Suzanne74, ai was vanochtend dus even lastig met het beruchte potje, gelukkig is het wel gelukt...is de IUI ook goed verlopen? Nog een paar daagjes dan kom ik jullie gezelschap houden op het wachtbankje
Hey Babbel, ja hoor, is op zich wel goed verlopen. Heb alleen een beetje bloedverlies, maar dat had ze me al gezegd dat dat zou kunnen. En pijn in mijn buik en rug, zelfde pijn als ik normaal ook wel heb met m'n eisprong,maar nu net een graadje erger, heb me straks ook maar een paracetamol gepakt. Heb al ergens gelezen dat dat mss ook door de Pregnyl kan komen?
Suzanne74, oh dat is wel vervelend, ja heb het wel in de bijsluiter gelezen dat je daar last van kan hebben. Nou dan lekker op de bank gaan hangen en vroeg naar bed! Morgen is het dan hopelijk weer over
Das wel te hopen ja...anders toch maar even bellen of het normaal kan zijn , maar komt goed, we houden moed!!! Zal me ook nog even aanpassen weer op het lijstje
IUI 8 juli Susanne74 11 juli, Babbel81 (verminderd zaad) 20 juli, Suzanne68 NOD 21 juli Susanne74 (of omstreeks ) 24 juli Babbel81 3 augustus Suzanne68 Zwanger: Paula eerste IUI, uitgeteld: 13 maart 2012 Roos tweede IUI, Hier begint de ongesteldheid langzaam door te zetten.Nu nog bruinverlies ,maar vermoed morgen dag 1.Eerste FM op dag 8 of 9 wegens missen van ei de vorige cyclus.En als alles gewoon normaal verloopt de IUI op de 20ste.Geen Gonal meer deze cyclus.Alleen nog de Ovitrelle straks. Probeer het wel bij te houden hier,maar nog niet met heel veel succes.Sorry daarvoor Toch al 2 zwangeren.Dat is positief
Suzanne74, ja ik reageer wel op de hormonen, ben meestal ook niet zo gezellig na me ei-sprong Ja, dat zou wel weer heel bijzonder zijn ( dan zou ik toch nog zwanger zijn( achteraf) vòòr me 30ste haha Suzanne68,hopelijk morgen dan cd1 en een mooi (zelfgemaakt) eitje op 20juli!
Spannend dan Suzanne.....succes! Zou wel speciaal zijn Babbel! Hier is de buikpijn van gisteren gelukkig weer weg, straks toch nog iets afscheiding, roze, dus geen helder bloed meer zoals gisteren. Zijn die 2 weken nog niet om??? haha
Suzanne74, oh gelukkig dat je je weer wat beter voelt. nee helaas meis, de 2wk gaan niet zo hard als je zelf zou willen
pregnyl net gezet, 1 potje weer het topje in heel veel kleine stukjes gebroken,maar geen snee in me vinger dit keer( had de pleisters al klaar liggen) en het andere potje normaal gebroken, dus de tips helpen geholpen , bedankt suzanne en roos vorige keer was ik gelijk erg misselijk en het zweet brak me uit, nu geen last van( dus ms vorige keer toch ook van de spanning geweest)
IUI 6 juli E82 8 juli Susanne74 11 juli, Babbel81 (verminderd zaad) 20 juli, Suzanne68 NOD 20 juli E82 21 juli Susanne74 (of omstreeks ) 24 juli Babbel81 3 augustus Suzanne68 Zwanger: Paula eerste IUI, uitgeteld: 13 maart 2012 Roos tweede IUI,
zo weer een boel terug te lezen. Hier gaat alles prima, soms een beetje een kort lontje maar ach. Verder niet echt wat bijz te melden.
Susanne 74, de IUI weer achter de rug en nu maar weer afwachten, beh niks an. LATEN WE HOPEN DAT HET RAAK IS! Babbel jij je spuit weer gezet en nu afwachten tot maandag, toi, toi En dan zit je (gezellig) bij ons op het wachtbankje.
@E82...dat hoop ik voor jou ook! Dat het bij allemaal maar snel roze mag zijn! Had vanavond toch weer even wat roze afscheiding, kan dat nu nog zijn doordat ze mss wat geraakt heeft in mijn baarmoederhals? @Babbel...fijn dat het spuiten nu toch iets beter ging dan word nu weer spannend allemaal! fijne verjaardag morgen!
Vanmorgen bruin oud bloed...begin me dan toch wel weer ongerust te maken en af te vragen of dat normaal kan zijn.....
@babbel, dat misselijk worden van die pregnyl heb ik ook een keer gehad... de eerste keer dat ik de spuit zelf zette...was alleen thuis en denk dat het ook de spanning wat was... meteen beginnen draaien --> net op tijd op de zetel kunnen gaan liggen de keren nadien ging het gelukkig beter!
oh hè wat vervelend,maar het zou kunnen dat de eendebek toch voor een lichte bloeding heeft gezorgd en dat dat er nu nog uitkomt?