kinderwens nu even op de wachtbank ivm borstkanker

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Robing, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Lieve meiden

Al 2 1/2 jaar wachten wij op een klein wondertje, na 2 miskramen hoop je eigenlijk elke maand toch wel weer stiekum op een wonder.... en denk je dat komt wel goed we zijn nog jong.... alle onderzoeken gehad (behalve HSG) en alles was oed dus we wachten af..

Maar dan ontdek je iets in je borst wat er eigenlijk niet hoort te zitten en toch heb je dan niet het idee dat het wel eens ernstig zou kunnen zijn, met hele goede moed ga je naar de huisarts en twijfel je nog of je het zou melden (wie weet denk die man wel wat een zeurpiet) uiteindelijk vraag je toch nog even om naar je borst te kijken... maak maar even een foto het zal wel een cyste zijn oid..

In het ziekenhuis na de mammografie nog even naar binnen want de arts wil je nog even zien (?) dan weet je eigenlijk al genoeg
    Bij de echo is het akelig stil totdat ikzelf eens vraag wat hij ziet. Ja een gezwel wat geen cyste is krijg je te horen, we gaan een punctie doen, ik stel voor om dat meteen te doen, het gevoel vandaag is vast hetzelfde als morgen dacht ik zo..

je gaat naar huis met een afspraak voor de volgende dag 09.30 uur, denkend aan een cyste in je borst, maar toch wel een beetje zenuwachtig.
    De volgende dag kom je in het ziekenhuis en wordt je in een kamertje gestopt en worden er standaard vragen gesteld en krijgen we koffie (?) toen dacht ik koffie bij een afspraak in het zh ? toen wist ik het eigenlijk al wel..... en jawel foute boel ik heb borstkanker.

Op dat moment zakt de grond onder je voeten vandaan en hoor je niets meer, gelukkig was mijn vriend erbij en hij heeft een hoop vragen kunnen stellen. en nu ? ik ga dood dacht ik meteen ! het rare is dat dit maar een seconde of 5 heeft geduurd en meteen dacht hoe gaan we dit oplossen hoe kan ik beter worden, wanneer gaan jullie het eruit halen dat soort dingen. Oke, de afspraken waren al gemaakt; operatie op dinsdag 31 juli,maandag de 30ste melden voor een schildwachtklier onderzoek (opzoek naar je lymfeklieren) het kan maar gebeurt zijn dacht ik..

Ik heb de hele week gewerkt op zoek naar afleiding op welke manier dan ook,niet dat ze iets aan me hadden maar alles beter dan thuis waar de muren op je af komen. eindelijk is het dan maandag en lig ik in het zh, ales valt mee en het onderzoek stelt (qua pijnlijk) niets voor, mijn lieve aanstaande is de hele dag bij me. en geloof me zonder hem ben ik volgens mij nergens, hij is zo positief en zo ontzettend lief geen negatief woord zal hij utspreken en daar ben ik hem ook eeuwig dankbaar voor, mijn steun en toeverlaat !

Op dinsdag dan de operatie alles valt mee en ik ben er goed uitgekomen, geen uitzaaiingen in de lymfe en mijn borst zit er nog aan. ze hebben ook weefsel om de tumor weggehaald en een stuk lymfe weggesneden, daar wordt nu driftig naar gekeken en volgende week volgt daar de uitslag van.

En dan ? ja bestaling en afhankelijk van de tumor wel of geen chemo dat is afwachten. wat betreft de kinderwens dat gaat voorlopig niet gebeuren als we de behandeling weten dan kunnen we ook verder met dit onderwerp, ik weet het niet het is erg moeilijk niet alleen mijn dromen vallen in het water maar ook die van mijn vriend, ik moet zeggen ik ben heel erg positief over de toekomst en heb hele goede hoop wat betreft de kanker, de kinderwens weet ik niet ik denk dat we het maar op ons af moeten laten komen, tegenwoordig zijn ze zo ver in de medische wereld dat hier vast ook wel een oplossing voor is !

dank voor het lezen en ik zal jullie op de hoogte proberen te houden.

Gr Ing

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

och meis wat verschrikkelijk.
    Dikke knuf voor jou en je mannetje.

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Oww wat erg voor jullie :( , ik wens je heel erg veel sterkte, en probeer aan de toekomst te denken, ik hoop voor jullie dat jullie kinderwens in vervulling zal gaan, dikke knuffel.

4. acire

acire Fanatiek lid

héééél veel sterkte!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Met open mond lees ik je verhaal.
    Geschreven alsof het niet over jezelf gaat...
    Wat moet dit vreselijk zijn, die onzekerheden en angst. Je kinderwens..ja..die staat even in de koelkast maar als je je daar terplekke afvraagt hoelang je nog te leven hebt...dit is heftig zeg.
    Je klinkt optimistisch en je hebt gelukkig je lieve aanstaande.
    Heel veel sterkte met het vervolg van de behandelingen, ik hoop dat ze alles hebben kunnen weghalen tijdens de operatie en dat je nu "schoon" bent.
    Heel veel liefs,
    Elmo

6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    het voelt ook inderdaad of het iemand anders betreft maar ik ben het echt zelf, nooit nooit denk je dat overkomt mij ook nog eens een keer maar dan toch gebeurt het en dan moet je overeind blijven voor jezelf en voor anderen. !

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje meid wat een schrik zeg!
    Ik duim met je mee dat je straks helemaal "schoon" bent en dan vol
    goede moed verder kunnen met jullie wens om een wondertje op deze
    wereld te zetten.

Heel veel sterkte en succes gewenst!

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat knap dat je het zo goed verteld!
    Heel veel sterkte met het dragen van dit persoonlijk drama. Geef je droom niet op!

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tjee meid wat een verhaal............
    Ben er even stil van.

Ik hoop dat blijkt dat je helemaal 'schoon' bent en duidelijk word welke therapie het wordt...

Heel veel sterkte en succes!

Liefs Hannah

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    sterkte zeg!

11. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Heeeel erg veel sterkte.

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje zeg wat moet dit verschrikkelijk voor jullie zijn.

Wil jullie in ieder geval heel heel veel sterkte wensen meid.

Heel veel succes in ieder geval en dat alles maar goed af mag lopen zowel je borstk als jullie kinderwens dat die daarna maar gelijk in vervulling mag gaan...

liefs smoekie

13. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Lieve ing

Jeetje meid wat zul je geschokken zijn!
    Weet niet zo goed wat ik moet schrijvenmaar wil je iig heel veel sterkte toewensen.

Mocht je een keer een dip hebben of je wilt gewoon je verhaal kwijt je kan me altijd mailen.

Liefs morgaantje

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    heel veel sterkte .....

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik weet niet wat ik moet zeggen,ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen.

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    pff wat een naar nieuws, vooral omdat je met een baby bezig bent en dit nooit en te nimmer verwacht, maar wees dankbaar dat alles zo goed is afgelopen, je zult een poosje moeten strijden, maar wanneer dat eenmaal achter de rug zal zijn, komen jullie sterker uit de bus,...
    en je bent nog jong, dus wees niet bang vd toekomst, het kindje zal er vast wel komen,.....

hou je sterk, wordt weer helemaal gezond en je toekomst zal nog wel komen

succes

17. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik wil je heel veel sterkte wensen en laat je goed informeren over jullie kinderwens ivm bestralingen en eventuele chemo.

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit nieuws en met de komende behandelingen.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jeetje ing, wat een schrik!
    ik wens jou en je mannetje alle kracht om hier door heen te komen!

liefs
    Natas

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Heel veel sterkte gewenst...

Deel Deze Pagina