Wie onder behandeling in Rijnstate ??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kimmie1990, Oct 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

Jun 4, 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb advies nodig. Wij zitten in het rijnstate Arnhem voor IUI. En heb even ervaringen nodig van stellen die ook daar zitten :)

2. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

Jun 4, 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal het even kort vertellen, we zijn begonnen met IUI-d.
    Ik heb pcos dus zou aan de clomid moeten.
    Maar doordat ik zomaar een smiley op mijn ovulatietest had (mijn 1e Pos test trouwens sinds 1,5 jaar 😄)
    Had ik voorgesteld om 1 ronde zonder hormonen te doen.
    Nou zo gezegd zo gedaan. Dag 15 Pos gestest dag erna IUI.
    Echter zit ik nu in ronde 2 op cd 18.
    Steeds geen smiley te bekennen. Zo vliegen de testen er wel doorheen als het elke maand zo gaat.

Nu wil ik toch graag met clomid starten de volgende ronde omdat ik het daar sws goed op doe.
    Ik heb alleen begin deze ronde gebeld dat ik dat graag wou en toen zeiden ze in Arnhem we proberen altijd 6 maand zonder.
    Dus toen dacht ik ff van Ohhh vreemd want ik zou aan de clomid ma had zelf aangeboden om zonder te starten.
    Dus wil graag weten of het gek is dat ik nu aan de clomid wil,
    En hoe of wat Arnhem daar "normaal" mee zou doen.

3. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Ik heb een jaar in rijnstaete gezeten bij voorplantingsgeneeskunde. Om heel eerlijk te zijn. Was ik er niet tevreden over... slechte controle, geen verdere onderzoeken naar andere problemen.. zit nu in Noord Holland in een ziekenhuis. En er worden nu al 3 tests meer gedaan als daar..

4. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Kimmie de mensen die je aan de telefoon krijgt, geven vaak alleen een standaard antwoord. Daar word je idd helemaal gek van! Je moet er echt een beetje op je strepen staan en eisen dat je eigen arts antwoord geeft. Dan is het best ok te doen daar:) wij waren ook noet altijd overal tevreden over, maar ligt wel heel erg aan de persoon die je treft/aan de telefoon krijgt. Er zitten ook heel fijn en kundige mensen daar!

Share This Page