eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0
    Spannende dag vandaag meid! Heel veel succes!!

2. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes hoor!!!

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Heel veel succes :) ga heel hard duimen voor jullie!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Suzanne74, succes met de FM, ik mag zelf ook weer vandaag, dus ik hoop dat we allebei mooie eitjes te zien krijgen;):)

Secondhope, hè je onderschrift is nu dus wel gelukt! hoe gaat het met je? nog getest?

Evi81, jij ook veel succes vandaag bij de FM.

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Even update: het eitje is goed gegroeid:), nu 14mm. Vrijdag mag ik weer voor FM.

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeej!:)

Had een vraagje.Op welke dag in je cyclus gaan jullie voor je 1e FM?

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Suzanne68, ik ben vorige cyclus en deze cyclus op cd12 voor de 1e FM geweest en dit is door de gyn zelf bepaald, uitgaande van een cyclus van 30dg

8. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen!

babbel fijn dat je ei de goede kant op gaat, bijna klaar voor de bevruchting ,)

susanne 74 en evi, jullie ook veel succes voor de fm vandaag!!

e82, wat een spannende dag vandaag voor jullie, heel veel succes en vooral veel succes met de wachtweken.... Pfff....

hier gaat alles goed, nergens last van nog. Voel wel dat er wat aan het veranderen is in mn buik en kan moeilijk naar de wc maar nog niet misselijk of pijnlijke boobs. Heb weinig eetlust, dat dan weer wel maar dat zal wel goed gaan komen over een tijdje haha.

9. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0
    @Babbel81 Jaja, mijn onderschrift ... heb het gevonden!
    Met mij gaat het wel, nog steeds wachtende op de menstruatie. Blijf maar krampen houden, echt zo lastig. Word er gewoon sago van ... pff
    Nee niet getest, geloof er niet zo in. Vandaag zal het heus wel doorkomen.... het rare is eigenlijk dat dit de 6e dag is dat ik zo'n last van mijn onderrug en buik (menstruatie aankondiging) heb. Enkel heb ik dat normaal natuurlijk nooit zolang, hooguit 2 dagen.

Was jij zo snel alweer terug vandaag van je fm?
    Houd je eitje goed warm, broed maar flink! ;) Dat ze flink groeit!

10. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0

Whaha tot vervelends toe!! :D
    Fijn meid, dat je je zo goed voelt.

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland

Oh dat is dan wel vreemd, dat je de krampen al meerdere dagen hebt. Balen dat je er zo'n last van hebt:(.

Ja zh is +/- 20 min.rijden en ik ben voor de FM snel aan de beurt( in tegenstelling tot een gewone afspraak;)) dus dan ben snel weer thuis:)

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Paula, wat fijn dat je, buiten je eetlust , nog zo weinig kwaaltjes hebt. Hopelijk blijft het zo:)
    Heb je al een afspraak gemaakt voor een 1e echo?

13. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Olalalalala de vriendinnekes hebben al veel geschreven...

Eventjes ter info, mijn fm is maar volgende week dinsdag, niet vandaag. Kmoet nog eventje geduld hebben voor we er weer kunnen invliegen.

Secondhope ik hoop eht dat het raak is voor jou hoor, je zal wel met zenuwen zitten. Wel al heel flink dat je niet meer hebt getest. Ik zelf zou er 17 gedaan hebben :D:D:D

Babbel goed he, op naar vrijdag!!

Susanne veel succes he!!!

E82, hoe wast lieveke?? Nu lekker weer 2 weekjes wachten. Die killing 2 weken zullen hopelijk snel voorbij gaan. We steunen u he.

Paula wanneer heb je u eerste echo? Moet jij geen bloed laten prikken. In belgie moet je vanals je een positieve zwangerschapstest hebt bloed laten prikken.

Dikke XXX voor jullie

14. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0

Nou ...... testje gedaan hoor.
    Negatief :x
    Wist het wel, en vandaag niet zwanger dan morgen ook niet.
    Heb net al een verdrietige drift woede aanval gehad, alle deuren en kastjes moesten het ontgelden.

15. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Zo...vanmorgen FM gehad...was nu 17,5mm, vanavond Pregnyl spuiten en vrijdag weer IUI....spannennnnnnnd! :D Hopen,hopen, hopen dat het dit keer wil lukken!
    Had vanmorgen een andere arts, zij zag wel iets in mijn baarmoeder op de echo...mocht de IUI nu weer niet lukken moet ik volgende keer de 3de dag van de cyclus een echo laten maken om te kijken wat het is. Kon een poliep of iets dergelijks zijn, moest me er niet al te ongerust over maken. Maar ja, met mijn achtergrond doe ik dat dan stiekem toch wel weer :-S

16. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suzanne,
    Nog even niet aan denken meid, nu volop ertegenaan met die iui! Elke kans die je krijgt is er weer eentje he, en wie weet.....
    Hopelijk heb je de komende 2 weken veel gepland, zodat die vervelende wachtweken voorbij vliééééégen! :cool:

@secondhope,

Wat jammer zeg :( Hopelijk kan je snel aan je nieuwe cyclus beginnen dan... Voor je 't weet ben je weer aan je eerste fm! Kop op hoor!

17. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Secondhope das klote he. Pff know the feeling. Smijt maar eens goed met de deuren, doet deugd. Hoop dat ze er snel mogen doorkomen zodat je weer kan uitkijken naar de volgende. Dikke knuf!!

Susanne...Maak je geen zorgen. Ga mee hopen voor jou dat het lukt deze maand!!

xxx

18. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @secondhope....jammer joh! al klinkt dat zo makkelijk om te zeggen jammer...weer hoe het voelt, tis kl*te!!! Sterkte ermee!!!

@Evi en Roos...tuurlijk gaan we er weer tegenaan deze 2de ronde, vond het gewoon even akelig dat zij iets zag (dat misschien wel niks is, maar dan toch) met mijn PAP3B van toen in het achterhoofd...

19. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @Babbel...jij ook weer succes he!!! Waarom krijg jij vrijdag nog eerst een FM? Of omdat het nu nog niet groot genoeg was?
    XXX

20. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle

Ja versta dat hoor, ik zou het ook wel akelig vinden. Maar ze zeggen dat het niets is om je zorgen over te maken dus probeer dat zo weinig mogelijk te doen lieveke. Makkelijk gezegd van mij natuurlijk want kzou hetzelfde reageren als jij. Bij mij had de Gyn ook een kleine vergroeiing gezien, moest me ook niet ongerust maken. Kon een klein vleesboompje zijn. Na 2 maanden was er niets meer te zien.

Xxx

Share This Page