Wat is het benauwd weer zeg.. Net mijn eerste dag als postbezorger erop zitten.. Kwam kletsnat van het zweet thuis haha. En hoe is het met de rest van de meiden hier?
hai allemaal! nog getest anana? En pffff postbezorgen met dit weer... moet er niet aan denken! Mijn cyclus is echt de kluts kwijt, wat op zich niet raar is. Temp de laatste week omdat ik nieuwsgoerig was. Normaal aant begin 36,7 en na ovu 37,0. toen ik zwanger was zelfs 37,2. Nu op cd 26 36,5. Gister 36,4... En daar schommelt hij de afgelopen dagen dus... Voor hormonen altijd cyclus van 29dgn. Ben benieuwd wanneer de ongi gaat aantreden. Deze maand eiloos verwacht ik! Hopelijk ist iig voorbij voor mn vakantie 12 juni!
Test ietsje duidelijker positief! Ik ga morgenochtend het ziekenhuis bellen! Dan is het 16 dagen na de iui! Dat wordt eventjes bloedprikken denk ik!
Wat een goed nieuws! Morgen avond dus echt verlost van de zenuwen. Top! Kan ik je morgen echt feliciteren.
Hoi meiden, Vanochtend bloed geprikt en op 16 dagen na de iui is mijn hcg 305,4! Joepie, ik begin het nu toch echt een beetje te geloven! Voor 12 juni staat n echo ingepland! hoop zo dat het goed blijft gaan! Marbit hoe gaat het met jou? Hopelijk heb jij ook een mooie test! Ik duim voor je! Hoe gaat het met de andere meiden? Thanks voor de lieve reacties!Ik duim voor iedereen
O wauw! Van harte gefeliciteerd Anana!! Ben onwijs blij voor je, wat bijzonder! Nu kun je lekker aan het idee gaan wennen. Ik zit nu 13 dagen na iui, ik test altijd op 14 dagen na iui. Morgen doe ik dat alleen niet, want moet in de middag op kraambezoek. Gister wel een afspraak gehad in het ziekenhuis. Ik krijg nog 2 iui en vervolgens 3 x ivf. Het was even spannend of ze bij mij wel ivf willen doen, omdat mijn eierstokken erg diep liggen en vaak niet zichtbaar zijn. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn, maar we gaan het tegen die tijd wel proberen. Wel met iets meer risico.. Meid, geniet ervan!! x
anana: wowie! Ooi zwanger bij iui 4. En wow mooi hcg zeg!!! Aanmelden bij mvm! marbit n ben jij aan de beurt!
Lieve meiden, Van meerdere mensen om me heen heb ik de laatste tijd de opmerkingen gekregen "zit je niet teveel op dat forum?" "is dat forum wel goed voor je?" "word je niet juist verdrietiger door al die verhalen daar?" Ik probeer dan altijd uit te leggen dat de meiden op t forum teminste echt snappen hoe ik me voel. Omdat ze weten hoe het is om een diepgewortelde wens te hebben, soms al jaren lang. Hoe het is om in de MMM te zitten Hoe het is om bij een toiletbezoek er weer teleurgesteld achter moet komen dat het deze ronde niet is gelukt. Hoe het is om een mk/MA te hebben gehad. Ik kwam dit gedichtje tegen en vond m wel toepasselijk, vandaar dat ik m wilde delen. Bekijk bijlage 247400 Meiden, samen slepen we elkaar er doorheen! Dikke knuffel voor jullie allemaal en nu ga ik echt proberen te slapen!
Hoi Meiden! @Chantal, ga het zeker nog lezen! Ik ben vandaag op kraambezoek geweest, zag er enorm tegenop! Het is mij gelukkig meegevallen, maar realiseer mij weer des te meer hoe graag ik dit ook wil!! Gister had ik al de hele dag buikpijn, vanmiddag bleek mijn voorgevoel juist. Mijn menstruatie is doorgekomen, zelfs dit keer door de bolletjes heen, precies op 14 dagen na iui. IUI 4 dus ook mislukt..Ook al waren het er weer 3! BAH zeg Weet even niet hoe ik mij nu voel, ben wel zo bang dat wij nooit samen een kindje gaan krijgen. Bij iedere tegenslag wordt dat gevoel groter. Moet mij weer bij elkaar rapen, hoppa door voor nr 5. Dinsdag had ik een afspraak in ZH (of had ik dat al verteld?) pff Ik krijg nog 2 IUI en dan 3 ivf. Fijn weekend allemaal!
Heel mooi Chantal! Zo is het! top Had ik net zo goed meteen kunnen lezen, ik had een hele lap tekst verwacht hahaha
Hey lieve Marbit, Wat ontzettend balen! Sterkte! FF lekker kroelen met je mannetje! Dikke knuffffff van mij!!
Marbit.. Balen meid, elke ronde is moeilijker !! Meiden... slecht nieuws, de vorige keer was mijn eitje 17 mm en nu maar 10 mm.. De Chlomid slaat dus niet goed aan... Het kan zijn de ene ronde heel goed en de andere ronde niet goed. Dinsdagavond terug voor nogmaals een FM (follikel meting) We gaan dan even bekijken of de eitjes meer gegroeid, als dit het geval is maken we meteen een afspraak voor IUI, dit kan de dag erna al zijn! (Ligt natuurlijk aan de eitjes) Als de follikels niet zijn gegroeit moet ik afwachten tot mijn ongi en de volgende ronde waarschijnlijk spuiten ipv Chlomid. Krijg er behoorlijke stemmingswisselingen van en de arts vond het beter dat ik dan overga op spuiten.... Heb allerlei informatie meegekregen voor IUI! Dus ik hoop maar op een mege ei dinsdag !!!
shit marbit Hoop maar dat t niet tot ivf komt want 3 vergoede pogingen zit er waarsch niet meer in volgend jr, wordt per 2013 waarsch 1... Daarom twijfel ik nu, meteen ivf en dan eventueel nog een 2e of derde doen dit jaar of eerst toch nog een x iui omdat ik bij nr 4 toch zwanger was... moeilijke keuzes! sterkte meis! @mensen die voor iui gaan: succes @fms: hopen op een mooi formaat @hier: bedtijd!