Marbit en me snap jullie helaas ook wij komen gelukkig allebei uit een groot gezin en delen het alleen met de gezinnen die leven gelukkig erg met ons mee. maar de buitenwereld zien zwanger worden als iets heel normaals terwijl wij gelukkig allemaal snappen dat het een wonder is en erg bijzonder! @ Anana is nu inderdaad een moeilijk periode door je eerdere miskraam, we duimen met je mee dat het deze keer goed blijft gaan! hier op dag 34 van mijn cycles en dag 18 na mijn iui en nog steeds geen menstruatie. dag 14 na iui helaas maar 1 streepje. wat zouden jullie doen? vind het nu wel erg lang duren. zou ik voor de zekerheid nog een keer testen? dag 14 is toch niet te vroeg!!! word normaal vorige keren zat er maar 10 dagen tussen eisprong en menstruatie. Heb ook heel erg veel last van mijn borsten vind het heel raar allemaal begin erg genoeg weer een beetje hoop te krijgen dat de iui misschien wel is gelukt maar durf niet goed nog een keer te testen. Heb me wel voorgenomen als ik dinsdag op dag 21 naar iui nog niet ongesteld ben het ziekenhuis te bellen. Half juli sluit het ziekenhuis tot eind augustus dus word nu allemaal krap aan. heeft iemand van jullie ook wel eens zo'n lange periode tussen eisprong en menstruatie? Liefs Nisa
hier super goed nieuws!!!! nog een keer getest en we zijn zwanger!!! hadden 2 hele duidelijke streepjes!!! Lieve Groetjes Nisa
ha meiden! oIk ben vannacht teruggekomen van vakantie. Het was heerlijk met hier en daar moeilijke momenten die met verwerking te maken hebben, was nu immers 16wkn geweest anders. Maar het was goed om er even uit te zijn. Heerlijk gedoken, wat is de onderwaterwereld vd rode zee toch prachtig! Het zal me niet lukken om alles bij te lezen maar kort een reactie op de recente berichtjes: Nisa: van harte!!! Zo zie je maar weer, iedereen zn hcg waarde wisselt!! Marbit: balen dat het weer niet gelukt is!! Babyliz: komen jullie eigenlijk wel in aanmerking voor iui met deze zaadkwaliteit? Anana: weer een stukje verder en een kloppend hartje. Wat fijn moet dat zijn! Op naar de 10-12wkn echo! Zo dat is t ff voor nu. Heb maar 3u geslapen dus ga nog maar es poging doen!
@ nisa, wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd! @ chantal, fijn dat je van je vakantie hebt genoten! Volgende week naar Gent toch? Spannend, alvast heel veel succes! Hopelijk helpt het jullie weer verder!
Dankje wel allemaal! @ nance de 1ste officiele de 3de geplande maar andere 2 waren niet doorgegaan eerst omdat er bij een ader aan de buitenkant van mijn baarmoeder was geklapt en ik veel bloed verloor deze moest eerst dicht gebrand worden en herstellen. de 2de ging helaas niet door ivm te weinig goede zwemmers van mijn man. dit was poging 3 tot iui maar de 1ste die echt is uitgevoerd en gelijk raak! Blijf duimen voor jullie allemaal!! Liefs Nisa
ha meiden, las dit net in ander puregon topic en moest het even delen voor de meiden waarvan man/vriendlief niet veel zwemmers heeft:
@Marbit balen zeg... ik hoop zo dat het in je laatste IUI ronde nog gaat lukken! @Nisa: Gefeliciteerd! Wow de eerste 'echte IUI' raak, geweldig @Chantal: Fijn dat het je goed heeft gedaan... En logisch dat er moeilijke momenten waren, je hebt ook al zoveel achter de rug Met deze zaadkwaliteit komen we idd niet in aanmerking voor IUI. Dus heel hard hopen dat het straks bij de 2e IUI beter is... anders moeten we door naar ICSI waarschijnlijk.
Lief dat je het even deelt. Alleen door fanatiek sporten kunnen de zwemmers idd afnemen. En formadrol is volgens mij testosteron, dus als je daar tekort aan hebt kunnen de zwemmers inderdaad beter worden als je dat neemt. Jammer dat dat bij ons niet het geval is.. maar misschien hebben anderen er nog wat aan
@babyliz, Dank je! @nisa, Gefeliciteerd!! Wat heerlijk voor jullie! @Chantal, Fijn dat jullie zo genoten hebben! Duiken lijkt mij ook echt geweldig! Kan het goed begrijpen dat jullie het ook moeilijk hebben gehad, het is ook nogal wat allemaal.. Zo zal je elke week meetellen de komende tijd en vervolgens de jaren. Ik hoop dat je heel snel weer in verwachting mag zijn, dat zou het iets meer dragelijk maken. Kindjes worden zelden op de uitgetekende datum geboren, maar 2 jaar geleden zou ik uitgerekend zijn geweest vandaag. Ben mij er erg van bewust dat dat vandaag is, en dat we anders een kleintje rond hadden lopen van 2 jaar. Dit soort dingen draag je met je mee.. Groetjes Marbit
Goed nieuws meiden, heb een eitje van 19 mm. Heb pregnyl mee naar huis gekregen en die moet ik vanavond voor het eerst zelf zetten.. Spannend... Maandag IUI2 !!! Hopelijk zijn de zaadjes van vriendlief een stuk beter !
babyliz hoe was het zaad vandaag bij iui 2? succes op de wachtbank! ukkie ist gelukt met de pregnyl? veel succes maandag! Marbit een moeilijke dag dus...Ik herken het erg, bij de datum van mn sterretjes laat ik altijd een wensballon op met elke keer dezelfde wens: een aards broertje of zusje.
Chantal.. Ja gelukt hoor heb het zelf gedaan De prik is nu ca. 32 uur van te voren gezet. Goed toch? Heb de vloeistof er nu heeeel langzaam ingespoten en heb nu helemaal geen last van een pijnlijke/blauwe plek !
Hey,hier net naar de wc gegaan en zag bloed... Dus ben ongi geworden. Morgen dus bellen naar het zh voor een evaluatiegesprek. En dan waarschijnlijk ivf...
@ Nance balen zeg! @ ukkie hoe is iui 2 gegaan? en hoe was het nu met de zwemmers van je partner? succes op het wacht bankje! Liefs Nisa
Nance.. Ooh wat balen! Hopelijk brengt jullie IVF snel naar jullie wensje... Niasa.. De IUI was veel beter, 97 miljoen zwemmers... en na bewerken 20,4 dus heb er een goede hoop op deze keer
@Nance: Wat ontzettend balen @ukkie: Hallo zeg, dat zijn er een hoop! Succes in de wachtweken. @Chantal: Dankje! Hier zaterdag de IUI idd gehad. Kwaliteit zat nu net boven de miljoen. Na opwerking had het een VCM van 1.3. Krijg als het goed is vandaag de uitgebreide uitslag binnen. Morgen heb ik nog een belafspraak met m'n eigen fertiliteitsarts, ben benieuwd wat die ervan zal zeggen.
Babyliz.. Jaaa veel he !! De wachtweken zullen nu nóg spannender zijn! Semenonderzoek 1: 3,8 miljoen Semenonderzoek 2: 12,2 miljoen Semenonderzoek 3: 2,6 miljoen Semenonderzoek 4: 97 miljoen Vriendlief is wel gestopt met roken, en de laatste 3 weken NIET gedronken... weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik zeg van wel
Hey,net terug van het zh.Hadden evaluatie over hoe nu verder.Wij dachten ivf of icsi..Maar ze willen nu eerst dat mijn vriend naar de uroloog gaat, omdat als hij een erectie heeft, gaan zijn ballen naar boven.Dus net alsof ze niet ingedaald zijn zeg maar..Dus gaan nu kijken of zijn waardes van zijn sperma daardoor omlaag gaan.Als dat zo is word het toch icsi en anders moeten we de 6 pogingen iui eerst vol maken.Deze maand doen we geen iui,in afwachting van de uroloog.Wel spuit ik deze maand gewoon puregon een pregnyl zodat mijn cyclus netjes blijft..