Bij mij al eerste week voorbij...ben benieuwd. Heb er niet echt een goed gevoel bij. Heb wel wat serieuse kwalen van die pregnyl. Mijn borsten zijn killing en serieuse aders. Puisten gratis en voor niets...ole en geen honger. Nog eens een kruidvattestje gedaan en heel licht streepje nog. Xxxxx
Jij ook moed houden nu he! Heb je mij ook aangepraat en bij mij helpt het ook wel een beetje!!! Zit nu op dag 13 na de IUI en mag maandag bloed gaan laten prikken! Borsten had ik ook last van, en nog wel een beetje dus mss toch een goed teken?? XXx
oh Paula wat lekker even een weekje op vakantie naar Tenerife, heeerlijk. Wij gaan dit jaar niet op vakantie, we gaan verbouwen. Er wordt 2,5 meter bij de kamer aangebouwd. Met man gaat dit samen met zijn beste kameraad doen. Een poos terug hebben we al een nieuwe vloer gekocht en als er nog een beetje geld over blijft dan komen er ook nog nieuwe tegels in de tuin. Ik lig momenteel ziek in bed, buikgriep, beh. gisteravond weer de eerste Gonaalspuit gehad. Vanmiddag tussen 14.30-16.30 komen ze nog nieuwe Gonaalspuiten brengen en de Ovitrelle.
Suzanna 74 nog even volhouden tot maandag. Hoop zo dat je positieve bloeduitslag hebt. En Evi 81 kom op meid! Dikke geluksknuffel voor jullie beiden!!!
Hahaha ja das waar Susanne. Ik blijf positief voila!! Goh maar is nu wel echt heeeeel spannend voor jou!! xxx
Heeeel lief van jou!!!! Buikgriep, bah. Hoop dat je snel beter bent. Die gonal voor wat dient dat eigenlijk. Ik heb enkel 1 pregnylspuit gekregen omdat ze proberen in natuurlijke cyclus. Voor jou een dikke snelbeterwordendeknuffel!!
@ Evi82 Heb even een stukje gekopieerd uit de bijsluiter. Wat doet dit medicijn en waarbij wordt het gebruikt? De werkzame stof in Gonal-F is follitropine. Follitropine heet ook follikelstimulerend hormoon en wordt afgekort als FSH. Het is een lichaamseigen hormoon dat wordt aangemaakt door een orgaan in de hersenen (de hypofyse). Bij vrouwen stimuleert follitropine de groei en rijping van eicellen. Bovendien stimuleert het de eierstokken om het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogeen te maken. Bij mannen stimuleert follitropine de aanmaak van zaadcellen. Artsen schrijven dit middel voor bij verminderde vruchtbaarheid. Ik heb het voorgeschreven gekregen i.v.m met mijn slecht werkende eierstok(verminderde vruchtbaarheid dus) Mijn cyclus is van zichzelf echt een ramp. Ik wist nooit wanneer ik een eisprong had, ene keer had ik een cylus van 41 dagen en mijn langste is 92 dagen geweest. En ik had telkens bloedverlies tussendoor. Eigenlijk heb ik door de IUI nu geen last meer gehad van tussentijdse bloedingen en was mijn cyclus tijdens de 1ste poging 26 dagen. Dus heb ik tijdens de IUI meer kans op zwangerschap dan in mijn eigen cyclus. Dus dat is een groot voordeel,hi hi. Jij moet nog 1 weekje wachten toch voor je kunt testen? Spannend hoor. xx
Aaaaah zo. Das dus wel heel goed voor jou dat je daardoor een deftige cyclus hebt. Dat moet echt erg zijn zo een lange cyclussen. Pff. Je kan je echt aan niets verwachten dan. Hoop echt echt dat het snel boem is voor jou....tralalalala...Mijn duimen staan roodgloeiend!! Xxx
Ooooohhhh neeee. Maar is het veel? Is er nog een minihoopje dat het innesteling is??? Knuffelknuffel!!!
Nee, is niet veel, maar kan me niet voorstellen dat het nu nog een innesteling zou zijn, bijna 2 weken na IUI
Idd die lange cyclusen zijn niks an. Maar gelukkig is dat nu met de IUI anders. Hoop dat het voor iedereen snel BOEM is. Ik heb al eeltplekken op mijn duimen van het duimen voor ons allemaal
oh nee toch, getsie. En idd na twee weken nog een innesteling is wel een beetje laat. Maar je weet het nooit met Moeder de Natuur. Hele dikke geluksknuffel
Hey Susanne 74 Ik heb hier even een link om te kijken wanneer ongeveer je innestelinng plaatsvindt. Heb even gekeken, het kan wel. Wel je geen valse hoop geven hoor. Zwanger worden... | Wanneer gaat het eitje innestelen?. xxx
Evi, ik heb precies dezelfde bijwerkingen, heel vervelend. Maar vandaag weer iets minder gelukkig dus de pregnyl word al wat minder denk ik. En hou de moed erin he, het kan alle kanten op. susanne, oooohhh wat spannend! Maandag is het zo ver voor jou. Zou jij dan onze eerste iui zwangere worden??? E82, verbouwen is ook heel leuk natuurlijk! En 2,5mtr... Dat is een heel stuk! Wij zijn hier ook een beetje bezig. De bovenverdieping aan het schilderen en een nieuwe vloer voor boven. We hebben heel mooi whitewash laminaat gekocht. We moeten alleen alles in de weekenden doen dus wie weet gebeurd de vloer pas in de vakantie maar dat is ook over 4 weken al dus komt helemaal goed. en dan ook nog een weekje zon, heerlijk! Na de vakante ben ik helemaal happydepeppie! Bovenverdieping mooi geworden, zonnetje gehad... Zwanger?????? Hahaha. vervelend dat je zo ziek bent, hoop dat je snel wat opknapt! Beterschap.
O susanne74 had je nieuwe bericht nog niet gezien.... het zal toch niet? Begint jouw ongi altijd met roze verlies? Of is dit voorhet eerst, wie weet kan het dan wel nog. Ik duim heel hard voorje! Heb net als evi al eelt op mn vingers.