! Dikke knuffel meis en heel veel sterkte! x
Jeetje mona jij gaat ook al rap al bijna de eerste 10 weken voorbij Volgende week je eerste afspraak zie ik. Spannend hoor Hoe is het met de rest?? Ik en mijn vriend hebben vorige week een reisje geboekt naar de Dominicaanse republiek Daar gaan we in september heen. Heeel veel zin in. Oh ja.. Onze cryo behandeling is weer niet gelukt. We gaan nu eerst onderzoeken laten doen voordat we verder gaan. En eerst lekker genieten van onze vakantie. Dus ik denk dat we pas in november verder gaan. Ook probeer ik even wat kilo's te verliezen. want ja bij mijn mmm verhaal komen ook 7 kilo's hihi. Die wil ik er heel graag weer af hebben
Panter, wat een ongelooflijk zwaar k#tnieuws!!!! Sterkte meis... Lin, bij jou ook niet gelukt Goed dat je voor verdere onderzoeken gaat! Wat ga je precies doen? Heb je ook een afspraak bij Dr Pf? Andere meiden, hoe gaat het met jullie allemaal? Ego: mijn kraamweek is helaas bruut onderbroken door een ziekenhuisopname van ons kleine mannetje. Hij werd knalgeel en moest met spoed opgenomen worden. Twee dagen heb ik met hem in het ziekenhuis doorgebracht, wat ontzettend moeilijk was dat. Hij heeft tegen een bloedtransfusie aan gezeten, maar gelukkig wilden ze het nog eventjes aankijken voordat die actie werd uitgevoerd. Een paar uur later ging het al een stuk beter en was een transfusie niet meer nodig. Bij thuiskomst gelukkig twee extra dagen kraamzorg gekregen, ik was bekaf. Maar ons kleine ventje doet het nu super gelukkig!