Haha.. Tsja ik hoor toch nog steeds vaak ; w. V Wanten.. Dus zeg niet dat ze r vergeten Maar kwa naam vind ik het ook wel een beetje geweest en niet mijn smaak. Maar doen wat jullie leuk vinden!
Mijn smaak is het niet, maar als jullie het een mooie naam vinden moet je het gewoon doen! Mijn eerste indruk is wat sommige anderen ook al zeggen: Heb er een beetje jaren '80 en een beetje aso gevoel bij...
Ja ook totaal niet mijn smaak, maar als jullie het mooi vinden, gewoon doen. Het is immers jullie kindje.
Ik vind 'm ook niet echt. Wat ik dan wel weer leuk vind...(ik hou wel van apart) is Nessa (om in de trant van Vanessa te blijven). Iemand in een tv serie heette zo.
Niet mijn smaak maar feitelijk ook niets mis mee. Voor mij wel gedateerd maar dat komt ook omdat ik de 80's bewust heb mee gemaakt
Leuk! Geen associatie mee verder. En dan nog, als jullie het leuk vinden moet je het don. Daar gaat het toch om!
Ik moet gelijk denken aan Connie van Breukhoven. Vind het een naam die echt 'geweest' is, en ook een tikkeltje ordinair!