@ allemaal...heb vandaag niet zo heel erg veel fut om alles terug te lezen,maar zal ik morgen zeker doen, heb vannacht uiterst slecht geslapen. Maar tis niet dat ik niet aan jullie denk of voor jullie duim hoor, integendeel!!!!
Lieve dames!!! Vandaag met zus voor haar echo geweest en ik natuurlijk.. jank jank... Twas echt super om te zien. Zo spartelen en dat hartje...Hupla krop in de keel en oogjes vol. Ben zo blij voor haar maar mijn hartje doet echt pijn. Pffff.... Kvoel me echt niet lekker in mijn vel en ik zie er nog niet uit ook. Sta vol puisten rond mijn mond en een dikke zowat bijna in mijn lip. Echt verschrikkelijk. Heb echt een enorm slechte dag. Zoveel schrik dat het nooit gaat lukken en zeker omdat het verlangen zooooooo groot is. Maar lieve schatten jullie zullen wel weten wat ik bedoel. Morgen betere dag zeker. Susanne I Know the feeling dus, je bent niet alleen. Kijk ben aan het schrijven nu en krijg ondertss een sms van een goeie vriendin om te zeggen dat het ziekenhuis heeft gebeld dat ze zwanger is. Zij doet ivf, was de 5de poging. Ben heel blij voor haar want heeft ook lang moeten wachten maar ja...... Kweet moet nog kijken of ik ongesteld ga worden deze maand maar heb zoals ik al gezegd heb geen goed voorgevoel. Lieve schatten ga eens mijn vriendin bellen zie. Dikke knuffels voor jullie allemaal!!!!!!!! XXXXX
Lieve Evi Wat ontzettend dapper dat je met je zus mee ben geweest naar de echo. Dan ben je mens met een hart van goud!!! Maar o zo moeilijk voor jou want dit is wat jij ook van jezelf wel zien op het scherm. Een gezond spartelend kindje. Och meisie ook jou gun ik het ook zo. En dan een sms van je vriendin die zwanger is, zo'n dubbel gevoel. Ik leef met je mee lieverd. En de moed nog niet opgeven hoor. Dikke knuf voor jou!!
@Susanne, E82 & Evi81: Ik ga mij ook bij jullie voegen nu. Vandaag de eerste verschijnselen en druppeltjes bloed van de ongesteldheid gehad. Vanavond naar een feestje met allemaal zwangere vrouwen en vrouwen die net een kindje hebben gekregen. Wil 't liefste niet gaan..... ben echt zo verdrietig. Maar goed, had ook kunnen weten dat 't bij de eerste x IUI niet gelijk raak is. Maar ik had toch ietsje meer hoop (terwijl ik 't hard probeerde weg te drukken). Na ja, op naar poging twee dan. Eerst nog even uithuilen en boos zijn (dat het zo oneerlijk is). Voor allemaal een heeeeeeeeeele dikke, verdrietige knuffel!! Liefs, Elvi
@Evi81: Wauw, ik vind het ook echt heel knap van je dat je mee bent gegaan naar de echo. Ik kan me er alles bij voorstellen dat je dan echt verdrietig wordt, hoe blij je ook voor je zus bent! Respect!! Maar nu ook goed aan jezelf gaan denken he en goed even verdrietig zijn en het een plekje geven. De volgende ronde is voor ons allemaal raak!! Liefs, Elvi
Goeie morgen dames. Vanmorgen een testje gewaagd op 13 DPO en ik ben zwanger.... De test is echt al goed duidelijk, al kan ik het nog steeds niet bevatten. Onze 1e IUI was meteen raak!!!! Liefs Chelleke
Getsie Elvi Wat balen vervelend dat de eerste tekenen van je ongesteldheid zijn doorgekomen. Onzettend K*t. En dan ook nog een feestje met allemaal zwangeren en net zwangeren af. Hoop voor je dat je de avond een beetje bent doorgekomen en dat het gespreksstof niet alleen over zwanger zijn en baby's ging. Een hele dikke knuffie voor jou. XXX
@ chelleke wat een geweldig nieuws zeg dat je na je 1ste iui gelijk zwanger bent dat had ik ook vorig jaar. wel een raar gevoel is dat he je denkt eigenlijk dat het niet waar is maar als je je eerste echo hebt dan zal dat doordringen nou veel succes en laat je het even weten wanneer je voor echo moet en ik hoop dat je niet al teveel kwaaltjes krijg liefs benji
hallo meiden. Even berichtje vanaf eht werk. Bloed verlies en enorme menstruatie krampen. Het was te mooi om waar te zijn, denk dus dat het toch misgaat.... Liefs Michelle
Ohh nee chelleke dat kan toch niet waar zijn probeer hoop te houden en miss moet je nog een test gaan doen vandaag of morgen en dan vergelijken met die andere ik hoop zo dat het gewoon een bloedingkje is vanwege het oprekken van je baarmoeder liefs benji
Ai Chelleke... kan toch niet he... Zoooo jammer. Misschien dat het inderdaad een positief bloedinkje is...Meid hoop het echt voor jou!!! Hou ons op de hoogte en we zijn er als je ons nodig hebt!! Dikke knuf
Oh nee, chelleke... Wacht nog even af hoor meid, bloedverlies betekent maar in 50% van de gevallen een miskraam! Goed in de gaten houden, en misschien het zh bellen morgen?
Hallo meiden. Bloeding is na 1x gelukkig gestopt, al nemen voor mijn gevoel de symptomen wel iets af. Morgenvroeg test ik nog een keer om te vergelijken en om 08:00u heb ik bloedtest..... ik heb nog wat hoop.... Normaal bij een beginnende miskraam blijft het bloed toch komen of niet??? of kan daar ook dag/dagen tussen zitten? Liefs Chelleke
Meiden ondanks dat ik hier pas mee kletst, wil ik jullie even laten weten dat ik jullie nu al lief vind en dat jullie er echt zo voor iedereen zijn vind ik echt heel erg top!!1 Kan ik super waarderen en ik hou jullie zeker op de hoogte. Jullie positiviteit geeft mij veel moed. Dank je wel!!!
Hey Chelleke84, Ik heb al eens een miskraam gehad en toen zette het bloeden door....dus er is nog hoop ! Nog 2 dagen en dan mag ik testen xxx
Oh M82, spannend.... Ik ga heel hard voor je duimen!!!! hier wijs tt er inderdaad op dat t nog goed zou kunnen komen. Normaal als ik ongi wordt in de voorafgaande dagen heb ik last tijdens de grote boodschap van roze/rood verlies. na de eenmalige bloeding van vanmiddag vanavond na de grote boodschap totaal niets te zien. net zelfs alweer een beetje last van wit slijm (sorry voor de details), Weet iemand van jullie toevallig of je in dit stadium van een zwangerschap last kunt hebben van je benen??? vanmiddag echt kramp erin...