eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Hoi allemaal.

    Ik ben gisteren met de Gonal begonnen voor mijn 1e IUI.
    We zijn al 4 jaar bezig en hebben ondertussen 5 mken achter de rug.
    De IUI is omdat de tijd een beetje begint te dringen,omdat ik in augustus 43 wordt.Er zat een poliep in mijn bm,die waarschijnlijk de oorzaak was van de mken.Die is er nu uit.Ik vind het allemaal wel erg spannend.En ook al weet ik dat IUI de kans op mken niet verkleint heb ik er zo toch een veel beter gevoel over.Van de Gonal heb ik niet zo veel last.Maar ben pas gisteren begonnen met spuiten.
    Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven.
    Ik heb nog niet veel gelezen hier,dat ga ik zo even doen,zodat ik ook een beetje op de hoogte ben van jullie verhalen ;)

    Groetjes,
    Suzanne
     
  2. Evi81

    Evi81 Actief lid

    13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Hey Allemaal...

    Zoooo tof dit hier te vinden!! Lekker je hartje luchten bij mensen die hetzelfde meemaken.
    Zwanger worden verloopt ook niet echt vlot voor ons. We zijn nu terug bijna 2 jaar aan het proberen na mijn miskraam.
    Eindelijk is er beslist om met iui te beginnen.
    Moest deze ochtend voor mijn eerste echo en bleek dat mijn eitje perfect was, dokter heeft meteen de pregnylspuit gezet en morgenvroeg is de inseminatie. Allemaal heeeeel spannend.
    Ik probeer zo goed mogelijk met mijn voetjes op de grond te blijven maar hoop zo dat het snel raak mag zijn.
    En ik duim voor ons allemaal dat we tegen kerst met een heel mooi buikje lekker warm tegen de kerstboom mogen zitten....

    Xxx
     
  3. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Kan ik dat ergens vast leggen;):D
     
  4. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Welkom Evi81, heel veel succes morgen met de IUI:) ga voor je duimen. En dat plaatje bij de kerstboom zie ik ook wel zitten!

    Welkom Suzanne68, heftig hoor:( al 4 jr bezig voor jullie wondertje
    en al 5mk gehad. Wel heel fijn dat de kans daarop nu een stuk minder is, doordat die poliep weggehaald is:)
    Ik duim voor een mooi eitje, wanner heb je de 1e FM?

    Welkom Chelleke84 , wel fijn dat de HSG goed is ( en extra voordeel is nu wel dat alles mooi doorgespoten is, vergroot je kans nog wat meer!:)) alvast veel succes maandag met de 1e FM en nattuurlijk voor de verwachte IUI op woensdag.
    Je gaat dus geen hormonen gebruiken?

    Welkom M82, je kan gelijk bij mij en E82 aanschuiven op het wachtbankje:) ja ik voel ook van alles,maar ja dat heb ik eigenlijk elke maand wel op het wachtbankje, dus ik probeer(!;)) er niet teveel op de letten.

    Hoe is het met de andere Dames?
     
  5. Chelleke84

    Chelleke84 Fanatiek lid

    4 aug 2010
    3.445
    2
    38
     
  6. E82

    E82 Actief lid

    15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey Dames

    Hoe lang blijven de hormonen van het spuiten eigenlijk in je lichaam zitten.
    las ergens dat na 10 dgn na de puregon/ovitrelle het uit het lichaam moet zijn.
    Ik heb namelijk wel eens postief getest terwijl ik helemaal niet zwanger bleek te zijn:(.
    En aangezien ik vrijdag mag testen zat ik zo te denken dan moet ik tot s'maandags wachten op een bloedtest. (vrijdag is mijn werkdag).
    Ach ja we zullen wel zien.
    Mss zijn dan de :x:x al op bezoek.
     
  7. E82

    E82 Actief lid

    15 jun 2011
    306
    0
    16
    @Suzanne68
    Welkom, poeh wat zijn jullie al lang onderweg voor jullie kinderwens. En 5 miskramen achter de rug, pittig hoor.
    (Ik heb er 3 achter de rug).
    Ik hoop voor je dat de IUI jullie gaat helpen.
    Zelf heb ik ook 125 Gonaal gespoten en Ovitrelle(36 uur voor IUI) Het spuiten is mij erg mee gevallen. Hoop dat het voor jou ook mee mag vallen.
    Toi,toi. En dat er maar een mooi eitje(s) mag groeien.

    @ Evi81
    Succes morgen en dan maar hopen dat je over 2 weken met een postieve test in de handen zit!!

    @ Chelleke84
    Wat fijn dat je de eerste drie rondes geen hormonen hoeft te spuiten. Maar ik hoop voor je dat je de drie rondes niet allemaal nodig hebt!!
    Succes van de week.

    @ Babbel
    Hoest met jou? Ben je de dagen ook al aan't aftellen?
     
  8. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    E82, ja het klopt na 10dagen is de pregnyl uit je lichaam en kan je er niet meer vals-positief door testen ( bij mij was dat dus morgen;) ) maar ik probeer nog vol te houden tot zeker maandag met testen....mijn lf is meestal korter ,dus vandaag dat mijn NOD woensdag al is en ik mag( moet) het gewoon thuis testen.

    Ja dagen duren lang,maandag heb ik ook vrij, dus heb ik de hele dag tijd om eraan te denken...en mezelf dus gek te maken:D:p

    Je zou toch zelf vrijdag, of zaterdag een test kunnen doen en dan maandag evt. de bloedtest. Of vind je dat niks?

    Succes nog met afwachten.
     
  9. Evi81

    Evi81 Actief lid

    13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Pieppiep...

    Voila de inseminatie is vlot verlopen. Niets van gevoeld.
    Super spannend nu maar die 14 dagen wachten is echt verschrikkelijk!!! Pfff.... Hopen hopen hopen.
    Heb wel wat last in mijn buik nu maar zal wel normaal zijn zeker.
    Mijn duimpjes staan omhoog voor ons allemaal!!!!!!

    Xxxx
     
  10. M82

    M82 Lid

    10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Weet iemand wanneer die pregnyl 5000 uit je lichaam is ? ik heb hem op de 11e gezet om 21.00uur s'avonds ?
     
  11. Evi81

    Evi81 Actief lid

    13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    hmmm...ik dacht na 10 dagen. Kvraag het me eigenlijk ook af.
     
  12. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    M82, Evi81 op de bijsluiter staat dat de pegnyl na 10dagen uit je lichaam is.

    Evi81, ja het stelt niet zoveel voor hè de inseminatie;):) fijn dat het allemaal goed gegaan is en ik had die dag ook wat last van buikpijn.
    Heel veel succes met de slopende 2weken wachten. We zijn hier als je je frustaties erover kwijt wil:D
     
  13. Evi81

    Evi81 Actief lid

    13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Badankt babbel... jullie zullen da veel frustraties mogen horen:p...
    Bij jou is het bijna D-day, en hoe voel je u???
    xx
     
  14. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi81, heb last van me 'normale kwaaltjes' na me ei: snel moe, chagerijnig, warrig en geen zin om wat te doen:) oftewel, wordt gek van mezelf;)! manlief kan zichzelf gelukkig goed bezig houden, dus die heeft niet zo'n last van me:p
     
  15. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hoi Paula,

    Alvast heel veel succes met je eerste IUI, ik heb de eerste pas gehad, de 13e, dus moet nu afwachten tot de 27e...dan mag ik bloed gaan laten prikken....spannend allemaal!!!
     
  16. E82

    E82 Actief lid

    15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ Babbel
    Ik denk wel dat ik vrijdag een test ga doen. Maar ga sowieso maandagochtend mijn bloed laten checken.
    Helaas werk ik altijd op vrijdag.
    Maar jij bent morgen vrij, hoop dat je de dag een beetje doorkomt!
    Hoest verder dan?

    @ Evi81
    Fijn dat je vandaag je inseminatie hebt gehad. En idd het is zo gepiept.
    En nu maar duimen. ik duim met je mee.

    Natuurlijk duim ik ook voor alle andere dames!
     
  17. M82

    M82 Lid

    10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
     
  18. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
     
  19. Paula

    Paula Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen allemaal en welkom alle nieuwe dames in spanning! Leuk dat jullie ook allemaal jullie ervaringen willen delen! Ik heb nu niet zo veel tijd om op iedereen te reageren dus dat doe ik later maar wat zijn de meeste van jullie al lang bezig zeg! Ik hoop dat jullie allemaal snel beter nieuws gaan krijgen. Wat duurt wachten toch lang he?!

    ik krijg dalijk mijn eerste fm en dan horen we meteen wanneer onze iui gaat zijn. Spannend dus. Vooral omdat ik natuurlijk hoop dat mijn bmsv dikker is! Had maar een hele lichte ongi deze ronde dus ik hoop dat dat dunne bmsv een uitzondering was en normaal dus wel dikker is. Of dat de tarwekiemolie zijn werk doet.

    jullie horen het dalijk allemaal en ik ga er vanavond ff goed voor zitten om jullie verhalen te lezen en jullie te leren 'kennen'.
     
  20. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Heel veel succes Paula met de FM! spannend hè?! en ik duim voor een dikker bmsv:)
     

Deel Deze Pagina