Babyliz wat balen! Heel veel sterkte met de laproscopie, benieuwd wat eruit komt!!! @ Marbit: succes met de IUI morgen!
Wie, wat, waar Babyliz: in MMM sinds sept 2011 Lovelyrose: bezig sinds juli 2010 Wachtende: bezig sinds mei 2010, PCO IUI #2 Onewish: 19e ronde, 3e IUI: mislukt Chantal85: 35e ronde (mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Sammie 84: in MMMsinds april 2011, PCO Suzanne84: bezig sinds sept 2009, start MMM in okt 2010: niets gevonden ME: bezig sinds april 2010, in MMM sinds sept 2010, 3 miskramen waarvan 1 partiële mola, 1 BBZ, syndroom van Asherman opgelopen na 2 curretages en rechtereileider is verwijderd na BBZ. Anana: 1 dochtertje van 3,5, weer bezig sinds mei 2009, Januari 2011 miskraam gehad, Februari 1e iui mislukt Marbit: bezig sinds augustus 2009, 1 miskraam, 2 positieve testen na 1 week negatief. 1 IUI gehad, woensdag 14 maart 2e! Medicatie Chantal1985: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 31-1 cd3 start 100mg Clomid Wachtende: Clomid Suzanne84: alleen ???eh Pregnyl ME: 1 maand Clomid, sinds februari 2012 Menopur + Pregnyl Anana: Menopur + Pregnyl Marbit: Lucrin, Puregon + Pregnyl (FM) afspraken Chantal85: FM 2 15 maart Onewish: FM 12febr Anana: 16 maart Marbit: 12 mrt Babyliz: 21 maart kijkoperatie IUI behandeling Suzanne84: 2 febr ME: 29 feb wachtende: 6 maart Marbit: 14 maart Anders Lovelyrose: start IUI in maart Wanneer testen Suzanne84: 16 febr wachtende: 21 maart ME: 14 maart + 16 maart (vermoed nog pregnyl in bloed) Zwanger
Babyliz succes met de operatie! Ik heb die 1,5 jaar geleden ook gehad! En hou je de dagen daarna erg rustig dan ben je sneller opgeknapt! Marbit: Succes morgen met de iui Ik heb vrijdag mijn fm meting! Eigenlijk hoorde die zaterdag te zijn maar omdat ze in het weekend niks doen is het vrijdag! Hopelijk wel een goede meting dan!
klik op gebruikersinstellingen, dan staat links in het rijtje handtekening wijzigen. Daar kan je hem maken! Voor het geval je nog niet weet hoe je een abbo kunt nemen en zo makkelijk de topics waar je in schrijft op een rijtje hebt: in het topic bovenaan rechts staat "onderwerptools" . Die aanklikken, dan kiezen voor abbonneren en dan op ok. Wanneer je dan op gebruikerinstellingen klikt komt er een rijtje te staan vd abbo's die je hebt. Als er iets nieuws wordt geplaatst is hij dikgedrukt.
Ik mocht donderdag testen, maar had blijkbaar mijn banner een dag te laat gezet. Maar als de test nu wit is van kv dan is het negatief. Dat weet ik 100% zeker. Die zijn supergevoelig. Maandag was een kleine streep en nu niet meer dus...
Reageer later ff, want ben nu bij zus. nu ff ego: Mijn FM was goed! Links follikels van 17,15 &12 mm Heeft t toch zin gehad dat ik op eigen initiatief de hoge dosis heb gespoten... Was er dinsdag 1 van 14 en 1 van net 11 uit mn hoofd. Wel spannend wast nog even want er zat er 1 rechts die 11 was, net op t randje. Maar 2e x meten wastie 10mm dus viel mee. Maar had net opgebiecht dat ik de hogere dosis had gepakt omdat we niet hadden overlegd wat ik nu moest spuiten; 83.3 of 91.6 Toen zei ze ineens "je zit op t randje.." Ik wilde gewoon alles eruit halen! Dus ja ik heb uit mezelf 2 dagen 8.3 eh meer gespoten met dit resultaat. Vanaaf 18.15 Pregnyl. Zaterdag om 9.00 zaad inleveren en 10.15 iui!
Wie, wat, waar Babyliz: in MMM sinds sept 2011 Lovelyrose: bezig sinds juli 2010 Wachtende: bezig sinds mei 2010, PCO IUI #2 Onewish: 19e ronde, 3e IUI: mislukt Chantal85: 35e ronde (mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Sammie 84: in MMMsinds april 2011, PCO Suzanne84: bezig sinds sept 2009, start MMM in okt 2010: niets gevonden ME: bezig sinds april 2010, in MMM sinds sept 2010, 3 miskramen waarvan 1 partiële mola, 1 BBZ, syndroom van Asherman opgelopen na 2 curretages en rechtereileider is verwijderd na BBZ. Anana: 1 dochtertje van 3,5, weer bezig sinds mei 2009, Januari 2011 miskraam gehad, Februari 1e iui mislukt Marbit: bezig sinds augustus 2009, 1 miskraam, 2 positieve testen na 1 week negatief. 1 IUI gehad, woensdag 14 maart 2e! Medicatie Chantal1985: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 31-1 cd3 start 100mg Clomid Wachtende: Clomid Suzanne84: alleen ???eh Pregnyl ME: Menopur + Pregnyl Anana: Menopur + Pregnyl Marbit: Lucrin, Puregon + Pregnyl (FM) afspraken Chantal85: FM 2 15 maart Onewish: FM 12febr Anana: 16 maart Marbit: 12 mrt Babyliz: 21 maart kijkoperatie ME: 24 maart FM1 IUI behandeling Suzanne84: 2 febr wachtende: 6 maart Marbit: 14 maart Anders Lovelyrose: start IUI in maart Wanneer testen Suzanne84: 16 febr wachtende: 21 maart Zwanger
Hey, @Chantal: De IUI komt weer dichterbij he! @ Hopelijk is de operatie goed meegevallen. Ik ben vandaag terug beginnen spuiten met Menopur. Ronde 2 is officieel gestart! Me
Wie, wat, waar Babyliz: in MMM sinds sept 2011 Lovelyrose: bezig sinds juli 2010 Wachtende: bezig sinds mei 2010, PCO IUI #2 Onewish: 19e ronde, 3e IUI: mislukt Chantal85: 35e ronde (mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Sammie 84: in MMMsinds april 2011, PCO Suzanne84: bezig sinds sept 2009, start MMM in okt 2010: niets gevonden ME: bezig sinds april 2010, in MMM sinds sept 2010, 3 miskramen waarvan 1 partiële mola, 1 BBZ, syndroom van Asherman opgelopen na 2 curretages en rechtereileider is verwijderd na BBZ. Anana: 1 dochtertje van 3,5, weer bezig sinds mei 2009, Januari 2011 miskraam gehad, Februari 1e iui mislukt Marbit: bezig sinds augustus 2009, 1 miskraam, 2 positieve testen na 1 week negatief. 1 IUI gehad, woensdag 14 maart 2e! Medicatie Chantal1985: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 31-1 cd3 start 100mg Clomid Wachtende: Clomid Suzanne84: alleen ???eh Pregnyl ME: Menopur + Pregnyl Anana: Menopur + Pregnyl Marbit: Lucrin, Puregon + Pregnyl (FM) afspraken Onewish: FM 12febr Anana: 16 maart Marbit: 12 mrt Babyliz: 21 maart kijkoperatie ME: 24 maart FM1 IUI behandeling 6 maart : wachtende 14 maart: Marbit 17 maart: Chantal85 Anders Lovelyrose: start IUI in maart Wanneer testen 21 maart: wachtende 28 maart: Marbit 31maart: Chantal85 Zwanger
@anana hoe was jouw FM? Mijn FM was goed! Links follikels van 17,15 &12 mm Heeft t toch zin gehad dat ik op eigen initiatief de hoge dosis heb gespoten... Was er dinsdag 1 van 14 en 1 van net 11 uit mn hoofd. Wel spannend wast nog even want er zat er 1 rechts die 11 was, net op t randje. Maar 2e x meten wastie 10mm dus viel mee. Maar had net opgebiecht dat ik de hogere dosis had gepakt omdat we niet hadden overlegd wat ik nu moest spuiten; 83.3 of 91.6 Toen zei ze ineens "je zit op t randje.." Ik wilde gewoon alles eruit halen! Dus ja ik heb uit mezelf 2 dagen 8.3 eh meer gespoten met dit resultaat. Vanaaf 18.15 Pregnyl. Zaterdag om 9.00 zaad inleveren en 10.15 iui!
Goedemiddag allemaal, Ik kom mij hier toevoegen. Ik stel me even voor, bijna 32 jaar we proberen al ongeveer 2,5 jaar zwanger te worden. Alle onderzoeken gehad, niets te vinden. We hebben onze eerste IUI achter de rug en zitten nu op het oh zo 'fijne' wachtbankje. Ik mag pas na 18 dagen testen, en ik zit nu op dag 12..Heel de behandeling is hormoon gestuurd, ik gebruik nu nog bolletjes utrogestan. Ik vind het wachten het moeilijkste van allemaal. Ik voel van alles (ook door die Utrogestan, en nu weer helemaal niets. Vanmorgen werd ik met enorme wallen en zwetend wakker en dat is meestal voor mij een teken dat het gaat doorzetten.. ik kan me bijna nergens op concentreren..en google me helemaal suf op van alles en nog wat. Sorry, ik heb wel het 1 en ander over jullie gelezen, maar vind het voor nu lastig in te schatten wie nou in welke fase zit. Daarom iedereen sterkte en succes gewenst! Komende week ga ik alles doorlezen. Groetjes Lotteke
Ha lotteke, welkom! Wat is de reden dat jij pas na 18dgn mag testen? Ik weet dat utro je ongi uitstelt maar zou niet een reden moeten zijn dat je pas laat mag testen want ken veel "utromeiden" die ook gewoon na 2wkn mogen testen. Succes met de wachtweken! Ik neem morgen plaats op de wachtbank!
@ chantal, vandaag op dag 9 van mijn cyclus, 2 folikels 1 van 8 mm en 1 van 17 mm! Gelukkig 1 goede! Maandagmiddag dus iui2. Heel veel succes morgen! @ lotteke veel succes met de wachtweken! Vanaf maandag mag ik ook weer meedoen!
Hallo 2 maart heb ik pregnyl gehad. En 4 maart de IUI. Ik had vanochtend een negatieve test. Bij het afvegen verloor ik helder rood bloed. Dus denk de ongi komt eraan. Het zal nu wel doorzetten. Maar het zet niet door geen bloed meer te bekennen. Ook met het inbrengen van de utrogestan geen bloed. Lijkt me echt niet dat je na 13 dagen nog een innesteling kunt hebben. En wat nu??? Afwachten meer kan ik nu niet. Wat zouden jullie nu doen?
Hoi Allemaal! Wat een warm welkom, bedankt! @chantal, ik vroeg mij ook af waarom ik pas na 18 dagen mag testen, want ik heb maandag 5 maart de inseminatie gehad (en reductie van 2 eicelletjes).. Ik zal maandag eens een mailtje sturen naar het ziekenhuis waarom ik pas zo laat mag testen. Jij ook heel veel succes met wachten! @Anana, wat goed dat je er 1 goede tussen hebt zitten! Die moet het worden Spannend maandag! Hoelaat moet je? @Ilja.. tja dat zijn van die lastige vragen.. ik zou het ook niet weten. Heb je ook krampen? Hier nog niets te bekennen. Ik dacht gisteren echt dat ik het zou worden, maar ze zijn weggebleven. Vandaag weer iets vrolijker gestemd. Lekker weer ook! Ga ook zo een weekendje weg, maar ben er morgenavond weer! Lotteke