Jeetje panter...pffff.... ondertussen al wat uitslagen binnen? knuffel xxx Dutch diva, fijn om even wat van je te horen. Ben zelf ook niet veel aanwezig geweest hier, ook wij moesten echt even acclimatiseren en ondanks dat ik heel blij ben met het moederschap, moest ik toch wel even ïnkomen" .. Hoe doet jouw kindje het nu diva? eigenlijk pas sinds een maandje is de roze wolk hier echt aanwezig genieten van ons meisje, ze doet het erg goed gelukkig. hoe is het verder met alle meiden? en pinda en roodje...hoe gaat het met jullie en jullie kleintje? en meiden in de mmm....hoe staat het er voor voor jullie? xxxxxxx
@panter: phoeh meid wat een domper! !! veel sterkte en hoop dat je snel uitslag heb! @chaben: het is zeker wennen zo'n kleintje...maar dat je zo onvoorwaardelijk van iemand zou kunnen houden is zo'n apart gevoel...onbeschrijfelijk hier loopt bv terug en heb ik galstenen, waarschijnlijk door de zwangerschap ontwikkeld? Althans komt bij veel vrouwen voor las ik op internet. Binnenkort dus een operatie... @alle andere dames: hoe gaat het met jullie?
Hallo allemaal Ondertussen ben ik bijna 33 weken ver en zit sinds maandag thuis. Maandag was ik op mijn werk, wanneer ik plots hevige pijn in mijn onderbuik kreeg. Ik ben naar materniteit geweest en werd daar aan monitor gelegd. Alles zag er nog goed uit, maar gyn wil liever geen risico's nemen, vandaar dat ik vervroegd thuiszit en veel moet rusten. De laatste weken, hopelijk gaan ze snel vooruit. Pindakoek: wat een lieve meid! Panter: hoe gaat het ondertussen met jou? Mona: Alles nog steeds goed bij jou? Wanneer ben jij uitgerekend? Hebben alle andere mama's al goed hun draai gevonden? Hoe gaat met al de rest? Iemand bezig met behandelingen?
Ooh wat een mooie foto! OOh NJS.. was wel even schrikken.. nou maar lekker rustig aan doen. En hopen dat de weken voorbij vliegen. Nog even en dan heb jij ook je kleine hummel in je handen. Hier lekker op vakantie geweest naar de dominicaanse republiek. Was echt heeeerlijk! Veelste kort. Ondertussen staat mijn baan wat op het spel. Zoals het nu lijkt krijg ik geen vast contract, niet omdat ik mijn werk niet goed doe maar omdat ze gewoon geen contracten kunnen geven. Maar daar laat ik het niet bij zitten. Ik werk bij een groot bedrijf dus hopen dat mijn gesprek met de grote baas over 2 weken helpt. Qua behandelingen staat het echt even stil. ik wil ook even niet. Wordt denk ik pas volgend jaar weer. maar wanneer weer ik niet. Heb vorige week wel een hysteroscopie gehad. En mijn baarmoeder zag er verder goed uit. NU nog even overleggen met DD over hoe nu verder. ik wil graag eerst bloedonderzoeken laten doen. Ook ben ik druk bezig om af te vallen. En ben al 6 kilo kwijt. nog 5 te gaan en dan ben ik op een mooi gewicht
Pinda wat een skeet!!!! Hier bloeduitslagen: vitD 89 nmol/l vit B12 391 pmol/l TSH 1,69 mU/l zal wel goed zijn...heb er verder geen uitleg bij gekregen.
Hallo allemaal Het is hier een beetje stilgevallen. Hoe gaat het nog met iedereen? Ik ben ondertussen 37,5 weken ver. Gisteren controle gehad en baby weegt ongeveer 3kg. Dit weekend nog de laatste kleine voorbereidingen en dan zijn we er volledig klaar voor.
Sjeetje Mona en NJS wat gaan jullie hard! Mona al over de helft en NJS het kan elk moment gebeuren! Spannend!!! Lin goed bezig met afvallen! Heerlijk dat je nog op vakantie bent geweest. Goed van je dat je het even kunt loslaten en meer met andere dingen bezig bent. Ik kon dat niet echt destijds. Vervelend van je contract. Hopelijk gaat het toch de goede kant op na dat gesprek met je baas. Heeft dat inmiddels plaatsgevonden? Ik zit inmiddels al ruim een jaar thuis. Raakte mijn baan kwijt vlak voor ik zwanger werd. Heb toen veel gehuild, maar later bleek het een zegen, want ik heb zo ontzettend van mijn zwangerschap en tijd thuis met mijn meisje kunnen genieten (misschien maak ik het niet nog eens mee) Inmiddels wil en moet ik weer aan het werk, want over een paar maanden loopt mijn ww af en dan hebben we een probleem. Helaas is het niet de beste tijd om een baan te vinden. Onlangs 2 gesprekken gehad en toch weer afgewezen. De angst dat ik niet op tijd werk zal vinden brengt veel stress en onrust bij me. Ik solliciteer me een breuk, maar het is echt moeilijk... Panter hoe is het nu met je? Heb je inmiddels meer te horen gekregen over de uitslagen? Jenka hoe gaat het? Suus alles goed? Hoe is het met jou Kiekske? Chaben en Diva fijn te horen dat het beter gaat! Heftige tijd geweest voor jullie en de kleintjes! Hier gaat gaat het goed met de kleine. Ik geloof niet dat ik sinds 6 juni van m'n roze wolk ben afgeweest! M. is een heerlijk kind en we hebben het echt getroffen met zo'n makkelijke meid. Het gaat veels te snel naar mijn idee. Ze rolt van rug naar buik, eet vast voedsel en krijgt tandjes... Leuk natuurlijk, maar ook een dubbel gevoel omdat dat echte 'pasgeboren baby' er echt af is! Verder helaas veel ellende in de familie gehad. Na veel pijn, onderzoeken, operaties etc. blijken mijn beide schoonouders kanker te hebben. Als het goed is krijgen ze binnenkort beide een behandelplan en dan maar hopen dat het goed komt... De situatie met mijn schoonouders, de zoektocht naar werk en het nieuwe moederschap hebben ervoor gezorgd dat ik weinig tijd had hier mee te blijven lezen en te reageren, maar ik blijf zeker af en toe checken hoe het gaat met jullie!
Hey lin, ik ben op 30/11 bevallen van een flinke zoon (3,830kg en 52cm). De bevalling op zich is vlot verlopen. Gelukkig had ik epidurale, want mijn placenta bleek vast te zitten en ze hebben hem manueel uitgehaald. De 2 dagen erop was ik niet zo goed, doordat ik veel bloed verloren had. Ik kon niet uit mijn bed omdat ik ging flauwvallen, had heel lage bloeddruk. Alleen heeft de euforie plaatsgemaakt voor ongerustheid. Bij het naar huis gaan, ontdekten ze ruis aan zijn hartje. In ziekenhuis echo gekregen, maar die kon zich niet echt uitspreken, omdat baby nogal beweeglijk was. Woensdag heb ik een afspraak bij een kindercardioloog. Thuis waren de eerste nachten rampzalig. Hij had veel last van krampjes en deed niets anders dan hysterisch huilen. Niets kon hem troosten, echt hartverscheurend. Ben sinds gisteren een nieuwe fles aan het gebruiken en deze nacht en vandaag zijn een stuk beter. Dus onze roze wolk is toch een beetje grijsgekleurd momenteel. Maar ik ben wel smoorverliefd op mijn kleine ventje.
NJS GEFELICITEERD!!! Wat geweldig een zoon! Hopelijk groeit je kleine over het ruisje heen. Mijn meisje had het ook, maar na 2 weken was het verdwenen. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Met flessen is het enorm uitproberen. Wij hebben Avent, Tommy tippee, Born free en tig spenen uitgerobeerd en de magische combinatie was hier een difrax s fles met een dental speen (en bovenal Nutrilon Omneo tegen krampjes als je geen borstvoeding meer geeft!) Hopelijk voelt je mannetje zich snel beter en jij dus ook! Ik wens je een heerlijke kraamtijd toe!♥ Xx
Njs: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Hier alles ok! Morgen alweer 30 weken, het aftellen kan beginnen :-D X
Mona, super zeg! Ook bijna je baby in je armen! Hier nog steeds beetje op de sukkel met J ivm voeding en reflux. Donderdag zijn we naar kinderarts geweest en we hebben deze keer medicatie gekregen tegen reflux en nieuwe melk. We hebben wel de indruk dat het niet verslechterd is. Dus laat ons hopen dat we er nu zijn. Anders moet onze kleine man de refluxtest ondergaan in het ziekenhuis en daar sta ik niet echt om te springen. Anders doet hij het wel supergoed en vind ik hem een superkereltje.
NJS, gefeliciteerd met de kleine man!!!! Eindelijk is hij er! Ben wel nieuwsgierig naar de naam, kan je die pb-en? Ik hoop dat hij snel over zijn ruis heen groeit en dat de reflux snel onder controle is (hier heeft een osteopaat goed geholpen). Genieten meid!!! Hoe gaat het met de andere dames? Mona, het aftellen kan beginnen! Wat een geweldig vooruitzicht hè? Hoe lang nog werken? Hier gaat alles goed, ben zo trots op mijn mannetje. Ook nog steeds bij hem, nog tot feb, dus kan echt volop van hem genieten!
@Kiekske: wat heerlijk dat je nog tot februari bij je mannetje mag zijn! Super! @Mona: nu echt richting het einde aan het gaan, wordt spannend! Hoe voel je je? @NJS: vervelend dat sukkelen. Hier ook een kindje met (verborgen) reflux. Nu ze vastere voeding krijgt wordt het wel steeds beter.
Heej Meiden! Hier gaat alles goed! Nog maar 7 weken! ! Vind het nu wel spannend worden! Ik moet nu nog 2 weken werken.. En ik kijk uit naar mijn verlof! Merk dat het nu wel wat zwaarder begint te worden, al mag ik echt niet klagen, buiten het moe zijn voel ik me prima! Maar het onregelmatige werken begint me nu wel op te breken! Nog maar f.. Hoe gaat het met jullie? X
@Mona: dat zal best, dat onregelmatige helpt natuurlijk niet mee... Vond sowieso de laatste weken werken zwaar. Maar inmiddels nog maar 1 weekje, het grote aftellen kan beginnen
@Mona: spannend hoor! Kan me die laatste weken nog goed herinneren steeds denken bij ieder pijntje of als er wat anders is, schoonmaakwoede bv , het is zo ver! Succes met de laatste loodjes en geniet er nog ff van, al wil je die buik weg...je gaat hem daarna best missen... @NJS: beter laat dan nooit maar gefeliciteerd met je zoon!! Vervelend de reflux maar eindelijk je kind in je armen... Bij ons gaat het prima. V. groeit goed, alweer 67 cm en 7,5 kilo en is al heel erg snel met haar motoriek. Vast eten vind ze lekkerder als de fles en wil alles eten wat ik ook eet, erg gemakkelijk met eten gelukkig