Nipt uza Antwerpen (ervaringen gevraagd)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lilo88, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    7 november heb ik een afspraak staan voor de nipt test.
    Ik heb gekozen voor uza Antwerpen omdat dit aanzienlijk in kosten scheelt vergeleken met Nederland.

Iemand die dit ook heeft gedaan en mij een beetje kan vertellen wat me te wachten staat? Had iets gelezen over het aanmelden van jezelf en de personen die je meeneemt. Ook las ik iets over een aanbetaling van 50 euro.

Hoop dat iemand het me kan vertellen :)

Alvast bedankt!

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik ben er geweest, je moet jezelf en eventuele meegebrachte personen melden bij de ingang en dan rechts in de hoek. Dan kreeg ik een pasje en de route en wat papieren mee. Ik hoefde niks vooruit te betalen en krijg de factuur thuis gestuurd.

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ah top! Dankjewel

4. poekien

poekien Niet meer actief

Oh je hebt je vraag op verschillende plekken gesteld zie ik. Zie mijn antwoord, ongeveer zelfde als panda, in het andere topic.

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja wist niet of dat andere topic nog veel bekeken werd. Maar iig bedankt voor je reactie ;)

Is t ziekenhuis een beetje makkelijk te vinden vanaf de snelweg?

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja, als je de afslag pakt (die is wel een beetje raar, vrij korte afrit, maar er staan wel borden dat het alleen voor ambulances en verkeer voor het ziekenhuis is, ziet er net wat anders uit dan een normale afrit) dan rij je nagenoeg meteen het ziekenhuis terrein op :)

7. poekien

poekien Niet meer actief

Klopt, enige is dat wij wel 15 min zoet waren met het zoeken van een parkeerplek. Gelukkig ruim op tijd vertrokken..

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja echt? oh bij mij was er echt zat parkeerplek. Zal ook een beetje aan de tijd liggen (bezoekersuren of niet)

Ik had de uitslag overigens pas na 3 weken.. maar denk dat ik een uitzondering ben, nagenoeg iedereen die ik ken had hem na een dag of 8 a 10.

9. poekien

poekien Niet meer actief

Ja joh, was echt druk en m'n vriend en ik kregen er nog half ruzie over en uiteindelijk waren we precies op tijd. Maar ging ik alsnog met stress naar binnen haha. Drie weken is idd lang..

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Oke ben benieuwd hahahaha. We vertrekken maar op tijd, dan weet ik zeker dat we niet te laat komen 😁

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik hou maar uiterlijk 3 weken aan. Alles wat eerder is is mooi meegenomen. Uitslag krijg je per mail toch?

12. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Je hoeft idd geen voorschot te betalen hoor.
    Uitslag komt via mail, hier was dat op stipt 2 weken.

Deel Deze Pagina