Wat vinden jullie van de naam djazzley? ben er wel heel erg benieuwd na hoe het op andere overkomt haha we zijn nog zo druk bezig met verzinnen voor een meisjesnaam jongensnaam hebben we inmiddels al
Vind het niks. Vind het echt een geknutselde naam, en krijg er een beetje asociale associaties zijn. Vind die D erg overbodig, en vind het ook niet leuk klinken.
Kan ik begrijpen wij zijn echt opzoek naar een mooie naam die niet vaak voor komt dus eigenlijk een mooie aparte naam maar voor een meisje is dat nog redelijk moeilijk hebben we gemerkt
Deel deze mening. Maar als je zelf een naam mooi vind dan zou ik niet te veel op de mening van anderen afgaan en gewoon doen wat je zelf leuk vind
Zijn er misschien mensen die willen helpen met bedenken haha ik weet het gewoon echt niet meer voor een meisje een leuke aparte naam..
Jesley misschien? Verder vind ik zelf Jill en Robin erg mooi. Mijn zusje zou eerst de naam Jordana krijgen, gelukkig is het Daniëlle geworden haha.
Ik vind de D ook overbodig, net als 2 keer de Z ertussenin. De naam is ook mijn smaak niet, maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten Jazley zou al een stuk beter staan qua schrijfwijze. Mss Jayley voor een meisje? Zie trouwens dat jongens deze naam ook wel eens meekrijgen (al is het sporadisch).
Ik vind hem niet leuk, wat vind je dan van gewoon Jazz? Nog wat namen: -Ashley -Hailey -Aubrey -Scarlett -Libby -Courtney -Kayla -Destiny -Cassidy -Skyler/skylar
Veel te geknutseld. alsof je het zelf hebt gemaakt zeg maar, het zou zeker niet mijn keuze zijn. Ik zou dan nog eerder voor jesley of lesley gaan. Jazz vind ik een jongensnaam. Even wat andere ideeën: Kayla Azana Binti Chinara Dalila Denisha Damisi Jendyose Abeni Malaika Tabita
Daar zaten wij zelf ook al aan te denken jaslynn ik vind namen met DJ gewoon heel erg mooi vandaar dat ik het zo automatisch neer heb gezet haha
Ik vind 'em niet mooi, is niet mijn smaak (smaken verschillen), maar de schrijfwijze vind ik erg geknutseld overkomen. Wat vind je van Jaylee?
Ik vind 'm niet mooi en de schrijfwijze ook te veel van het goede. Jaslynn vind ik wel heel mooi, vrouwelijker ook!
Vind het niet zo mooi sorry. en als je er toch voor zou kiezen zou ik schrijven; Jazzley, Jesley of iets in die richting. Jazzlyn, Jaslynn vind ik dan veel leuker, of Jaylinn. Verder ideetjes: Alissa Aelinn Bella Bliss Chloé Celize Charlie Celeste Carly Danée Elaisa Evi Eva Eliva Ella Faye Fajah Farrah Feline Fem Fenna Isha Isis Indi Ilvy Ivy Indra Imère June Julia Julie Joëlle/ Joëlla Joa Joya Jade Jocelin Jill Jilvy Jolie Jezebel Jackie Jewel Kéla Kiomi Loïs Liv Laise Lani Lana Lenthe Liva Lune Lily Léla Leona Mila Maci Mae Marly Miley Milay Maegan Maeve Manoa Mare Noé Noïs Nena Nomi Noémi Néomi Ninthe Nila Nilai Nika Nikki Niki Nikée Nova Nora Olivia Romee Riva Roxy Serae Sarée Shadée Shae Solane/Solana Siënna Sage Senna Sofia Sterre Silvie Shania Sage Vienna Vajèn Yuna Yade Yinthe Yindra Zoë Succes
Allemaal harstikke bedankt voor jullie mening en het meedenken ik vind inderdaad ook dat wanneer je het anders schrijft of het iets anders maakt het leuker is en klinkt
Ik vind het mooier wanneer je het als Jazzley of als Jesley schrijft. Hier nog een aantal suggesties: Aeli Ailin Ailisa / Aylisa Ayleigh Cailin Hailin / Haylin Jayla (Djee-laa of Djaj-laa) Jazmae Lima Livania Seli / Zeli Vilsan Yenvy