@M82....ga voor je duimen.Spannend! Hier wat kleine eitjes en 1 waarvan ze niet zeker wisten of ie al weg was,follikel van 16mm,maar vrij smal.En 1 eitje va 15 mm nu.Dus nu vrijdag weer FM.
Nou susanne het zijn er iigmeer dan 1, daar moet toch wel 1 goede bij zitten deze week he! Nog even afwachten weer en goed over je buikje wrijfen, misschien werkt het wel
zo ben ik ook nog even. Ik heb nu dus nog steeds zon trekkend gevoel onderin mn buik, af en toe ook een steekje... Het voelt een beetje hetzelfde zoals ik normaal voel 2 dagen voor mn ongi komt.... Dus ik knijp hem een beetje. Het zal toch niet zo zijn dat mn ongi ineens veel eerder komt en die pregnyl mij een kortere lf geeft??? Het zijn iig niet mijn darmen want dan had het nooit de hele dag aangehouden.... Vreemd dus maar ik probeer er niet te veel van te denken (ook al is dat moeilijk natuurlijk) anders is de teleurstelling dalijk alleen maar groter. Zijn er meer die dit gevoel herkennen, 5 dagen na ei?
@Paula...Misschien een innesteling? Zou kunnen na die 5 dagen natuurlijk!! Hoop het ook voor je!! Merkte ook wel aan mezelf dat ik op alles dat ik voelde opeens veel meer ging letten... Ik duim voor je!!!
Ja ik weet het susanne, en ook al wil ik er niet op letten, en ook al wil ik er vooral geen hoop door krijgen, toch gebeurd het automatisch. Heel irritant. Zoals ik al zei... ik haat het wachtbankje!!
Kweet nu een beetje hoe het voelt ja....zou op zijn minst een week korter moeten zijn, maar ik duim gewoon heel hard met je mee hoor!!! Weet iemand trouwens of het normaal kan zijn dat je menstruatie na een IUI heftiger, meer bloedverlies is, dan normaal?
Zo jammer!! Voor jou ook met volle moed op naar de 2de ronde. Eerst even de teleurstelling laten bezinken. Dikke knuf!!
Heb net gebeld met ZH, mag vrijdag weer starten met clomid en 8 juli de FM en dan misschien de 11e of de 12e de 2e iui behandeling....Mijn depri stemming is alweer wat gezakt, gelukkig omdat we weer zo snel met de 2e ronde kunnen starten. xxx
Nee, oh en het klonk zo hoopvol voor je balen meis. Sterkte met de grote teleurstelling, dikke knuffel.
Hey ! Het gaat wel hoor, voelde me daarnet wel wat depri maar dat is nu wel een beetje over, we zijn allang blij dat we zo snel in de 2e ronde zitten. We geven de moed niet op ! XXX
M82, echt heel jammer maar wel fijn dat jullie meteen weer verder kunnen. Een dikke virtuele knuffel!
Hey Lotgenootjes Ben even een paar daagies niet online geweest. Maar heb wel veel aan jullie gedacht hoor. Ik zat er even door, dit niet alleen door de IUI hoor. Maar we hebben de laatste twee nog al veel meegemaakt en zaten in een actbaan van emotie. En ik ben bij de huisarts geweest want ik voelde me niet lekker in me vel sinds ik Gonal spuit. Maar we moeten er wat voor over hebben. Ik ga nu even bijlezen en reageren.