eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik geloof dat je benen nu wel vermoeid kunnen zijn....Ben benieuwd hoe je test morgen uitpakt !!! Succes en dat je nu alweer wat wit slijm verliest is alleen maar een goed teken denk ik !!!
    XXXX

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chelleke: Wat een mooi nieuws en wat fijn dat 't bloeden nu toch gestopt is!! Jeej!! Het komt goed, geloof erin!

@ E82, thanx!! Knuffel heeft me goed gedaan! Ben niet naar 't feestje gegaan. Ongesteldheid kwam echt goed door een uurtje daarvoor of zo en voelde me zo rot. Ook omdat 't dus te kort op m'n ovulatie is...... Moet ik waarsch daarvoor medicatie. Morgen bellen met de gyn.

Liefs, Elvi

3. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ Chelleke

Hoest is het nou? Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor meid. Ik ben natuurlijk geen gynacoloog. M aar ik heb zelf 3 miskramen gehad. En je hebt geen bloedverlies meer gehad, dus dat is alleen maar gunstig.
    En ik weet niet of je vanmorgen nog hebt getest, maar als deze donkerder dan gisteren is, dan zit het wel snor.

Ik hoop het voor je meid!

4. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Chelleke, ik heb er ook een goed gevoel bij hoor. Na mijn miskraam stopte het ook niet. En dat doorzichtig slijm is een goed teken., ik had dit zeker niet.

Xxx

5. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16

6. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @M82
    Nog 2 daagies voor jou, spannend hoor.
    Ik hoop dat ook roze voor jou is meis!

xxx

7. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    M82... Spannend voor jou he lieveke, hoop dat het raak is.
    Ik mag vrijdag testen maar mijn voorgevoel is er nog steeds dus ja....
    Mijn manneke moet woensdagavond gaan trainen dus ben alleen en denk dat ik al eens een testje ga doen... Is dan al 14 dagen na pregnyl dus zou geen duidelijk streepje meer mogen staan.

Dikke zoen

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen lieve meiden.
    Vanmorgen een test gedaan en deze was gelukkig donkerder dan die van gisteren.
    Heb er dus wel vertrouwen in.
    Vanmorgen ook bloed wezen prikken en hiervan krijg ik vanmiddag de uitslag.... spannend...

Ps: Jullie zijn echt lieve schatten. Voel me zowaar schuldig net gestart met 1e IUI en meteen raak en jullie niet, vind dat zo oneerlijk. Ik had het overigens niet verwacht bij ons maar goed ik zal heel hard duimen zodat jullie ook heel snel op roze mogen ok???

9. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Chelleke, duim voor een mooie bloeduitslag voor je en dat inderdaad het bloedverlies er gewoon bij hoort. Dus een voorzichtige felicitatie:)

M82 en Evi81, veel succes met afwachten en ik duim voor een mooie roze test:D

Helaas heb ik rood gekregen, dus ik mag op mislukt:(:(..vind het nu wel echt even zwaar worden, dus ga me even opladen en weekje rust nemen van ZP, maar ik lees wel mee hoor;)

Dikke knuffel

11. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Zo dames mijn eerste vakantiedag van de 6 weken die ik heb. Gelukkig is het weer beter dan gisteren. Want daar word ik niet vrolijk van hoor. Ik ben daar echt gevoelig voor. Hoop dat het mooi weer wordt in de vakantie.
    Mannetje moet vandaag nog werken en heeft dan ook 4 weken vakantie, heerlijk.
    En dan gaan we over ongeveer 2 weken beginnen met de uitbouw van onze woonkamer.
    Eerst even genieten met ons 3tjes van de vakantie, voor we in de troep zitten.

Mijn ongesteldheid wordt ook al minder, gelukkig. Ben benieuwd hoe mijn cyclus het dan gaat doen. Hoop stiekum samen met mijn mannetje dat we deze ronde zwanger worden en dat we dan niet meer hoeven te beginnen aan ronde 3 IUI.
    We zullen zien.

Nou lieverds jullie ook allemaal een fijne dag met hopelijk wat zonneschijn, heerlijk!

xxx

12. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ Babbel

lieverd wat ontzettend balen. Nou wat vervelend. En dat je het even zwaar vindt worden snap ik volkomen.
    Neem alle rust die je hebben moet meis. Weet dat ik aan je denk!!

Dikke knuffie voor jou!

13. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Oh Chelleke

Wat fijn meis, ik ga je al voorzichtig feliciteren: Gefeliciteerd meis.
    Helemaal als je test vanochtend donkerder is. Super!!

En je hoeft je niet schuldig te voelen, Geniet er maar van. Wel lief dat je het benoemt naar ons.
    Soms voel ik me ook wel eens schuldig tegenover deze lieve meiden. Want ik heb al een lief zoontje, waar ik ontzettend gek mee ben.
    Maar het is soms ook zo onbegrijpelijk dat we niet nog zo'n mooi wondertje mogen krijgen.

Laat je vanmiddag even van je horen?!

xxx

14. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Jammer lieve babbel!! Versta je gevoel hoor. Hoop dat je je snel wat beter voelt. Neem gerust je tijd, we zijn er als je ons nodig hebt. Hele dikke knuf

15. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    He Babbel, wat sneu! :(:(
    Maar kan me idd wel voorstellen dat je even een weekje rust neemt van ZP, denk dat ik dat zelfde gevoel ook even had en daarom niet zoveel geschreven heb hier. En ook ik heb evengoed meegelezen, had gewoon alleen even de fut niet om overal op terug te schrijven!

Heel veel sterkte meis....dikke knuffel!!!!! XXXXX

16. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @Chelleke....misschien zijn we mekaar nog wel voorbij gelopen vanmorgen dan bij OMC ;), hoop voor je dat de bloeduitslag goed zal zijn!

@E82....Dank je wel nogmaals voor de lieve reacties. Heb denk ik soms ook wel hetzelfde gevoel als jij...ik heb ook 2 zonen, en dan denk ik ergens wat klaag ik eigenlijk? Maar je hoopt zelf ook zo zeer op dat wondertje...maakt niet uit of het nummer 1,2 of 3 is. En het valt dan toch weer heel erg zwaar als het mislukt is!
    XXXXXXX

17. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @lieve M....ben mijn uiterste best aan het doen met heel hard duimen voor jou....dat weet je!!!!!! ;)
    XXXXXXXXXXXXXX

18. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @Grotebabywens....wat jammer dat het bij jou ook niet zo heeft mogen zijn :(. Maar ook jij....vol goede moed op naar de volgende poging he!!! We duimen allemaal met je mee, het MOET toch wel een keer roze worden voor ons allemaal!!! :)

@Evi.....wel knap van je hoor om met je zusje mee te gaan, terwijl bij jezelf ook zo dat verlangen bestaat! Je ziet ook overal vrouwen met dikke buiken of babys en dat valt dan zo tegen!
    Maar we houden moed he! Ga heel erg tenen voor je dat het dit keer raak is bij jou! Wanneer mag je testen? XXXXXXXXX

@allemaal....
    Ik mocht vrijdag om een echo te gaan laten maken, dacht ik. Maar aangezien mijn ongi nog niet echt goed had doorgezet heb ik toen ipv die echo bloed moeten laten prikken of ik niet toch zwanger zou zijn. Niet dus. Zaterdag heeft de ongi eindelijk doorgezet, dus vanmorgen opnieuw geweest om een echo te maken. Ze kon nu gelukkig niks meer zien....dus geen poliep of iets dergelijks!!!! Dus dat is echt wel een opluchting!! Na mijn PAP3B van toen had ik nu echt zoiets van stel er zit toch iets...maar gelukkig niks! :)
    Volgende week dinsdag 2 augustus mag ik nu weer voor een FM, en dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid 4 augustus IUI 3 wel krijgen....net voor we op vakantie gaan dus, we vertrekken de 6de. Vol goede moed er maar weer tegenaan dus!!!!
    Sorry dat ik niet zoveel geschreven heb, ik heb wel gelezen hoor! En het is dan niet dat ik het anderen niet gun, maar gewoon ff het er zwaar mee gehad, waarom het ons niet gegund was. Maar inmiddels gaat het weer een beetje :)

Dikke knuffels en XXXXXXXXXXXX voor jullie allemaal!

Liefs, Suus

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Susanne74 & E82 en Babbel81: Thanx voor jullie lieve berichtjes. Zit er ook even een beetje doorheen. Leef ook heel erg met jou mee Babbel81. Snap het heel goed. Ik zit momenteel een beetje te dubben. Eigenlijk een klein defect aan m'n hart en daardoor ben ik niet optimaal fit. Ik zou dit graag willen laten verhelpen door operatie, maar ze zeggen dat beter eerst kinderwens kan laten uitkomen. Maar ja, 'laten uitkomen' is nog niet zo gemakkelijk he. Intussen wordt mijn conditie er ook niet echt beter op. Misschien lukt 't daardoor ook wel niet, ga je dan denken. Maar goed, even niet aan denken en weer de positieve knop omdraaien! ! Kijken jullie toevallig ook allemaal Babyboom (of hebben gekeken)? Daar raken mensen zelfs na de 11de keer IUI zwanger. We moeten gewoon goede hoop hebben!!!

Dikke knuffel voor allemaal, Elvi

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, goede hoop hebben en volhouden wilde ik zeggen. Als je ziet dat na 11 x IUI het ook nog raak kan zijn, moeten we er met z'n alleen voor blijven gaan en elkaar goed steunen en knuffelen op dit forum!!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina