eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Susanne....sorry dat weet ik niet.

Hier eerste FM.

Of ei al geweest en prutsei van 11 nog achtergebleven.Of alleen dat prutsei.In ieder geval maandag terug.Gyn niet zo fijn.Legde weinig uit en zei alleen maar dingen als: oh,dat ziet er niet zo goed uit.Plus dat ze al eerst mijn eierstokken niet goed kon vinden.Nog doorspuiten een maandag terug.Gelukkig andere gyn maandag.

Snap er niets van,want in normale cyclus groeien ei en bmslijmvlies wel goed....

2. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle

Hey Susanne,

Bij mij is er ook geen echo gemaakt. Ik moest de zaterdag voor eerste echo en bleek dat mijn eitje klaar was. Meteen spuit gehad en de volgende morgen iui zonder nog een echo. Nu heb ik wel duidelijk mijn ei gevoeld. ik voel dat iedere maand maar nu lag ik krom in de zetel, pfff zo een pijn.

Liefs

3. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Amai Suzanne, geen leuke ervaring!!!!!!! Blij voor jou dat het maandag iemand anders is en die je alle uitleg zal geven die nodig is en op een menselijke manier!!!!!!!!!

4. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Anouk ben super benieuwd!!!!!! Zou zo tof zijn. Ons eerste rozeke hier. En geeft dan ook meteen weer moed aan iedereen zodat we weten met wat we bezig zijn :):):):):):):)

Duimduimduimduimduim

5. Suzanne68

Dankjewel Evi.Voelde me al zo naar.Niet zulke herinnneringen aan echo's,dus dat voelt al nooit zo leuk.En dan zo'n lompe gyn....
    Het was ook dat ik zelf vroeg of ik wel door moest spuiten.Toen zei ze : oja.En ze is echt werkelijk de eerste gyn die mijn eierstokken niet kon vinden.

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Jeetje suzanne, wat heb je toch eikels van artsen! Heb er nu ook al een aantal gezien maar sommigen zijn echt niet menselijk, dan ben je gewoon een nummertje. Wat raar dat die medicijnen niet doen wat ze moeten doen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

bij mij hebben ze bij de iui ook geeen echo meer gemaakt. Ik denk dat ze behoorlijk zeker zijn van die pregnyl. En als ik naar mijn temp kijk heb ik ook precies op die daag mn ei gehad.

7. Suzanne68

@Paula...dat gevoel kreeg ik inderdaad een beetje,dat je nummer zoveel was.En dat is natuurlijk ook wel zo.Maar ik vind echt dat je het als arts in het vruchtbaarheidsgebeuren niet kan maken om zo te doen.

Volgens mij maken ze bij mij in het zkh ook geen echo meer op IUIdag.Wat ik heb onthouden van alle uitleg.

8. Suzanne68

#188 Suzanne68, 24 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2011
    Sorry deze post in het verkeerde topic geplaatst :)
    Vandaar de wijziging.

9. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @allemaal....dank jullie wel voor het antwoord! Iig nog geen ongi hier en ook ff niet meer dat gevoel!!

@Suzanne....wat een oen van een gyn zeg! Je vraagt je toch af dan of zo iemand wel kundig is! Hoop voor je dat je er maandag eentje krijgt die meer kijk erop heeft!!!

Xxx

10. anouk85

anouk85 Lid

20 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal, vandaag ongesteld geworden, dus ook geen roze voor mij.. :(. Pfff wat een teleurstelling zeg! Eerst volgende week lekker op vakantie en dan op naar ronde 2.

Jullie verhalen over ziekenhuis zijn ook erg herkenbaar, je bent een nummer en ze laten je vaak ook heel lang wachten voor je aan de beurt bent, maar meiden laten we onthouden, we doen het voor een goed doel; mama worden!

11. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, zo jammer, Anouk... en dat streepje dan? Of kon dat nog van pregnyl zijn? (weet niet of je dat nam?)
    Want normaal gezien zeggen ze toch: een streepje = zwanger, ook al is het heel lichtjes.... (tenzij dan met pregnyl en co...)

Geniet maar even van de vakantie en laat het allemaal maar wat rusten... Nadien er terug tegenaan!

12. anouk85

anouk85 Lid

20 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het ook niet... Was 10 dagen na pregnyl, dus zou niet meer te zien mogen zijn in de test... Maar misschien toch nog een klein beetje..?

13. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Ach Anouk wat balen voor je, opdat moment is de teleurstelling toch wel groot he?!
    echt balen.
    Maar je gaat volgende week lekker op vakantie, heerlijk.
    Kun je weer lekker opladen voor de 2e ronde.

14. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Oh nee he, wat jammer Anouk!!!! Heel veel sterkte met deze tegenslag! Geniet iig van je vakantie, of proberen! Xxx

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zo jammer :( dat het bij jou ook niet gelukt is Anouk , sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. dikke knuffel

en mooi gezegt over het mama worden:)

Ik weet nu even niet meer wie het vroeg,maar bij mij is ook geen FM meer gedaan op de dag van de IUI, had ik zelf ook wel verwacht,maar nee...niet gedaan.

Suzanne68, hè wat balen van zo'n waardeloze gyn, hoop dat ze gewoon niet goed gekeken hebben en dat je maandag wel een mooi eitje op het scherm te zien krijgt:)

16. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Oooooh Anouk das jammer!!! Geniet lekker van je verlof en dan met volle moed er terug tegenaan!!

Alle hebben we hier allemaal pech deze ronde, we steunen elkaar en binnenkort mogen we ons aan iets heel moois verwachten. Al is het nu niet dan komt het weldra.

Liefs!!

17. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook geen fm gedaan op de dag van iui... Ik moet wel de dag voordien een fm laten doen én een bloedtest... Op basis van die bloedtest beslissen ze dan of de iui meteen de dag nadien volgt of een dag later... (omdat ze dan kunnen zien of de eisprong al in gang gezet is of niet geloof ik)

mjah, elke gyn heeft blijkbaar zo zn eigen werkwijze en die durven zo te zien wel wat afwijken van elkaar...

18. anouk85

anouk85 Lid

20 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, dank voor jullie lieve berichten, dat geeft veel steun, vooral omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten!

Ik heb een slechte dag gehad, maar ga er de volgende ronde weer tegenaan!

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Aaahh nee anouk, en ik had zon goede hoop voor je! Snap dat je een rotdag gehad hebt, hebben we dan allemaal. Hoop dat je de moed weer terug kunt vinden en weer vol vertrouwen de volgende ronde in kunt gaan. Lekker op vakantie binnenkort, dat is iig een heel fijn vooruitzicht.

wij hebben vandaag ook een vakantie geboekt :D we zouden dus eigenlijk niet gaan maar kunnen het niet laten en is dan hopelijk de laatste keer dat we met zn 2tjes zijn of misschien toch stiekem met zn 3tjes ;) lekker een week naar tenerife! Heb er zon zin in! 2 aug gaan we. Joehoe!

20. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Nog 2 hele lange dagen tot maandag, tot het bloedprikken, maar tot op heden nog niks nieuws te melden hier.....

Lekker Paula, kan ik me in jullie koffer verstoppen? :D

XxX

Deel Deze Pagina