eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16

2. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle

3. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Ooooh zolang al aan het proberen. Amai kan me voorstellen dat het soms niet te houden is van al die teleirstellingen elke maand.
    Lieveke hoop echt dat je te vroeg hebt getest. Fingers crossed!!!!
    Xxx

4. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @EVI
    hi,hi ik hoop het. een hele dikke vette streep:)

5. secondhope

23 jun 2011
    24
    0
    0
    Bedankt Evi, nu beur je mij weer op terwijl ik dit als voorbeeld gaf om jou te laten weten dat ik met je mee voel wanneer je zo'n ontzettende baaldag hebt. ;) Maar dat liet ik zo niet lezen ... ;) hmmm lekker tactisch allemaal. Waarschijnlijk totaal niet meer te volgen! :D

We hebben een hele lieve,knappe en gezonde zoon. We mogen niet klagen ..... maar soms héél soms wat vaak ;) denken wij weleens, waarom? Waarom kun je alles kopen, en een beebje niet ...

Maar lieve dames we gaan er deze maand allemaal een
    dikke strepen forum van maken!

Groetjes,

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Secondhope, welkom bij ons clubje:)..balen van je negatieve test en ik hoop , net als de rest, dat je te vroeg bent. dus we gaan nog even voor je duimen en anders ben je al wel een beetje voorbereid.

Evi81, ik had gisteren zo'n baaldag...denkend aan vandaag voor weer 1e FM... de laatste keer in het zh met de 1e IUI hoopte ik dat de ik daar de volgende keer zou zijn voor een echo met een kloppend hartje..maar niet dus:(...dus wel even moeilijk mee gehad,maar vandaag ging het al wel wat beter.
    Al zei me gyn ook niets in de trant van:'jo jammer dat het niet gelukt is...,maar ja ik zal wel niet de enigste zijn en dan is een beetje menselijkheid blijkbaar te veel moeite:x

Gelukkig gaat het met jou ook weer wat beter
    en fijn dat je wel met je mannetje en je hond even je hoofd weer lekker leeg kan wandelen:).

7. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    En duimen zijn we hier allemaal goed in secondhope :D,heeft bij 2 al zijn werk gedaan!!!

Moed houden he Evi!!! die 2de ronde komt sneller dan je zelf in de gaten hebt!! Dikke knuffel!!!

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo lieve vriendinnetjes,

Sorry dat ik er maar weinig ben nu.... Ondanks het geweldig goede nieuws gaat het normale leven meteen weer door en loop ik alweer over, pfffff..... Mijn schoonbroer is nog steeds bij ons en die kan echt geen sec. Zn klep dicht houden of zich eens ff nergens mee bemoeien dus het begint me aardig de keel uit te hangen, hoop dat ie overmorgen echt weg is anders kan ik me niet meer inhouden ben ik bang. Komt ook door de hormonen en het stoppen met roken, ik kan het nu allemaal ff niet hebben. Thuis wil ik tot rust komen en op het moment kom ik op mijn werk meer tot rust!

gisteren hebben we het aan mijn moeder verteld en die was natuurlijk meteen in tranen en zo ongelofelijk blij, echt leuk.
    vanavond gaan we het mijn schoonouders vertellen dus er gaan weer een paar tranen rollen.

evi, meis, ik snap goed dat je je af en toe echt klote voelt en de moed dan in je schoenen zakt, het is ook allemaal niet niks. Maar ook jullie tijd komt nog, wie weet over een paar weekjes al ;) ik zal wat hcg rondstrooien hier.

secondhopen, welkom en jeetje wat zijn jullie al lang bezig...... :( respect..... Dat het bij jullie dan eindelijk maar eens op mag gaan schi eten, kan me gewoon niet voorstellen hoe dat moet voelen.

susanne74, heel veel succes met de echo morgen!

babbel fijn dat je je weer iets beter voelt en wat zijn die artsen ooit eikels he? Zo onpersoonlijk, maar meis het komt goed hoor, ook bij jullie, dat moet gewoon!

sorrry voor op wie ik ff niet reageer.... Ben op mn werk en moet dit ff vlug vlug doen. Ik lees dalijk de rest even terug...

9. secondhope

23 jun 2011
    24
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat is het rustig hier!
    Jullie ook bedankt Babbel81, Susanne74 en Paula! Gezellig clubje hier!
    Nou ik weet niet meer wat ik ervan moet denken ..... Heb al 5 dagen menstruatie krampen (onderrug en buik) Maar 't zet niet door!:x
    Als het dan toch van plan is te komen, dan maar direct ....Pff
    Ik loop ook om de haverklap naar het toilet ;)

10. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @secondhope,

Had je die eerste test niet te vroeg gedaan? Misschien moet je voor de zekerheid toch nog maar eens testen? Ik voelde helemaal niets, alleen 't gevoel dat ik ongesteld zou worden.... maar ik bleek zwanger!

Wil je geen valse hoop geven, maar zolang het niet doorzet, kan het nog he!

Ik duim mee hoor!:)

11. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Misschien idd te vroeg getest secondhope? Roos en Paula hadden dat idd ook...dus wie weet! Moet zeggen dat ik het ook had, en het in mijn geval helaas wel mislukt is...raar iets toch, ons lichaam! Maar ergens had ik ook zelf zo'n gevoel dat ik ongi ging worden...
    Morgen weer voor een echo, ben benieuwd en ga gewoon vol moed en hoop aan deze 2de poging beginnen! Hopen dat we heeeeeel veel ROZZZZE STREPEN gaan krijgen deze maand! :D

12. secondhope

23 jun 2011
    24
    0
    0
    Ik hoop 't, ik hoop 't!
    Maar nee, ben er echt bang voor. Voel me totaal niet zwanger...
    Ik heb alleen maar het gevoel dat de menstruatie eraan komt, pfff zit me eigen in de weg op 't moment! Bah ... maar goed, hoort er allemaal bij. En dat nemen we maar voor lief.

Maar meid, geweldig nieuws voor jullie dus!! Wat een heerlijk gevoel is dat he! proficiat meid, op naar de 1e echo!

13. secondhope

23 jun 2011
    24
    0
    0
    De tijd zal het leren Susanne .... Lief dat jullie allemaal zo meedenken! thanx!

Hopen dat je morgen een mooie echo te zien krijgt met veel gouden eieren! Die flink willen groeien en ook nog op gezelschap zitten te wachten ;)
    Succes meid!!

14. secondhope

23 jun 2011
    24
    0
    0
    Uuuuh nee ik verveel me niet ..... hihi al lijkt dat wel zo met 3 berichtjes onder elkaar :D
    Tja, moet wat he om de kruipende dagen door te komen!

Maar een vraagje, hoe krijg ik een onderschrift (handtekening) gezet? Begrijp er niets van..:(

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    :Dhaha, ja ik ken dat, moet me de laatste dagen voor me NOD echt losrukken van zp:D

je onderschrift is inderdaad je handtekening, wat kukt er niet dan?

16. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @secondhope....lekker toch zo'n site als deze waar je je gal kunt spuwen? Wilde schrijven je ei kwijt kunnen,maar dat klinkt in deze zo stom haha! ;)

Bij gebruikersinstellingen staat ergens handtekening...daar kun je die aanpassen....

17. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey

Zo ben net even op school geweest,hadden schoonmaakavond op school. Maar wat is de opkomst van ouders dan minimaal. Er waren maar 2 ouders van de 10 leerlingen die ik heb. Maar goed we hebben mooi even wat schoongemaakt.
    Net even heerlijk een wijntje met manlief in de tuin gedronken, lekker.

Morgen om 10.00 moeten we zijn zaad inleveren bij het lab en dan om 12.00 de inseminatie.
    En dan breken die twee verschrikkelijke wachtweken weer aan.
    Maar gelukkig zijn dat ook mijn twee laatste weken voor de zomervakantie. En die zijn altijd druk op min werk dus dat is wel gunstig.

18. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    je maakt het spannend hooor!
    ik hoop het het van harte voor je dat je alsnog een positieve test in je handen krijgt!

19. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ susanne 74
    Succes morgen met de echo. Ik hoop dat er hele mooie eitjes te zien zijn.

20. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg

Ohhhhh....spannend E82....heel erg veel succes morgen!!! Doe die zwemmers allemaal reddingsbandjes om! ;)
    En dank je wel....hoop ook dat het dit keer goed gaat!

Deel Deze Pagina