eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is alles rustig... nog niet veel kwaaltjes te merken. Af en toe wat gerommel en wat krampen (en al 1kg erbij *zucht* ;) ), erg gespannen (.)(.) en sinds gisteren zo emotioneel als wat :D op het hilarische af zelfs!
    Manlief kwam gisteren thuis van werk, ik barst in tranen uit ;)
    Tv aan, opnieuw van dat, weer zonder reden
    Ook nog even babyboom gekeken.... gebeurt wel vaker dat ik daar eens een traantje bij laat, maar nu... gesnotter van de eerste tot de laatste minuut :$
    ach, 't zal er bij horen zeker? :)

2. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Oh wat fijn dat je wel goed voelt. En dat emotionele dat ken ik wel van toen bij de zwangerschap van Ian. Ik huilde toen ik om de gekste dingen, hi hi:D
    Wanneer heb je de eerste echo?

3. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 augustus pas... gyn was nog op vakantie, dus met 7weken kon niet... dan maar op (bijna) 9 weken... mn geduld wordt op de proef gesteld :$:)

4. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Oeh la, la dat is dus idd nog even wachten. Maar dan zie je wel een heel mooi mensje op de echo;)

5. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @E82....thanks! Morgen om 10 uur mag ik daar zijn! En dan worden het weer 2 hele lange weken op dat wachtbankje!
    Das wel een goeie van die zomerstop...weet eigenlijk ook niet of ze dat hier hebben...maar als ik een beetje tel zelf en het zou nu niet lukken, dan zou ik er toch een rustmaandje tussen hebben, want we hebben gisteren een vakantie geboekt! Dus nu is de vraag....gaan we met z'n 4en of met z'n 5en hihi

6. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @Roos...dan moet je idd nog lang wachten...was ook niemand anders die die echo kon doen? Ik zou het dan ook willen zien! Lekker he als je hormonen zo op hol slaan...nu gaat het nog,maar vorige keer had ik echt na een paar dagen last van die Pregnyl, van mij mag dat nu echt wel wegblijven!
    Wanneer mag de rest hier nu weer?? Ben het even een beetje kwijt allemaal...mss een nieuw lijstje maken?
    XXX

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Suzanne74, alvast heel veel succes voor morgen:)
    en een nieuw lijstje is een goed idee!

All, nog even een vraagje over de pregnyl, vorige keer toen ik de flesjes moest openbreken, brak de bovenkant in heel veel kleine stukjes en had ik mezelf er zelfs aan gesneden:)... wat is de juiste manier om het te doen, of hoort het in kleine stukjes te breken?

8. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @babbel....ff snel vanaf m'n foon,kan nog niet slapen...gezonde spanning? ;)
    Dank je wel!!!
    Op de hals van de ampullen staat een puntje,met een gaasje of papier daar de hals vastpakken en van je af breken. Puntje aan voorkant en naar achteren breken dus.
    Heb zelf jaren in de zorg gewerkt dus spuiten was niks nieuws voor me,al is t bij jezelf toch anders.....
    Truste allemaal!!! Xxx

9. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suzanne, veel succes vandaag!

@babbel, inderdaad het bolletje naar voor en dan breekt het netjes af. Manlief kan het ook niet... elke keer de hele tafel vol scherven :D

10. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @Roos...dank je wel! Zit er al helemaal klaar voor, mannetje zal nu bijna daar zijn met zijn potje, werd vanmorgen al gewekt van het lukt me niet :$ denk dat moeten we dus niet hebben, maar is uiteindelijk toch gelukt, niet zoveel, maar hoop dat het genoeg is ;)
    Op naar 10 uur en hopelijk naar nu wel een gelukte poging!!

11. secondhope

Jun 23, 2011
    24
    0
    0
    Succes meid vandaag!!
    Spannend!
    Alle andere meiden, jullie ook succes deze maand! Tot over een week of 4 ;)
    Hopelijk allemaal zwanger wanneer ik terug ben .... :D
    Succes! Doeiiiiiiii

12. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hey Secondhope!

Dank je wel! Wilde zeggen gaat wel lukken, maar dat mogen we weer 2 lange weken afwachten!;)
    Dacht dat jullie al vertrokken waren....hele fijne vakantie toegewenst, geniet ervan en daarna met al die opgebouwde energie ook op naar de volgende poging!!

13. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal!!

Ja ik leef nog ;) haha.
    sorry maar heb een hele drukke week gehad. Wel een hele leuke week natuurlijk maar weinig tijd gehad om op het forum te zitten.

Ik wil me nu natuurlijk ook lekker bezig gaan houden met het zwanger zijn en alles wat daarbij komt kijken dus sorry als ik jullie wat verwaarloos maar moet mn tijd echt een beetje gaan verdelen.

Ik zal even terug gaan lezen wat jullie allemaal geschreven hebben.

14. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    E82, jeetje dat zijn een hoop zwemmers!!!!! bij ons waren het er 'maar' 15mln. Idd. als daar geen doorbijter tussen zit dan weet ik het ook niet meer hoor!
    Heel veel succes op het wachtbankje.... ik weet het het duurt heeeeel lang maar zodra je een echt oergevoel krijgt.... dan sla die niet in de wind, ik wist het een week na de iui al ;)

Secondhope, toch die ongi dus.....:( Maar wel fijn dat je lekker op vakantie kunt. Geniet er lekker van en daarna ben je weer helemaal als nieuw voor de volgende ronde.

15. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    haha Roos, als ik dit zo lees... oejeoj! haha. Je bent een week verder dan mij maar ik voel nog niks van dat alles, er staat me misschien nog een hoop te wachten dus.
    Ik ben gelukkig nog niet aangekomen, sterker nog ben afgevallen, heb gewoon geen honger. Dus ik eet wel maar zit meteen vol. Ik ben verder nog niet misselijk en ook geen last van mijn borsten. Ik ben alleen erg moe. Ik word om 5u smorgens wakker en doe dan geen oog meer dicht en dan komt om 13u het mannetje met de hamer langs.
    Maar goed, als het daar bij zou blijven.... dan hoor je mij niet klagen!

16. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    Susanne74, heel veel succes vandaag!!!!! oehh dat ze maar snel mogen zwemmen en toehappen ;)

17. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    O en ik heb een lijstje gevonden, klopt natuurlijk niks meer van dus als iedereen het weer even aan wil passen??

10 juni, Babbel81 (verminderd zaad)
    10 juni, E82
    11 juni, the girls ( donorzaad)
    13 juni, Suzanne74 (operatie baarmoederhals ivm 3B)
    14 juni, Anouk
    15 juni, Roos1
    19 juni, Evi81 (verminderd zaad)

NOD

26 juni, Anouk
    28 juni, Susanne74 of omstreeks, laatste tijd moeilijk te peilen bij me
    28 juni, the girls
    30 juni, Roos1
    02 juli, Evi81
    04 juli, Paula
    11 juli, Suzanne68

Zwanger:
    Paula eerste IUI, uitgelteld: 13 maart 2012
    Roos tweede IUI

18. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    en wat ik al zei, ik zal er wat minder zijn maar ik blijf mee lezen hoor en als ik tijd heb weer lekker mee kletsen!

Heel veel succes allemaal met het wachtbankje, pfffffff.... en natuurlijk met de invliegers ;)

19. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag zoetekes....
    Jaaaaa kmoet weer veel lezen, amai.
    Hier ook al heel druk geweest maar denk veel aan jullie.

Veel succes allemaal met het wachtbankje, volgende week vlieg ik er ook op. Kmoet wel zeggen dat ik er minder mee bezig ben dan vorige maand. Doet wel beetje deugd, beetje meer rust in mijn hoofdje. Denk ook dat het is omdat niemand het weet...hahaha...

Duimpjes omhoog voor de eitjes, de zwemmertjes en de beebjes!!!

XXXXXXXX

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    IUI

11 juli, Babbel81 (verminderd zaad)

NOD

24 juli Babbel81

Zwanger:
    Paula eerste IUI, uitgeteld: 13 maart 2012
    Roos tweede IUI,

eitje was vandaag 17mm, dus moet morgenavond pregnyl zetten en dan maandag voor de 2e IUI:).
    Wordt a.s zondag 30;) en ga een erg rare verjaardag krijgen ,denk ik:p gelukkig weten wel een aantal van de familie wat er speelt, dus die zullen me wel helpen, als ik een beetje verstrooid ben;):)

Share This Page