Spannend M82...we houden mekaar op de hoogte he!!! XXX @Danip, dan zit je dus al 17 dagen na je IUI, das idd wel lang. Hoef je geen bloed te gaan laten prikken?
@ Roos Ja er is een verhoogde kans op een meerling nu, hoop in iedergeval dat het raak is deze ronde maar we wachten af @ danip Hoop voor je dat het alsnog positief word !! Zou geweldig zijn toch
Bedankt voor de tip! we hebben hier zelf voor het laatst geklust op vrijdagavond , maandag dan de IUI gehad en gisterenavond voor de zekerheid weer geklust Veel succes do. ,dat het eitje dan maar mooi gegroeid is
Danip, hè wat vervelend die extra onzekerheid, hoe lang is je lf normaal? anders toch even het zh bellen en het gewoon vragen. Duim dat je toch nog een posi test in handen krijgt
IUI 6 juli, E82 8 juli, Susanne74 11 juli, Babbel81 12 juli, M82 20 juli, Suzanne68 NOD 21 juli Susanne74 (of omstreeks ) 24 juli Babbel81 3 augustus Suzanne68 Zwanger: Paula eerste IUI, uitgeteld: 13 maart 2012 Roos tweede IUI, M82en E82 ben zo vrij geweest, om jullie op het lijstje te zetten , weet alleen jullie NOD niet ,dus dat mogen jullie zelf invullen
IUI 6 juli, E82 8 juli, Susanne74 11 juli, Babbel81 12 juli, M82 20 juli, Suzanne68 NOD 21 juli Susanne74 (of omstreeks ) 24 juli Babbel81 26 juli M82 3 augustus Suzanne68 Zwanger: Paula eerste IUI, uitgeteld: 13 maart 2012 Roos tweede IUI, M82, haha, nee hoor dat maak niet uit, heb het voor je gedaan
Goedemorgen allemaal! er zitten er weer genoeg te wiebelen op het wachtbakje zie ik wel.... Wat spannend!! En E82, 3 eitjes?? Dan kan het toch bijna niet meer missen he dani, hoeveel pregnyl heb je gehad?? Als het 1x 5000 was dan is dat allang uit je lichaam.... Ik zou ook het ziekenhuis bellen. Tenzij je lf altijd zo lang is?? oehhh ik duim me suf voor jullie hoor, allemaal de 2e iui zwanger!! Of eerste dani. hier alles goed, nog niet misselijk, geen zere boobs.... Tuurlijk voel ik wel wat in mn buik en af en toe een zere tepel maar ik mag echt niet klagen. Ben af en toe vreselijk moe en ik slaap heel slecht, iedere dag om 5u wakker, maar dat is het dan ook wel. Ok het is nog heel vroeg en alles kan nog komen maar voor nu ben ik heel blij
fijn dat alles goed gaat, paula! Ik zie dat jij ook nog even geduld moeten hebben voor je eerste echo... 16aug...pfieuw! Ik moest normaal gezien 2aug komen, maar heb mn afspraak toch nog een weekje kunnen vervroegen oef! (geduld is duidelijk niet mn sterkste kant )
Roos, oh dus jij krijgt over 2wk al je 1e echo? spannend Paula, fijn dat je nog zo weinig kwaaltjes hebt, hoop dat het zo blijft voor je en de datum voor je 1e echo staat op 16 augustus? Ga nu al duimen voor een mooi kloppend hartje
Hey Allemaal Even twee dagen druk geweest met oudergesprekken en laatste dingen van het schooljaar afronden. Hier gaat het goed hoor, af en toe een beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik. Maar voor de rest nergens last van. Nog 1 weekje wachten. Vind de wachttijd nu sneller gaan dan de vorige keer. Maar toen had ik ook vakantie en nu heerst er vakantiestress op het werk.
Hey Babbel, Heb even mijn NOD dag toegevoegd IUI 6 juli, E82 8 juli, Susanne74 11 juli, Babbel81 12 juli, M82 20 juli, Suzanne68 NOD 20 juli E82 bloedtest 21 juli Susanne74 (of omstreeks ) 24 juli Babbel81 26 juli M82 3 augustus Suzanne68 Zwanger: Paula eerste IUI, uitgeteld: 13 maart 2012 Roos tweede IUI,
Hey M82 jij zit ook weer op het beruchte bankje! En wel 3 eitjes, super joh. Dat kan bijna niet missen toch. veel succes!