Succes Me!! 16april hadden we beleidsgesprek over de ivf, bij de laatste IUI zei de arts "we kunnen het altijd omzetten in een eerste echo" dus als het goed mag blijven gaan 16-4 echo!!!
Nou wat een spanning hier vandaag pfff. 14 dagen na iui, gisteravond buikkramp dus verwacht de menstruatie. Vanmorgen een test van de apotheek gedaan -> negatief. Ontzettend potje zitten janken... Ik was vergeten de test weg te gooien, hij lag nog op het toilet. Wil ik m net weggooien, zie ik een licht lijntje staan!?! Ik weet dat je na zo lang daar geen waarde aan mag hechten, maar tja, heb nu wel de zenuwen, is het dan toch gelukt? Net een predictor gedaan, deze is negatief. Morgenochtend maar nog een testje dan, als mijn regels nog niet zijn.
Hoi meiden, Vandaag dag 16 na IUI, een negatieve test. Ik wilde eerst het ziekenhuis bellen, maar ben er maar gewoon heen gereden. Ze waren vergeten tegen mij te zeggen dat de Utrogestan de menstruatie tegen kan houden.. Dat zat natuurlijk wel in mijn achterhoofd omdat wij dit hier op het forum hebben besproken. Ik moet er nu mee stoppen en wachten tot mijn menstruatie op gang komt. Weer alle spulletjes mee gekregen om weer te kunnen beginnen met spuiten. Ik schoot behoorlijk vol daar, bij de balie. Al die spanning, de teleurstelling dat het zelfs met 3 mooie follikels niet is gelukt. Bah voel me vreselijk rot nu, moet mezelf echt weer bij elkaar rapen. Hoop dat die menstruatie nu niet lang op zich laat wachten...BAH! Fijn weekend voor jullie allemaal!
@lotteke en marnat: De kijkoperatie is wel meegevallen idd, ben weer helemaal op de been. Hier het hele verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/babyliz/899-laparoscopie.html @chantal: Ook hier van harte gefeliciteerd, las net je blogs! @me: Succes op het wachtbankje! @Marbit: Hele hele dikke knuffel Balen balen balen!
@ chantal, ik lees het net!! Wat onwijs leuk!!! Oh gefeliciteerd meid, wat goed! Geniet ervan. Dit geeft me weer zoveel hoop! Geweldig. @ Babyliz, Gelukkig dat je het achter de rug heb en dat het is meegevallen. Ja, van die narcose kan je je knap beroerd voelen beh. Maar ik zou ook liever naar huis gaan hoor! En dan nu weer wachten tot 25 april, dat duurt nog zo lang. Ik herken de verwarring.. ze hebben niets gevonden, maar toch voel je zelf dat het niet helemaal goed zit. Maar niets dat er verder op wijst Maar het zal echt wel goed zijn, anders waren ze echt wel iets tegengekomen. Succes met wachten ook. @Marbit.. en? Heb je al je regels? Balen van die negatieve test.. Sterkte er verder mee. @Me083.. succes met wachten! Fijn dat het dit keer allemaal lekker opschoot, hoop dat het positief uitpakt! Hier alles nog rustig. Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad en alles was goed om weer te beginnen met Gonal F. Aankomende dinsdag weer terug voor echo.. Geduld geduld geduld. Ohhhh Chantal ik ben zo blij voor je!!!!!
Dank lot, lief!! Fotos plaats ik hier verder niet vind ik vervelend voor de rest. Maar voor de nieuwsgierigen zijn ze altijd te vinden in mn album!
@lotteke1980, Nee nog geen regels, vanmorgen vroeg nog Utrogestan gebruikt.. Geen idee wanneer ik mijn menstruatie nu kan verwachten eigenlijk. Ik hoop snel! Wij zijn trouwens even lang bezig he? Ik ben aug 2009 gestopt met de pil. En ik ben ook van 1980 trouwens hihi
Nou als ik moet kiezen tussen 'regels' of 'ongi', dan ga ik toch erg graag voor REGELS als je het niet heel erg vindt. " Kan je ongi SOMS WAY uitstellen? Ja daar kan ik wat mee.." Fijn weekend Chantal!
@chantal, haha nee ik ben gewoon een 'Hollander' hoor. Regels vind ik gewoon een beter woord dan menstruatie/ongesteldheid. @Marbit, ik dacht ook dat Utrogestan je regels kon tegenhouden, maar volgens mijn arts is dat niet mogelijk.. hoewel ik daar stiekem aan twijfel. Ik had toch ook allemaal van die rare klachten (pijnlijke borsten, maagzuur, misselijk, kuitkramp)? Volgens mijn arts kan ik dit ook niet door de Utrogestan komen en volgens haar heeft er misschien toch 'iets' gezeten. Eigenlijk kan ik dus helemaal niets met zulke bevindingen, want waar gaat het dan elke keer fout he? Hoe is het nu met je? Gewoon lekker janken hoor, dan lucht op! Sterkte..
Thanks meiden voor jullie reactie, dat geeft steun! Ik ben weer een beetje opgekrabbelt en begin morgen weer aan een nieuwe ronde menopur spuiten en 11 april mijn follikelmeting. Ik baal er alleen wel van dat ik nog steeds niet aan de pregnyl kan komen. Nu heb ik weer ovitrelle meegekregen! Als die maar net zo goed werkt! Heb er wat twijfels over! @ Marbit, we gaan er weer voor! Hoe gaat het met jou?
hoi, het lijkt me leuk om met jullie mee te mogen schrijven. ik zal eerst eens even iets over mij vertellen.. ik ben nance en ben 22 jaar. ik woon samen met mijn vriend (31 jaar) samen in roermond. we zijn sinds ongeveer oktober bezig in het zh omdat ik uit mezelf bijna niet ongi word. en de huisarts had een tijd geleden al gezegd dat als we aan kinderen wilden beginnen dat we dan meteen doorgestuurd werden. dus de eerste cyclus gewoon gekeken hoe ik het zelf deed.. had geen eisprong van mezelf en mijn eitjes groeide ook niet goed. dus de 2de cyclus aan de clomid. de 1ste ronde kreeg ik meteen een cyste (heb ook pcos) dus deze was meteen verloren. de 2de ronde had ik 2 eitjes dus dat was goed nieuws, maar hebben ook 2x een samenlevingstest gehad en die was allebei de keren niet goed. er leefde helemaal niks meer in mijn slijm. we zitten nu aan het einde van de 3de ronde. ze dachten deze ronde eerst dat ik geen goed eitje zou krijgen, maar op dan 16 was ie opeens zo goed gegroeid dat ik de dag erop al mijn eisprong had haha. dus hebben goed geklust haha. ze hebben een week na mijn eisprong mijn progesteron geprikt en die was helemaal goed. ik zit nu op dag 31 en ben nog niet ongi.. normaal word ik dat met de clomid rond dag 32. mijn vriend heeft een zaad analyse gehad en deze was ook helemaal niet goed. hij had 7,2 miljoen waarvan 55% dood was.. en 0% super.. en 35% bewoog wel, maar kwam niet vooruit.. dus met andere woorden niet goed. nu heeft straks de gyn gebeld van hoe het nu verder gaat als het nu niet raak is. en zij heeft verteld dat we de volgende cyclus met IUI beginnen. ik moet op mijn 3de cyclusdag gewoon weer beginnen met clomid en een afspraak maken met de gyn. zodat ze ons precies uit kan leggen hoe alles in zijn werk gaat. dus ik ben heel benieuwd.. ik hoop dat jullie het goed vinden als ik mee ga schrijven..
@Anana, gaan we zeker doen! Gister is dan eindelijk mijn menstruatie op gang gekomen.. Vandaag Lucrin (stopt natuurlijke eisprong) gespoten en ook ik begin morgen weer met Puregon. Ik heb ook 11 april weer de echo! Wat balen ja van die Pregnyl, dat is dus wel echt een groot probleem zeg. De vorige IUI had ik het al heel erg lang in huis. Ik heb geen ervaring met Ovitrelle. Succes weer he! Spannend weer. Liefs