Lotteke wat balen. Ja itro en pregnyl kunnen je echt het gevoel geven dat je zwanger bent. daar trap ik niet meer in. Krijg jij nog uitgansecho om te kijken of je geen cystes hebt? Heb je overlegd of je vanaaf alweer moet spuiten? Is niet echt gebruikelijk. Dikke knuffel en ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is!
Dankje voor je lieve reactie.. ik zal wel even wachten met prikken want nu ga ik twijfelen. .. Bel morgen het ziekenhuis, kon vandaag niet opbrengen om te bellen. 1 dag zal wel niet veel uitmaken. Hou jullie op de hoogte.
Bah zeg Lotteke! Kan mij voorstellen dat je hoofd nu nergens naar staat. Wel zou ik morgen even bellen wanneer je weer moet beginnen met spuiten. Ik denk namelijk dat het inderdaad niet klopt, ik geloof dat je morgen ook nog niet mag spuiten.. Nou sterkte meid!
Meest gebruikelijke is dag 3. Weet niet hoe laat je ongi bent geworden. meestal telt dag 1 als je vóór 12.00 helderrood bloed hebt. Lekker onder een dekentje kruipen met een warme kop thee/chocomel vanaaf en laat de tranen maar komen. Horen erbij meis!
@lotteke: Wat balen zeg! Heel veel succes in de volgende ronde, hopelijk met positief resultaat! @de dames op het wachtbankje: Succes met het slopende wachten. Denk aan jullie Hier straks naar het ziekenhuis voor de kijkoperatie. Ben nog niet heel zenuwachtig, maar wel benieuwd naar de uitslag... of er inderdaad verklevingen zitten. Pff... toch wel spannend!
@Babyliz, ik hoop dat de kijkoperatie is meegevallen. Spannend hoor.. Ik heb nog even het ziekenhuis gebeld en ik kan gewoon gelijk beginnen met prikken. Ik denk dat het gewoon per ziekenhuis verschilt. Ik moet nu komende week Decapeptyl prikken. En dan heb ik volgende week dinsdag pas een een 'uitgangs'echo. Als alles goed wordt bevonden, start ik weer met Gonal F. Vandaag gelijk begonnen met een grote schoonmaak in huis, we gaan weer beginnen met goede moed en een frisse start! Gek, dat je zo snel weer energie en hoop kan hebben voor een nieuwe ronde. @Marbit, volgens de assistente houden die bolletjes het dus NIET tegen, het komt gewoon wanneer het moet komen, kan ook dwars door de bollen heen komen. Bedankt voor jullie reacties!
@Babyliz, ook ik hoop dat het allemaal is meegevallen, ben erg benieuwd naar je uitslag. @Lotteke1980, Bedankt voor het informeren! Lief van je! Goed dat je met goede moed weer aan de gang bent. We moeten ook wel want anders houden we het allemaal niet vol, maar het is altijd makkelijker gezegd dat gedaan.. Top van je! Succes weer met spuiten en op naar de volgende IUI. Groetjes!
ff korte update: gisteren FMmeting 1 op dag 10. 1 ei aan linkerkant van 15mm. Waarschijnlijk zal de insem doorgaan deze week. Dat zou vroeger zijn dan vorige keer, dus da's positief. BMslijmvlies wel nog maar 5mm.
Dit moeten jullie zien!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/905-de-verdwaalde-ooievaar-heeft-eindelijk-de-weg-gevonden.html
Chantal! Dubbel gefeliciteerd!! Joehoe!! Ben blij voor je, hoop dat ik morgen of vrijdag ook zo blij kan zijn! Ik zag deze poster ook, moest ook aan mijn 3 follikels denken hihi. Gistermiddag had ik een negatieve test, vandaag test ik niet. Morgen is het 14 dgn na iui en vrijdag mocht ik van hun testen... Heb de zenuwen. Heb al 1,5 week temperatuur verhoging en deze is nog niet gezakt, ik hoop het zo!! Geniet van deze prachtige dag Chantal!