Eerste IUI feb 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wachtende, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lovelyrose: succes met je FM. Hopelijk spotten ze mooie follies!

2. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    Oh dus morgen zekerheid. Ik duim voor je hoor meis! Die uitslag is in de loop vd middag dan zeker wel bekend hoor!

3. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    Bedankt! Ik hoop dat er een paar zitten :)

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bloedtest was negatief. In maart IUI #2.

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @wachtende: ook hier nogmaals: balen dat iui 1 niet is gelukt! Hoe voel je je?
    @lovelyrose: hoe was de FM?

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik baal natuurlijk enorm...maar eigenlijk extra omdat ik nog steeds geen enkel teken van een komende menstruatie heb. Ik heb nog nooit zo'n lange tijd tussen positieve ovu test en menstruatie gehad. Wil nu gewoon verder voor de 2e IUI

7. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    @wachtende: ah balen!! :( maar was de uitslag echt <1? Als je ongi er nog niet is... Miss had je een late innesteling? Wil je natuurlijk geen valse hoop geven...

Ik heb vanmiddag fm gehad (dag 9). Rechts zaten 3 follikels van 15mm en links een iets kleinere en twee van ong 10mm. Dus ik heb erg goed gereageerd op 75EH... Verwacht dus niet veel meer van deze ronde. Of is het mogelijk dat er een paar stoppen met groeien of krimpen? Overmorgen heb ik een nieuwe fm dus ben benieuwd...

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ze heeft de waarde niet gezegd...ze vertelde alleen dat er geen zwangersschapshormonen aanwezig waren.
    Ik heb zeker geen hoop hoor maar mijn gedachten waren ook stiekem afgedwaald naar een late innesteling. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik maar bellen over hoe en wat te doen.

Denk dat je een goede kans hebt dat ze niet allemaal doorgroeien hoor, lees ik hier regelmatig. Heel veel succes overmorgen, hoop dat je het allemaal goed gaat !

9. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    MorgenOchtend fm 2.. Voel me er nu eigenlijk al klote om, kan toch gewoon bijna niet anders dat al die follikels vrolijk door zijn gaan groeien. Dus morgen zal de gyn vast zeggen dat deze ronde afgebroken wordt. Als het nou 1 grote follikel minder was had ik er een beter gevoel over.. Maarja, ik heb daar helaas geen invloed op. Hopelijk heb ik snel m'n menstruatie zodat ik doorkan met de volgende poging...

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    In sommige zkh zuigen ze het teveel aan follikels weleens weg

11. Anana82

Anana82 Lid

22 feb 2012
    61
    0
    0
    Regio Breda
    Hoi,

Ik zal me even voorstellen! Wij proberen sinds 3 jaar zwanger te raken voor een tweede kindje! Helaas is dit nog steeds niet gelukt! Vorig jaar januari wel een zwangerschap van 6 weken gehad maar die is afgebroken! Ik ben sinds vorige week begonnen met het spuiten van Menopur, Dinsdag een echo gehad en er zit een heel mooi eitje en 1tje iets kleiner maar die kan ook mee doen! Vanavond pregnyl gespoten en vrijdagochtend mijn 1e inseminatie! Erg spannend! En zoveel hoop! Al weet ik heel goed dat de kans best klein kan zijn!

Hebben jullie bijwerkingen van de hormonen? Ik heb wel last van wat hoofdpijn, maar dat kunnen natuurlijk ook de spanningen zijn.

12. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    @Anana: welkom! Spannend, morgen je eerste inseminatie! Ik heb gelukkig geen bijwerkingen van de puregon, maar spuit ook nog maar net. Had de eerste 3 dgn wel pijn aan mijn eierstokken maar dat is nu gelukkig over.

Ik heb vanochtend de tweede echo gehad en het is zoals verwacht dikke shit. Er waren 6 follikels, 4 van rond de 18mm en 2 van 12mm, dus teveel....
    Voel me best rot en chaggo nu. Maarja, dat gaat ook wel weer over.
    Het voelt zo tegennatuurlijk om nu beschermd te moeten vrijen, want een 6-ling zit je ook niet op te wachten. Maar gewoon het gevoel dat ik deze maand verplecht over moet slaan. Dat heb ik in de afgelopen 20 maanden nog nooit gedaan.
    Volgens m'n gyn komt het niet vaak voor dat iemand meteen zo sterk reageert op 75EH. Nou ik dus wel.
    Nu hopen dat ik bij de uitgangsecho geen cyste blijk te hebben want dan moet ik nog een ronde wachten.... bah.
    maar dat komt ook niet vaak voor volgens de gyn. Naja, vast wel bij mij. Maar daar moet ik niet vanuit gaan, positief blijven.
    Sorry voor mijn negatieve berichtje.. Soms kan ik gewoon even niet positief zijn.

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    *digi kuff*

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ana: welkom! Succes met de iui morgen!
    Lovely: wat ze soms doen is het teveel aan follikels wegzuigen zodat je geen ronde hoeft over te slaan. beetje zoals puntie bij ivf. mocht je dat willen dan zou je daar naruurlijk naar kunnen informeren. ga je de volgemde x terug naar 50 eh? Sterkte!

15. Anana82

Anana82 Lid

22 feb 2012
    61
    0
    0
    Regio Breda
    @ allemaal! Thanks! Ben nu toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden voor morgen! Zoveel hoop dat er is en zo bang voor de teleurstelling.
    @lovelyrose, wat balen zeg! Ik weet het dat het moeilijk is om positief te blijven en soms moet je je gewoon ff uitlaten! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! Sterkte!

Spuit er niemand van jullie Menopur?

Liefs Anana

16. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    Thnx meiden, een flink potje huilen wil af en toe helpen :)

@chantal: dat uitzuigen doen ze bij ons helaas niet. Ik denk dat ze dat alleen in ziekenhuizen doen waar ze ook IVF kunnen doen en dit is maar een streekzkhs waar ze dat niet doen helaas.
    Het is allemaal niet anders.

Anana: succes morgen!

17. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    O en ik ga idd volgende ronde 50EH spuiten. Ben. Benieuwd hoe dat gaat.

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Missch wat voor je vwb de menopur vragen: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/257402-topic-voor-gebruikers-menopur-ieder-anders-welkom-101.html

19. Anana82

Anana82 Lid

22 feb 2012
    61
    0
    0
    Regio Breda
    Thanks voor jullie reacties! Nou meiden mijn eerste iui is een feit!
    Al had ik het idee dat de spermawassing niet van hele goede kwaliteit was! Helaas begrijp ik zelf niks van die aantallen!
    Arts reageerde daar niet echt op!
    Ik heb wel de hele dag al last van buikpijn. Hebben jullie dit ook?
    Vind het wel een hele emotionele dag. Kan echt gaan janken als ik zou willen en heb helemaal nergens zin in. Pfff nu 2 weken afwachten al heb ik het gevoel dat het geluk er weer wel niet zal zijn! Maar ja beetje hoop houden! Maar ben zo bang voor de teleurstelling!

@ loveley, wanneer begin je ongeveer aan je volgende ronde? Hoop dat je dan meer geluk zal hebben! Houd moed meid!

20. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    @Anana: ik moet even wachten tot ik uit mezelf een eisprong heb en dan mijn menstruatie weer afwachten. Als ik dan bij de uitgangsecho geen cyste heb ontwikkeld mag ik cyclusdag 3 weer beginnen met spuiten. Anders moet ik nog een ronde wachten.
    Is je buikpijn alweer minder?

Deel Deze Pagina