Hallo allemaal, Heb een beetje jullie verhalen zitten lezen, ik zelf heb gister mijn 1e iui gehad. nou had mijn vriend niet zoveel zaad cellen de arts zei dat het opzich wel zou kunnen maar dat de kans niet echt groot is... probeer zo rustig mogelijk te blijven, maar merk toch wel dat ik zenuwachtig ben en dat ik hoop dat er snel 2 weken voorbij zijn.. zodat ik meer weet... ken zelf niet echt mensen die iui behandelingen hebben gehad dus kan ook niet echt goed met mensen praten natuurlijk wel met me vriend dat is fijn maar die is 100x zenuwachtiger dan dat ik ben... ik weet niet zo goed wat ik moet doen de komende 2 weken... hoe komen jullie het wachten door? Groetjes Belinda
Beste Belinda, Heb net je verhaal gelezen. Spannend allemaal, weet je al wat meer, of het gelukt is? Wij hebben afgelopen maandag de 3de IUI gehad. Mijn man had dit keer ook heel weinig zaad. Ik merk ook wel aan menzelf dat, zeker als het weinig zaad is dat de hoop dan ook wel minder is. Maar goed, we wachten het wel af. De laatste week voor men menstruatie vind ik ook altijd super spannend. Ik heb trouwens op internet een verhaal gelezen van iemand die met 600.000 zaadjes zwanger is geraakt. Dus er is wel gewoon een kans ook al is het weinig zaad. IK praat er eigenlijk ook met niemand over behalve met men partner. Vind het best moeilijk om er met andere over te praten. Heb het wel eens met een vriendin besproken alleen kreeg ik daar niet altijd het begrip van wat je dan eigenlijk wenst. Veel sterkte met het wachten. En vooral hoop houden.