Eerste IUI feb 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wachtende, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden.. Ik heb van een vriendin 6000 e-boeken gekregen op USB stick, deze zijn te lezen via je ipad (ibooks) of andere tablets.. Het zijn allemaal nieuwere boeken, van onder andere Saskia Noort, Karin Slaughter en Ester Verhoef.. Als er meiden zijn die graag via de email boeken ontvangen stuur me dan even een PB'tje met je email adres en de boeken. Dan kijk ik voor je of ik ze op USB heb staan...

Oke nance, hopelijk worden jullie snel geholpen, maar weer een ronde 'weggegooit' is altijd vervelend natuurlijk... !

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik heb ze al, zal wel zelfde pakket zijn ;) sindsdien geen boek meer gekocht, helemaal heppy de peppie met mn ereader! Toch bedankt!

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hoe gaat het hier dames? Wat een stilte ;)

Hier even niet heel lekker, denk dat deze ronde ook game over is. Temperatuur daalt en ongesteldheidskrampjes worden heftiger. Zit nu op 13dpo, dus nog eventjes wachten.

4. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @babyliz: balen meid!

@hier: net voor een fm geweest..
    Dinsdag zat er 1 ei van 11mm, nu zat die er niet meer.
    Alleen hele kleintjes..
    Maar kon zijn dat ze het verkeerd heeft gezien de vorige keer, want de 'streepjes' tussen de blaasjes waren heel licht.
    Dus kan zijn dat ze die de vorige keer niet gezien heeft.
    Dus moet nu 75eh spuiten ipv 50eh.
    En heb nu ook de hele tijd hoofdpijn, dus baal best wel erg..
    Maar ja, dinsdag terug dus hopen dat er dan wel een eitje zit.

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik ga zondag een testje wagen, heb eigenlijk nog geen klachten.. Wit/geel dik slijm... Denk dat ik soms steekjes heel laag links voel, maar denk dat ik het graag WIL voelen... Spannend dus!

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @nance: hopelijk zit er dinsdag wel wat idd, veel succes vast!
    @ukkie: en, al een testje gewaagd?

Hier sinds vandaag helaas ongesteld :( we krijgen in principe maar 4x iui , dus nog 2 te gaan. Ben wel benieuwd hoe t zaad deze ronde zal zijn..hopelijk wel weer boven de miljoen.

7. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Moest eerst een dik uur wachten, was super uitgelopen.. Gaat er een zwanger vrouwtje naast me zitten, die alleen maar over haar zwangerschap praat met haar man en over haar buik zit te wrijven.Ben je eindelijk aan de beurt.. Baarmoederslijm was mooi dik, 9mm! Dus denk dan zal het wel goed zitten...Kijkt hij naar de eitjes, zit er maar 1 eitje van 9mm... En dat op dag 17 met extra spuiten:(.En verder.... Zitten er maar liefst 11 eitjes van een paar mm!!! En aan de andere kant nog eens 4!En moet je gewoon doorspuiten en vrijdag weer terug komen..Dus baal wel echt heel erg nu..

8. Rianne89

Rianne89 Nieuw lid

18 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heb jullie verhalen een beetje gelezen en wil graag ervaringen met jullie delen.

Mijn man en ik zijn nu 3 jaar bezig om zwanger te worden. We lopen nu ongeveer 2 jaar in ziekenhuis. Heb clomid geslikt, HSG scan gehad enz. Alles ziet er gewoon goed uit. Alleen heeft men man iets minder goed zaad dan gemiddeld.
    We hebben 2 weken geleden de 1ste IUI gehad, deze is helaas niet gelukt.

Graag zou ik willen weten of het beter is om IUI met Clomid te doen of gewoon zonder hormonen? We hebben de 1ste IUI zonder clomid gedaan. Wel die hormoon injectie priknyl.

GR

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg

Hai! Ik heb nooit clomid gehad dus kan daar niet over oordelen. weet dat pregnyl de variant is op clomid, waar je over het algemeen minder bijwerkingen van hebt. Dit heb ik gebruikt alle iui's. dit zorgt ervoor dat je baatmoederslijm extra dik wordt en er in principe meer dan 1 eitje groeit, liefst 2 , maar niet meer dan drie. Ik "mankeer" ook niets, maar kreeg toch wel puregon en voor eisprong pregnyl, of priknyl zoals jij het noemt ;). Puregon prik je met zon diabetes achtige prikpen met iemiemienie naaldje.

Hoop dat dit duidelijk is zo
    Hopelijk is het bij jullie de 2e poging raak!!

10. Rianne89

Rianne89 Nieuw lid

18 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van die Clomid altijd nogal bijwerkingen. Zoals hoofdpijn en duizelig.
    het is inderdaad pregnyl. ;) Bij ons willen ze het de eerste 3 keer proberen met alleen die pregnyl. Moet zeggen dat ik die pregnyl injectie ook niet fijn vond om te doen. We zijn net op vakantie als we de 2de poging willen doen, dus word het maand later. Augustus hopen we dan de 2de poging te doen.

Wat is puregon?

Hoop dat het bij jullie allemaal snel raak is!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Puregon is een hormoon en wat het doet staat dus in mijn uitleg hiervoor. ondanks dat er met mij niets ad hand is hebben ze hiervoor gekozen, zodat er liefst 2 eitjes zouden ontstaan. google anders op puregon. als je op youtube zoekt kan je ook filpje vinden. puregon injections intypen geloof ik.

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    nance: wat balen zeg, hopelijk zit er vrijdag wel iets!
    babyliz: jammer van de ongi, we duimen voor een betere zwemmerscore de volgende keer!
    ukkie: hoe voel je je nu, nog steeds zwschklachten?

update hier:
    Update vanuit hier:
    Ik vandaag gebeld door dokter van k uit Gent. Deel vd bloeduitslagen was binnen en daaruit bleek toch een verhoogde schildklierwaarde. In de onderzoeken in NL was hij nog hoger geweest, maar voor NL maatstaven was het blijkbaar prima, maar voor de strengere Gent maatstaven niet. Het is voor een normaal mens zonder zwangerschapswens een prima waarde zei ze, niets om je zorgen over te maken. Maar wil je zwanger worden, dan is het het beste als hij wat lager zou zijn. Ik weet geen waarde moet ik zeggen, dat heeft ze niet gezegd. Zal ik 10 september wel horen. Anyway, ze heeft me een recept gemaild en vanmiddag meteen de pilletjes gehaald, elke ochtend eentje 30min voor ontbijt, dan wordt 10 sept opnieuw mijn tsh geprikt en dan gaan we zien of het al iets heeft gedaan. Ze zei ook dat ik antistoffen in mijn bloed had, wat er op wees dat er een moment in mn leven is geweest waarop mijn lichaam mijn schildklier had aangevallen. Ze kon niet zeggen wanneer dit is geweest omdat die antistoffen in je bloed blijven zitten.
    De rest vd uitslagen volgen in september.

Zat vandaag eens naar de berg meds te kijken die er tot nu toe doorheen is gegaan. Heb bewust alles bewaard, leek me wel een leuke foto voor in het album van mn baby ooit: kijk dit is wat papa en mama ervoor over hebben moeten hebben, maar het was het dubbel en dwars waard! Kwam nog een mooie quote tegen die ik jullie niet wil onthouden:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9984-picture62290.html

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Wat is het stil hier zeg ;)

@Chantal: Het blijft apart, de verschillen tussen Nederland en buitenland... Hopelijk gaat het in Gent snel resultaat hebben allemaal en vinden ze een oorzaak voor de miskramen! Wow zeg, wat een enorme berg. Grappig, ik heb ook precies die 3 potjes met vitamines ;)

Hier helaas weer geen betere zwemmerscore gisteren, was krap 1 miljoen. Heb er niet echt vertrouwen in dat het met IUI zal gaan lukken. Afwachten maar weer...

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    He jammer babyliz.. hoeveel x iui doen jullie?
    Ja ik heb nie zoveel te melden :)
    Hoe ist metde anderen?

15. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Volgens mij was de afspraak dat we 4x IUI zouden doen, omdat de kans dat we daarna nog zwanger raken dmv IUI wel erg klein is (zeker ook met deze zaadkwaliteit). Het irritante is dat de laatste 2 IUI's in het weekend vielen, dus heb onze eigen fertiliteitsarts helemaal niet meer gesproken.

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden.. Net terug van mijn vakantie op CD19 een FM gehad maar het eitje was al weg.. Deze ronde dus geen IUI hopelijk hebben de zwemmers zelf goed hun best gedaan... Op het wachtbankje dus weer!

17. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Succes met afwachten ukkie!

Hier zondag ongeveer nod, ben benieuwd.

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Babyliz.. Vind het zo knap als meiden kunnen wachten op hun NOD of ongi.. Ik test altijd wel 1/2 dagen van te voren met in mijn achterhoofd als het negatief is kán het nog te vroeg zijn.. Hoe is dit bij jou.. Testdrang of helemaal niet?!

19. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Ukkie87

Ik kan ook niet wachten tot mijn NOD 15-8-2012. Zou liefst nu al testen maar zeker 2 dagen op voorhand. Weet jij of je met die gevoelige zwangerschapstesten waarmee je al 4 dagen voor je NOD mag testen, als je Pregnyl hebt gehad? Heb gelezen dat Pregnyl tot max 10 dg na inspuiting vals positieve test kan geven, dus dan zou het geen probleem mogen zijn denk ik. Kortom ik kan ook niet wachten!! Knap dat velen dat wel zo goed kunnen!!

veel succes iedereen.

Groetjes

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ja hoor, zie mijn testoverzicht in mn foto album zwangerschap. Geen clearblue doen hoor, gewoon kruidvat 2 voor €5

Succes!!

Deel Deze Pagina