Bedoelde ook dat je 14u NA de iui nog even wat erachteraan kan sturen, niet vandaag. Ben wel benieuwd naar de reden want bij mij werd geen rekening gehouden met mijn "oude" eisprong. Ik ga voor je duimen!!
hey ben weer thuis van iui!! het zaad was na bewerking best wel goed. de arts zei zelfs dat er mensen zwanger waren geworden met veel minder. dus zij zag het wel positief in. heb lekker nog 20 minuutjes op de stoel mogen liggen met een lekker dekentje over me heen. en mijn vriend verveelde zich natuurlijk, dus heeft daar alle laatjes open getroken en gekeken wat erin zat haha beloofd wat voor als ik moet bevallen. dus nu 2 weken afwachten.. is echt spannend!!
@ Nance, welkom op het wachtbankje! Haha ik ken het, mijn mannetje heeft ondertussen ook al heel de kamer doorzocht. Succes de komende weken!
@nance, Hoe gaat het? Fijn dat de zwemmers goed waren.. nu wachten.. wachten. @chantal, ik lees net je berichtje. Ik hoop dat het hartje vandaag te zien is, ik duim voor je! @Lovelyrose, hopelijk zit er tussen die 1 miljoen eentje die de klus gaat klaren! Suc6 met wachten ook. @mamamimo, fijn dat alles goed was en meegevallen is! Schijnt dat je nu de komende 3 maanden een verhoogde kans hebt op zwangerschap! Minder pijnlijk? Nou ik vond het 1 van de heftigste onderzoeken ooit! Dus goed gedaan! @Anana82 Hoe gaat het met jou en het wachten?? en @Marbit hoe is het bij jou op het wachtbankje??? Want het gaat nu wel spannend worden. Hoewel ik er een hard hoofd in heb (zit even in de nagatieve spiraal), merk ik echt dat het me een beetje begint op te breken. Stomme is dat ik al 1 week niets voel, enkel alleen steken in mij zij. En s'nachts heel warm hebben, maar dan echt heeeeel warm, zweet me bed uit bah. Vandaag de laatste Utrogestan, vorige keer werd ik het 1 dag na het stoppen..we zullen zien.
@chantal: nogmaals heel veel sterkte voor jullie beiden!!! Even een vraag aan ervaren testers na pregnyl. 13 dgn geleden had ik pregnyl 5000 gezet. Verder niet meer getest. Maar voor mn gevoel was het na een week ong. Uit mijn lichaam. Gister ochtend werd ik wakker van menstruatiekrampen. Normaal begint dan binnen een paar uur m'n menstruatie. Kwam gister niet meer. De hele dag trekkend gevoel gehad in m'n baarmoeder zoals ik had bij m'n zwangerschap wat uitliet op vmk. Was ook misselijk en had echt opvliegers. Vanochtend werd ik wakker met hevigere krampen en m'n temp was omlaag. Op de wc bleek ik ongesteld geworden te zijn. Vandaag ook flinke hevige buikpijn. Met m'n stomme kop heb ik toch een test gedaan om bevestiging te hebben dat ik mezelf niet voor de gek hield. De test blijkt heel licht positief te zijn.. Nu ga ik dus twijfelen of ik weer een vmk heb gehad of dat het de pregnyl nog is (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) Wat denken jullie?
Hi Lovelyrose, Tjee dat is heel moeilijk te zeggen, ik heb hier geen ervaring mee. Wel heb ik het volgende op internet gevonden: Pregnyl halveert ongeveer per dag. Dus als je 10.000 IE hebt gespoten dan is het na 10 tot 11 dagen niet meer testbaar met een normale zwangerschapstest (5.000/2.500/1.250/625/312,5/156,25/78,12/39/19,53/9,76/4,88). Pas wel op met gevoelige testen, die pakken misschien op dag 11 nog wel een restje op. Spijtig als het een VMK is geweest. Snap dat je het graag zou willen weten wat er nou precies gebeurt in je lichaam. Hadden we maar een cameraatje ofzo.
Pff stel je voor dat het weer zo vroeg mis is gegaan. Ik denk echt dat die pregnyl er al uit was. Nu 13 dgn na pregnyl spuit. Als er daadwerkelijk iets heeft gezeten is het weer rond nod misgegaan. Als dit maar geen 'gewoonte' gaat worden... aan de ene kant stelt het me gerust dat het met 1 miljoen zaadjes meteen de eerste iui is gelukt, maar aan de andere kant ik hoop dat mijn lichaam wel een voldragen zwangerschap aankan.... Bah hier ga ik echt van piekeren hoor. En ik ben al zo'n piekeraar.
He lovelyrose, Het hoeft niet zo te zijn dat je lichaam het niet kan dragen, het kan ook zijn dat het vruchtje gewoon niet goed was. Ik pieker me vaak ook suf, maar het heeft me tot nu toe alleen maar energie gekost. Mijn gyn. zegt ook 'je moet geluk hebben' PUNT en dat zet mijn piekeren dan even uit. Balen balen dat het niet is gelukt. Ik hoop dat je snel weer hoop krijgt voor de volgende ronde, sterkte!
Ja dat is het ook hè, je moet geluk hebben. Het is nu de tweede keer binnen 3 ronden. Geeft me toch ook op een of andere manier wel moed. 1,5 jaar gebeurde er niks en nu ronde 17 en 19 wel. We gaan gewoon door! Bedankt voor de antwoorden
@anana82, wat naar ... heel veel sterkte en volgende keer geen vrijdag de 13e meer hoor. @lovelyrose, goed dat je het positieve eruit weet te halen! We houden de moed erin! @marbit... hoe is het met jou??? Ik hoop dat vrijdag de 13e jou meer geluk brengt? Hier nog niets te bekennen, maar met alle krampen die ik voel en de opruimwoede die in me heerst, zal het wel niet zo lang meer duren. Hou julllie op de hoogte. Vandaag dag 15 na de iui, vorige keer werd ik het ook op dag 15. Ik mag pas op dag 18 testen...
Nou daar ben ik dan.. @Anana, wat ontzettend balen! Bah, de volgende teleurstelling! Is je menstruatie zo vlot al op gang gekomen dan? Sterkte wijfie! @Lotteke, o wat spannend voor jou vandaag! Ik zal duimen voor je. Heb je je kunnen bedwingen om nog geen testje te wagen? Ik moet zeggen dat ik de wachtweken redelijk goed door ben gekomen deze ronde. Zal vast komen omdat ik geen duidelijke echo had vooraf. Ik ga het wel zien vrijdag, al zou de teleurstelling evengoed groot zijn als het weer niet is gelukt. Is je tuin al klaar? @loverlyrose, wijfie, ik denk dat je het erg zwaar aan het maken bent voor jezelf. De meeste zwangerschappen gaan in een vroeg stadium als deze al fout, vaak weten vrouwen niet eens dat ze eventjes zwanger waren. Zelf heb ik ook al meerdere keren een positieve test gehad en 2 dagen later een menstruatie. Ik denk dat het ook de reden is dat ze ons pas 16 of 18 dagen na een iui laten testen. Het is niet zo dat het aan jou ligt, dus ik hoop dat je dat een beetje van je af kan zetten. Ik zie ook dat een hoop mensen met rondes aan het tellen zijn, dat zou betekenen dat ik nu ronde 32 ben. zo ga ik dus niet rekenen, ga het op die manier alleen maar zwaarder maken voor mezelf en nog meer confronterend. @chantal, had al iets op je profiel geplaatst. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoe voelt je buik? Vind het echt walgelijk voor je.