Bedankt voor jullie lieve enthausiaste reacties! We hebben net een test van cb gehaald, zo een met indicator en die gaan we morgen doen maar volgens mij kan het gewoon niet meer missen haha. we durven nog niet mega blij te zijn maar zijn het stiekem toch want dit geeft gewoon een zwangerschap aan. Als het mis gaat dan is het een miskraam want anders kan die test van vandaag nooit ineens zo donker zijn, dus ik weet het eigenlijk wel zeker. woensdag heb ik ook hele rare steekjes gevoeld. 5 min. Toevallig aan de rechterkant waar ook mn ei zat en ik weet niet maar vanaf dat moment had ik ineens een heel sterk gevoel dat het raak was. Mijn migraine zette mij even op het verkeerde been maar die testen gaven me alweer snel het gevoel dat er wel degelijk iets gaande was het is nog steeds ongelofelijk! E82, maar goed dat je idd vandaag nog een meting gehad hebt, en dan moet er wel een super goed ei zijn woesdag! En 2 weken later een posi test. Ik gun het jullie allemaal en ga super voor jullie duimen!!
Ja goed van die echo en inderdaad je hebt maar 1 eitje nodig!!! Bij mij is er ook maar altijd 1 eitje omdat het in de natuurlijke cyclus is. Dat het maar snel woensdag is!!! Xxxx
Ik zou wel een inlegkruisje indoen maar ik vond het na de verhalen die ik op zp had gelezen wel meevallen.Het is meer dat onhulsel wat er weer uitkomt dan dat je echt afscheiding hebt.
nou het laatste vonnis We hebben de cb digital gewoon al gedaan en daar stond binnen 1 minuut ZWANGER 1-2 weken. Dus we zijn nu mega blij en geloven erin. Het is gewoon zo, meteen de eerste ronde al. Dus dames geef de moed niet op, het kan echt!!!!!
Oh, gelukkig dan van de extra FM, anders zou je de IUI te vroeg hebben gehad..., oei morgennacht dan dus de wekker zetten voor de ovitrelle?
Ja daar zijn we idd blij mee, want anders was idd de IUI te vroeg geweest. Ja morgenavond de wekker zetten, maar alles voor en heel mooi wonder
Aaaaaah Paula!!! Superdikke proficiat!!! Juli is blijkbaar een supermaand! Bij het topic "iui in april", gaat het ook vlotjes nu! Kunnen we samen aftellen Probeer er van te genieten hoor! (al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan... mij lukt het met moeite --> veel te bang dat het fout loopt...) Echt supernieuws!
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Ik blijf gewoon doorduimen voor jullie he!! Dit gaat idd een hele goede maand worden, ik voel het!
Hoi hoi dames, Mag ik hier ook mee komen schrijven? Wij (manlief en ik) zijn in Juni ook met onze 1e iui gestart. Op 21 juni pregnyl 5000 op 23 juni iui op 7 juli mogen we testen. Natuurlijk kon ik me vandaag niet beheersen (die 2 weken duren ook zóóó lang) ik heb dus getest (de 2v5 kruidvat) en die was Negatief. Helaas, ik hoop zo dat de menstruatie nu doorbreekt dan ben ik daar in ieder geval voor de vakantie weer mooi vanaf! @Paula, van harte gefeliciteerd meid!! Wat een heerlijk gevoel om met een positieve test in handen te staan he .... Op naar de 1e echo!
Tof dat je komt mee kletsen. Is toch nog een paar dagen voor je nod, misschien een beetje te vroeg getest?? Hoop alsnog dat je een positief testje krijgt. En anders met volle moed naar ronde 2...
Dag lievekes... Hoe gaat het????? Vandaag gebeld en mag volgende week dinsdag voor echo. Raar maar ik zeg steeds tegen iedereen hupla met volle moed op naar ronde 2 maar vandaag had ik echt geen goeie dag. Pff had eventjes geen zin meer in kindjes maken. Kweet klink negatief maar twas had even geen goed gevoel. Ben met mijn manneke en de hondjes gaan wandelen daarnet en voel me stukken beter. Verlang echt naar een liefdesbeebje van ons 2 maar de rompslomp is helemaal niet tof. Die dokter was niet super vriendelijk ook. Ik vroeg of het zo laat mogelijk kon dinsdag omdat ik in de thuisverpleging werk en voor mijn is het niet simpel om zomaar tijdens de ochtend voor een echo te gaan. Ze vond het precies nie leuk. Maar mag toch om 12u gaan dus das goed, dan kan ik op tijd zijn. Voila zie dat was dus vandaag maar morgen zeker een betere dag. Babbel en Susanne hoe was het vandaag bij jullie?? Zoenekes
De moed zakt je af en toe ver in je schoenen, je wilt het zo graag! En iedere maand weer die telleurstelling .... Wij zijn dit jaar 10 jaar getrouwd, en 11 jaar kinderwensend. In 2004 is ons zoontje geboren (2e ICSI) Ons verlangen naar een 2e is altijd sterk geweest. En in de 7 opvolgende jaren na de geboorte van onze zoon hoop je toch elke maand weer op een wonder! En iedere maand weer de telleurstelling. Bedankt voor je opbeurende woorden, en stiekem hopen we ook dat het te vroeg was .... maar ergens van binnen voelt het niet zo. Nou meid, fijn dat de wandeling je goed heeft gedaan. Kom op, vol goede moed de komende maand in!! Groetjes,
He welkom hier!! gezellig hoor dat je hier komt meekletsen. Ik hoop voor je dat de test nog positief wordt!!
Dank je! Dat hopen wij natuurlijk ook, al hebben we er een héél hard hoofd in! Heb echt van die zeurende menstruatie krampen, dus de test zal er niet om liegen.... Maar goed we wachten het af, "rustig" hihi NOT