Hey meis! Heb je getallen nog in je hoofd misschien? Wij krijgen bij ophalen van het gewassen zaad altijd een papiertje mee met de uitslagen, daar maak ik altijd een foto van (zie mn foto album) Meis de eerste keer is altijd extra spannend. je weet niet wat je moet verwachten en je voelt vanalles. laat je aub niet gek maken door de pregnyl, doet rare dingen met je lijf! Veel succes en we zullen je er wel doorheen slepen!
Hoe is het met iedereen? Afgelopen donderdag werd mijn iui ronde stop gezet, ik had die dag ervoor de laatste dosis puregon gespoten. De gyn zijn dat mijn eisprong binnen 1-3 dagen zou komen. Vandaag nog geen eisprong gehad, gister ook een ovulatietest gedaan en die was zo negatief als hij zijn kon. Ik heb zo'n vermoeden dat het nog wel is even gaat duren voor ik een eisprong heb. Zo gaat het wachten wel lang duren hoor.... Als ik woensdag nog geen eisprong heb gehad en ovulatietest blijft negatief dan ga ik maar weer bellen wat ik moet doen. Herkent iemand zich hierin? En wat is er toen gebeurd?
Dag Dames, Ook ik ben nieuw, ik zal in het kort iets over mezelf vertellen. Ik ben 31, moeder van een zoon van bijna 12. Mijn partner heeft een dochter van 7. Al geruime tijd de wens om samen een kindje te krijgen. Helaas is dan niet meer gelukt na mijn miskraam in Nov. 2009. Nu 2e IUI, eerste keer voor mij met Lucrin, puregon, pregnyl. Groetjes!
Bedankt! Ik heb (nog) geen vragen, ik ga morgen weer naar het ziekenhuis voor FM. Vrijdag had ik er 2 van 10mm en 1 kleintje. Ben benieuwd, spannend allemaal. Ik ken niemand in mijn omgeving die in dezelfde situatie zit, vandaar mijn aanmelding hier. Kan ik met jullie meelezen en meepraten.
Hallo, Mag ik met jullie meeschrijven? Ik heb woensdag mijn allereerste IUI. Straks om 20u krijg ik mijn Pregnylspuit. Spannend allemaal! Me x
Hallo, Ik heb vorige maand een kuur van clomid gedaan en deze maand inspuitingen maar menopur ipv puregon. Wij hebben nog geen kindjes, maar hebben al een aantal tegenslagen te verwerken gekregen.
Ja vreselijk! Maar de pregnyl zit er nu in , op naar woensdag! En dan de spannende wachtweken.. Succes hoor!
@ lovelyrose! Ik hoop dat het snel voor je doorzet, dan kun je gewoon weer verder! Wachten is het ergste wat er is! En gewoon bellen hoor als je het niet meer weet of als je het te lang vind duren! Daar zijn ze voor! Ik heb vrijdag mijn eisprong heel duidelijk gevoeld en zaterdag en zondag echt krampende pijn aan denk ik mijn eierstokken gehad. Vandaag is het minder maar nog wel buikpijn bij inspanningen, voel me erg opgeblazen in mijn buik! Heel raar! @ Chantal bedankt voor de tip. Ik heb helaas de getallen niet meer in mijn hoofd dus de volgende keer (al hoop ik dat die niet komt) ga ik er ook een foto van maken! Succes van het weekend! @ Marbit, succes morgen. @ Me083! Succes, ik heb zelf afgelopen vrijdag mijn 1e iui gehad! Nu afwachten. Pff maar wat duurt dat lang!
Ja, dat het maar snel morgen is en dan 14dagen verder. Ik heb al zoveel moeten afwachten. Ik haat dat woord echt, maar ja, niets aan te doen. We moeten er telkens door he. Die eerste week na eisprong gaat nog, maar 't is die tweede die het lastigst vindt. Me
Yep Me, heb ik jou hier naartoe gestuurd? Welkom nieuwe meiden! Ik schrijf ook nog int puregogon en pregnyl in januari topic. Succes met de IUI! Marbit hoe was de FM? Andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/325602-wie-begint-januar-2012-puregon-pregnyl-spuiten-75.html Hou ook een blog bij sinds de eerste MMM afspraak: Zwangerschapspagina - chantal85
hey chantal, Ik krijg geen puregon maar menopur, dus pas ik waarschijnlijk niet in het andere topic. Me
Hoi allemaal, ik wil me ook graag bij de club aansluiten. ik heb PCOS en mijn vriend heeft niet al te best zaad en te weinig. dus heb ik 15 februari mijn eerste IUI gehad. hiervoor eerst nog zelf een paar maanden geprobeerd met clomid, maar dat mocht allemaal niet baten. ik heb ook menopur en pregnyl gespoten en ik mag dus donderdag testen, maar ik denk dat het deze ronde niet is gelukt! ik zit trouwens wel bij het clubje puregon en pregnyl spuiten, maar dat was omdat ik eerst dacht dat ik ook puregon had. dus chantal "ken" ik al van het andere clubje. zijn er nog meer wachtbank dames? of is er inmiddels al iemand zwanger? ik ben wel toe aan positieve verhalen! liefs, Naomi
Deze middag inseminatie. Spannend. Heb er wel geen goed oog op. Mijn man is al naar de kliniek gemoeten om zijn 'potje' af te geven. Hadden ze ons niet gezegd, dat je dat blijkbaar warm moet houden. Zo stom! Eigenlijk was het potje te koud. Ik hoop dat ze er toch nog iets kunnen mee aanvangen. Maar vindt het wel stom dat ze ons dat niet op voorhand hebben gezegd... ME
hallo Vraagje voor een vriendin. Die zijn bezig met IUI. Ze had gister 2 follikels in elke eierstok 1. Ze waren 12mm en 11mm hoe snel groeien ze? Morgen moet ze terug komen. Hoe groot moeten ze zijn voor je mag behandelen? alvast bedankt.
Hoi meiden, @Chantal, Gister heb ik een vreselijke rot dag gehad. Ik ging voor de fm, had vorige week 3 eitjes. 2 van 10mm en 1 kleintje. Ik hoopte zo dat er in ieder geval 1 goed door gegroeit was, zodat eindelijk eind deze week og begin volgende week de IUI plaats kon vinden (zit nu op cd 27). Helaas is er ook een ander scenario mogelijk. Mijn eitjes zijn weg! Eierstokken rustig.. Ben er goed ziek van. Nu spuit ik 125 EH, vrijdag nog een echo om te kijken of er iets nieuws is. @me, Jee wat rot dat jullie dat niet wisten! Hoop voor je dat ze er toch nog genoeg uit kunnen halen. Spannend hoor. @Naomi, bijna door de wachtweken heen! Spannend!