Follikel is gegroeid van 11 naar dik 16 mm in 2 dagen. Vandaag rond 20:00 pregnyl spuiten. zondag ochtend IUI. Ovulatie test was nog niet helemaal positief. Hoeveel tijd mag er zitten na de pregnyl tot aan de insiminatie? ( dit vraag ik voor een vriendin. Namens haar nog bedankt voor de vorige lieve reakties op haar vraag )
@naomi: balen dat je iui mislukt is! Ben benieuwd. Of er iets uit de hsg gaat komen, ik heb er zelf nog geen ervaring mee. @chantal: laat je tranen lekker lopen meis, lucht achteraf wat op. Bij mij wel tenminste. is het de eerste keer dat je een kortere lf had met iui? Vind het zo balen voor je. Ik ben vanochtend voor een echo geweest. Waarschijnlijk toch een eisprong gehad volgens de gyn. ondanks dat ik geen tempverhoging heb gehad. Vind het maar vaag. Er zaten nog follikels en daarom moet ik nu een ronde overslaan... Voel me er even goed klote om. Maar een potje janken heeft bij mij even goed opgelucht. Ik vroeg of ik deze ronde extra voorbehoedsmiddelen moest gebruiken. Hij zei sowieso de eerste week zodat we zeker weten dat de follikels geslonken zijn. Wil eigenlijk toch ook wel zelf proberen deze ronde. Is het niet helemaal voor niks. Dan hopen dat er toch niet uit zichzelf meerdere follikels gaan rijpen. Heeft iemand van jullie wel is zoiets meegemaakt of het van een ander gehoord? Ik hoop dat deze ronde snel voorbij zal gaan en de boel niet van slag is door de hormonen.
Ilja: succes met spuiten. Er zit als het goed is 40u tussen, dus vermoed dat jij om 12u de iui hebt? Je ovu test moet ook nog niet posi zijn dat scheelt. zou die dingen ook heel niet meer gebruiken... Waarom kletst je vriendin niet gezellig mee?
Pff...wat spannend voor iedereen !! Ik hoop zo dat het snel mooie resultaten zal opleveren. Ik grote shock net... Ik deed een ovutest...zit op CD 13 dus ging uit van een negatieve....aangezien ik nu al 2 testen heb gehad die niet goed doorliepen bleef ik even wachten... De tweede lijn kwam direct. Meteen even de digitale van CB erbij gepakt....ik wilde dit keer echt geen twijfel meer over positief of negatief...dus ook nog een midstreamtest erbij gedaan... Nou allemaal knal positief ! Morgen hebben we dus IUI#2 ! Wat een spanning weer !!
@lovelyrose: zijn jullie zelf nog maar een de poging begonnen? Zo balen om een ronde te moeten overslaan..de tijd kruipt dan echt voorbij he
@ Wachtende: wow, kijk eens aan, deden jullie nu IUI zonder hormonen? Omdat je geen FM hebt en het blijkbaar met ovu testen moet doen @hier: vandaag "safetycheck" gehad en alles ok (zie blog). 13-3 1e FM!
Ik zit op het wachtbankje en merk dat ik van alles zou doen om de tijd sneller te laten gaan! Heb hier mijn vloer al gedweild en ben mijn keukenkasten beginnen afwassen... tja, mijn man vindt het niet erg! hihi, ondertussen ligt ons huis proper! Me
@ me en wachtende : spannend hoor, wachten kan lang duren. Nog 9 dagen voor Me zie ik en voor wachtende nog wat langer.
Hoi Meiden, Hoe gaat het met jullie? Pff wat een gewacht zeg, en alles voel je! Nog 4 dgn te gaan! Heb me vorige week wel elending gevoeld, van die pregnyllspuit kreeg ik allerlei bijwerkingen zoals moeheid, pijnlijke borsten, opgezette buik. Geloof dat die nu uitgewerkt is want voel me stukken beter!
@anana: dat klinkt idd al typische pregnyl kwaaltjes. 4 dagen nog... ik hoop voor je dat ze voorbij vliegen!
Dag Iedereen, Ik kom mij hier toevoegen. Ik stel me even voor, 27 jaar we proberen al ongeveer een jaar en half. We hebben onze eerste IUI achter de rug zonder resultaat. Mijn cyclus is redelijk vast, ik maak een eisprong , en bij mijn ventje is alles inorde. Ze weten niet hoe het komt... Binnenkort moet ik weer langsgaan voor echo + bloedname. Het is me toch wat hoor... Hoe gaat het met jullie? Groetjes,
Nou ik heb inmiddels weer plaatsgenomen op het ellendige wachtbankje. Heb er niet zo veel goede hoop voor...de opbrengst was maar 1,4 milj. zwemmers...erg teleurstellend dus. Maarja boven de 1 milj heb je een kans dus daar moeten we maar op hopen. Ik kan ons lijstje niet echt meer terugvinden haha
Welkom wiggly! Dubbel hè, dat ze geen oorzaak kunnen vinden. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant ook zo frustrerend omdat het je zo machteloos maakt. Gebruik je ook medicatie? Heel veel succes met poging 2!
Wie, wat, waar Babyliz: in MMM sinds sept 2011 Lovelyrose: bezig sinds juli 2010 Wachtende: bezig sinds mei 2010, PCO IUI 1 Onewish: 19e ronde, 3e IUI: mislukt Chantal85: 33e ronde (mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Sammie 84: in MMMsinds april 2011, PCO Suzanne84: bezig sinds sept 2009, start MMM in okt 2010: niets gevonden Medicatie Chantal1985: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 31-1 cd3 start 100mg Clomid Suzanne84: alleen ???eh Pregnyl (FM) afspraken Chantal85: FM 1 13maart Onewish: FM 12febr Babyliz: 16 febr gesprek IUI IUI behandeling Suzanne84: 2 febr wachtende: 6febr Anders Lovelyrose: start IUI in maart Wanneer testen Suzanne84: 16 febr wachtende: 20febr Zwanger