eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0
    Dank jullie wel lieve meiden!!
    Verder heb ik het hier druk .... bijna op vakantie! Dus stort me volledig op het netjes achterlaten en inpakken.
    Deze maand dus rust en volgende maand zien we weer.
    Vooralsnog geen menstruatie, fijn ... zul je zien,krijg ik er ook nog gratis bij tijdens de reis, heb ik dat :cool:

x

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh jammer meis:( :(, ms wel fijn even op vakantie, lekker aan wat anders denken, waar gaan jullie heen?

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja eitje was nu nog maar 14mm, dus vrijdag weer een FM en ik denk dan a.s maandag de 2e IUI.

Voor jou worden het dus weer 2 spannende, zenuwslopende weken:p we gaan je er doorheen helpen hoor! en als de gyn zegt ,geen zorgen maken...ja is best lastig denk( zou ik stiekem toch ook wel hebben;))

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Haha, geweldige woordkeuze:D :D. Oh ik dacht dat je vandaag al mocht, hopelijk gaat deze week dan weer snel om

E82, is alles goed gegaan vandaag met de IUI?
    goed aantal zwemmers naar binnen gelaten?:) sterkte met het vervelende afwachten

5. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0
    Italy! Bootje mee, komt helemaal goed!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland

Oooh, klinkt heeerlijk:D

7. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @secondhope...heerlijk hoor! probeer er lekker van te genieten!

@Babbel...worden idd weer 2 hele langeeeeee weken hihi! Voor jou ook weer spannend dan! Hoe groot moet het eigenlijk minimaal zijn? Stomme vraag mss, maar weet het eigenlijk niet.
    Net de Pregnyl weer gespoten, dus circusje is weer begonnen hier ;)

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    @Suzanne74, volgens mij rond de 18mm spuiten met de pregnyl en met de IUI is het dan tussen de 19 en de 21mm
    Ah, spannend weer hoor:D! ik heb gisteren het recept weggebracht, dus ik ga morgen me 'shot' ophalen;):p

9. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    We lijken net zo'n verslaafden hier...moeten we ook een afkickcursus gaan doen wanneer het eindelijk gelukt is bij ons allemaal? Lijkt me wel gezellie! :D

10. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Hey Lievies

Eventjes snel voor dat ik ga slapen, want we komen net thuis.
    De IUI is goed gegaan. Het zag er vanbinnen goed uit wat beterft de timing. Kon ze zien aan mijn slijm. De zwemmers van manlief waren uitstekend. Ze hebben maar liefst 89 miljoen zwemmers naar binnen gebracht. Dus wat dat betreft moet het toch goedkomen.
    Morgen begin ik met de bollen in brengen en dan hopen dat we over twee weken een goede bloedtest te hebben.
    Hoop dat het raak is. Ze hebben in het zh een zomerstop van 22 juli t/m 22 aug.
    Op zich wel lekker even een maandje niet hoeven te spuiten, maar aan de andere kant hoe pakt mijn cylcus dan uit. Want die is nu wel mooi met de hormonen. Nou ja we zullen het beleven.

Daarna lekker even samen geluncht en toen doorgereden naar Friesland om te gaan kijken voor onze nieuwe achterpui met openslaande deuren. In de bouwvak gaan we beginnen met de uitbouw.
    Daarna bij mijn schoonouders wat gegeten en komen dus net weer thuis.

Ik ga morgenvroeg even teruggelezen want jullie zijn druk aan de beb met elkaar geweest, gezellig.

Wetrusten voor jullie allemaal!

xxx

11. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    :$ 89 miljoen? Als er daar geen bij zit met een ijzeren willetje...wat een hoop zeg! Hier waren het er 7,4 miljoen vorige keer...misschien moet ie ze ook wat langer opsparen haha! ;)
    Gaan duimen voor je E82! :)

Truste allemaal!

12. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    E82, dat ziet er goed uit hoor! Ik duim mee!

13. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0
    @E82 Wow meid!! Dat zijn nog eens zwemmers!! Er zal er vast ééntje tussen zitten ..... Succes!

Hier is de menstruatie doorgekomen, klap was gisteren al. Dus ergens ben ik opgelucht. Nu lekker op vakantie en volgende maand met frisse moed beginnen! Meiden bedankt! Tot na de vakantie ..... ik kom terug!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    E82, nou aan het aantal zal het dan iig niet liggen, fijn hoor:) bij jezelf ook op het goede moment, dus je maakt een goede kans dat het gelukt is, ik ga ook heel hard voor je duimen:D!

Secondhope, ah jammer meis, maar je zei hetzelf al,je was al wel voorbereid. Een hele fijne vakantie gewenst:) rust maar lekker even uit saampjes.

15. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Wat ontzettend balen dat je ongesteldheid is doorgekomen.En idd dat is dan even een grote teleurstelling. Dikke knuffie.
    Maar je gaat lekker op vakantie naar Italie. Heerlijk
    geniet er lekker van meid en vooral van elkaar.
    Je even weer helemaal opladen in de zon:)
    Veel plezier, wanneer ga je precies weg?

16. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Dank je Roos. Hoest met jou?

17. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16

18. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ susanne 74

whapa jij hebt morgen ook je 2e IUi, spannend.
    Hoe laat moet je? Alvast veel succes.
    En dan ook jij weer op dat beruchte wachtbankje.
    Ga ook voor jou ontzettend hardduimen.
    Kuzzie

19. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    is er trouwens bij jullie in het ziekenhuis ook zomerstop wat betreft de IUI?

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    E82, hier gaat alles zoals het normaal ook gaat, dus wel veel ovu-pijn,maar ik raak er wel soort van aan gewend;)

Ja over de zomerstop, ik las het bij jou en toen dacht ik, oh hebben wij dat ook? volgens mij doet maar 1 gyn bij ons de IUI's en de FM's, dus als die met vakantie gaat, hebben ze , denk ik , een stop.

Zal het morgen eens vragen( als ik de kans krijg).

Share This Page