Meiden help!!! Mijn man heeft de naam Lemmy "bedacht", geweldig en ik was direct verliefd. Voor de 2e wist hij zeker dat hij weer op een bijzondere jongensnaam zou komen. 1000% zeker, volledig overtuigd, geen twijfel meer over mogelijk, niet meer van zijn "plan" af te brengen hoor hij heeft dé naam... Hou je vast..; Ody.... Help, zeg nee niet doen. Dan laat ik meneer dit topic even lezen! Heb medelij met mij, maar vooral met dat kleine baby'tje
Ody, nee verschrikkelijk. Dan Odin die vindt ik wel leuk! of Otis... Lemmy en Otis of Odin, ja dat kan wel..
Waar ZP al niet goed voor is Ody vind ik echt wel vallen in de catergorie namen die je je kind niet aan kunt doen...
Haha toen hij jouw reactie las was hij écht volledig overtuigd!! Bedankt je hebt de reputatie van mijn kind gered!!
Lemmy doet me denken aan gitarist van Mötorhead... en dan kan je misschien Ozzy nemen ... blijf je helaal in het metal gebeuren
Klopt Lemmy komt van motorhead. Mijn man was vroeger fan. Haha nee Ozzy wordt m niet dan denk ik toch aan Ozzy osbourne